hoi allemaal! Ik heb wel eens gehoord dat veel maagzuur tijdens je zwangerschap duid op een baby die geboren word met veel haar. Ik vraag me af wat de praktijk uitwijst ? Bij mijn dochter had ik zeeeker op het laatst erg veel maagzuur. Moet ik wel bij vertellen dat ik ook niet al te gezond at . Ze is geborgen met veel haar! Bij mijn zoontje nu zo goed als geen last, en ik ga al bijna uit van een kale baby Hoe zit/zat dit bij jullie?
Hier niet hoor . Nooit last gehad van maagzuur. Beide dames zijn geboren met haartjes. Met de jongste had in der nek haren tot der schouders. Bovenop was het een stuk minder dik en lang(helaas) De oudste was zo licht kwa haarkleur dat ze wel kaal leek. Zeker op foto's
Behoorlijk last van maagzuur gehad en het was (en is nog steeds) een mooi ventje met een lekker koppie met haar. Dus ja, hier klopte het
In mijn eerste zwangerschap ging ik echt kapot van de maagzuur, slikte een hoge dosis omeprazol en had er nog 24/7 last van, ook na het indalen van de baby. In mijn tweede zwangerschap af en toe wat maagzuur. Met een Rennie eens in de zoveel dagen als het te erg werd, was het prima te handelen. Beide kinderen waren denk ik redelijk gemiddeld qua haar: niet kaal maar ook geen enorme bos Dus hier betekende het niets.
Bij mijn dochter bijna geen last en die had redelijk haar.. Bij mijn zoon vreselijk veel last en toen de vk zei ik voel geen haar kon ik wel janken haha, hij had wel wat maar stelde niks voor..
Geen maagzuur maar wel het gevoel dat mijn maag ergens achter in mijn keel ligt. Nu weer hetzelfde. Zoontje is geboren met een enorme bos blonde krullen die die nog heeft. Ben benieuwd wat er nu uit k9mt.
Hahaha wat een gek bakerpraatje. Hier nooit maagzuur gehad en mijn dochter werd toch echt geboren met een flinke bos haar!
Het zijn bakerpraatjes. De kans dat dat klopt is altijd 50/50 Hier bij alle zwangerschappen veel maagzuur en allemaal een bos haar.
Bij dochter geen maagzuur en veel donker haar! Bij zoon wel maagzuur en ook ‘normaal’ maar, blond haar.
Geen bakerpraatje, er is echt een verband! https://healthfully.com/504129-pregnancy-indigestion-the-babys-hair.html
Ik had vreselijk veel last van maagzuur. Sliep ook bijna rechtop en kon geen water drinken een uur voordat ik naar bed ging. En zie:
Whahaha, Hier drie keer mega last van maagzuur vanaf 16 weken. Medicatie via gyn, halfzittend slapen enz. En drie kale baby’s, zo kaal dat ze pas bij 4 jaar voor het eerst een kapper zagen. Dus hier klopt het niet.