Wij gaan vanavond pasta eten. Mijn zoontje heeft dit nog niet gegeten, hij is bijna zeven maanden. Nu kan ik hem een restje van gisteren geven (potjes moet hij niet), maar ik heb ook nog wortel, courgette en champignons liggen, hij mag natuurlijk niet onze saus van een kant en klaar pakket met ui en prei enzo..... Maar wat doe ik met die Champignons en courgette? Normaal zou ik roer bakken maar ik dacht datolie niet mocht.....dan alles goed gaar koken? Mijn zoontje is wel van de stukken en niet van de prutjes maar zou hij stukken champignons kunnen eten? Is dat taai? En mogen ze al tomaat? Ik hoor graag jullie tips, Groetjes s.
mijn zoontje eet gewoon mee hoor van het kant een klaar pastapakket. volgens mij heeft ie nergens last van ofzo. En olie mag wel hoor! dat is juist goed voor ze. Gaan ze lekker van poepen!
Champignon en courgette gewoon lekker roerbakken in de olie. Zoals m'n voorganger al zei, olie mag gewoon, lekker juist! Mijn dochter was al snel gek op champignon, dat kreeg ze al vroeg goed weg. Tomaat is wel allergeen, maar kan in principe wel. Zeker als je het warm maakt.
Hier ook van de stukjes maar chapmignons vindt ze wel moeilijk, die moeten wel fijn zijn voor haar. Maar hier eet ze inmiddels ook prei, bosui etc. pasta is hier ook zwaar favoriet. Je zou het wat extra op smaak kunnen brengen met tomatenpuree, ik heb hier d etip gekregen dat in die van del monte geen zout is toegevoegd. Hier bakken (we ook voor ons) het gehakt eerst met de tomatenpuree (on het te ontzuren) en daarna wat kerrie erbij en dan de groenten, Als je dan bij het prutje van van je zoontje er wat gepelde tomaten uit blik bij doet en wat bassilicum en natuurlijk de pasta....wat zal ie smullen