cyclus verstoord

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kleintje88, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Na mijn 2 curretages (in 1 zwangerschap) ben ik op dag 33 weer ongesteld geworden! Ik was blij want nu zou alles volgens velen weer "normaal" zijn.....
    Die menstruatie heeft 4 dagen geduurd, zoals ik het altijd heb....
    4 dagen heb ik toen niks gehad tot ik weer ineens wat bloed ging verliezen, niet al te veel maar toch iedere dag wat.

Is dit normaal? En moet ik dan weer opnieuw beginnen met mijn cyclus of zijn dit maar een soort van "doorbraakbloedingen" ? En kan ik nu ook gewoon een eisprong krijgen?

Overigens is na de 2de curretage geen bloed meer geprikt of een echo gemaakt om te kijken hoever het staat met mijn hormonen, wel een kort gesprekje bij de gyn en toen mocht ik weer weg....

alvast bedankt voor het antwoorden!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het kan inderdaad heel goed zijn dat je cyclus nog in de war is na de curettage. Wacht het maar gewoon even af. Als je je zorgen maakt kun je natuurlijk altij dcontact opnemen met je gynaecoloog. In principe kun je wel weer een eisprong krijgen, ook al heb je nu vaak een klein beetje bloedverlies.

Mirjam

Deel Deze Pagina