hoi weet eigenlijk niet of ik hier wel aan het goede adres ben om te vragen maar heb dus een vraagje ik heb een hele tijd getwijfeld of wij wel voor een 5e kindje wilde gaan uiteindelijk besloten de pil te gaan halen (we dachten eruit te zijn) ik ben begonnen met de pil na mijn menstruatie en heb deze nu 6 dagen geslikt en ben daarna weer gestopt aangezien er werd gezegd dat de pil pas direct veilig zou zijn als je op de eerste dag van de menstruatie begint daarna zou die nog niet veilig zijn en dan zou ik hem dus eigenlijk onzinnig slikken maar het gevoel om nog een kindje te willen knaagt nog steeds heel erg mijn man laat de keus aan mij hem maakt het niet uit dus gisteren heb ik de pil laten liggen mijn vraag is nu dus heeft de pil nu wel effect op mijn cyclus of vruchtbaarheid deze maand aangezien ik hem wel 6 dagen heb geslikt ??
Hoi Gemke, het zou inderdaad kunnen dat de hoeveelheid hormonen wel net genoeg is geweest toch een eisprong te voorkomen. Maar wellicht piept het eitje er toch tussendoor, maar voor de zekerheid zou ik ervan uit gaan dat het deze maand toch nog even niet zal lukken. Maar proberen kan natuurlijk altijd! Groetjes Brigitte
oke dank je wel voor je antwoord heb overigens de eerste week alleen geslikt eisprong moet nog komen dan denk ik ook maar goed wachten af