twijfel

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door gemke, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemke

gemke Niet meer actief

hoi weet eigenlijk niet of ik hier wel aan het goede adres ben om te vragen maar heb dus een vraagje

ik heb een hele tijd getwijfeld of wij wel voor een 5e kindje wilde gaan
    uiteindelijk besloten de pil te gaan halen (we dachten eruit te zijn)
    ik ben begonnen met de pil na mijn menstruatie en heb deze nu 6 dagen geslikt en ben daarna weer gestopt
    aangezien er werd gezegd dat de pil pas direct veilig zou zijn als je op de eerste dag van de menstruatie begint daarna zou die nog niet veilig zijn en dan zou ik hem dus eigenlijk onzinnig slikken

maar het gevoel om nog een kindje te willen knaagt nog steeds heel erg mijn man laat de keus aan mij hem maakt het niet uit
    dus gisteren heb ik de pil laten liggen
    mijn vraag is nu dus
    heeft de pil nu wel effect op mijn cyclus of vruchtbaarheid deze maand aangezien ik hem wel 6 dagen heb geslikt ??

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Gemke,

het zou inderdaad kunnen dat de hoeveelheid hormonen wel net genoeg is geweest toch een eisprong te voorkomen. Maar wellicht piept het eitje er toch tussendoor, maar voor de zekerheid zou ik ervan uit gaan dat het deze maand toch nog even niet zal lukken. Maar proberen kan natuurlijk altijd!

Groetjes Brigitte

3. gemke

gemke Niet meer actief

oke dank je wel voor je antwoord
    heb overigens de eerste week alleen geslikt
    eisprong moet nog komen dan denk ik ook
    maar goed wachten af

Deel Deze Pagina