Leuke sport/hobby

Discussie in 'De lounge' gestart door Emm27, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    ik ben op zoek naar iets voor 'mezelf' naast mijn lieve kindjes en werk. Een sport bijvoorbeeld of een hobby, lijkt me vooral leuk andere (jonge) moeders te ontmoeten. Hebben jullie een idee of tip?

Ik dacht aan een hardloop club sociaal voor jonge moeders maar kan die in mijn regio nergens vinden helaas

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    #2 mam1991, 1 sep 2017
    Laatst bewerkt: 1 sep 2017
    Wat jammer dat jullie geen hardloop groepje hebben in de regio! Zit zelf ook in zn groep, echt onwijs leuk, 2x per week lopen we.

Onze groep is ontstaan door iemand die het gewoon op fb heeft gegooid. Alles vrijwillig dus zitten geen kosten aan verbonden. We hebben een whatsapp groepje waarin elke keer even gevraagt wordt wie er mee lopen die dag. Vaak lopen we met zn 8-12 mensen. Inmiddels hebben we eigen shirtjes voor de herkenbaarheid. Erg leuk! Eventueel zou je het zelf op kunnen starten om te kijken of er animo voor is.

3. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    Klinkt heel leuk mam1991! Ik heb me meteen aangemeld op fb om eens te kijken.

Iemand anders nog tips?

4. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik lees even mee, ik ben namelijk ook op zoek naar iets leuks. Momenteel helaas vast een een abonnement voor TRX lessen dat in juni afloopt. Ik heb het er erg naar mijn zin, maar ik begin aankomende week met mijn nieuwe opleiding en aan de hand van mijn lesrooster weet ik dat het voor mij niet meer haalbaar is. Enorm zonde geld dus.

Ik ben dus ook op zoek naar een nieuwe hobby, waar niet al te veel kosten aan verbonden zitten. :)

Deel Deze Pagina