ik was net bij mijn zus op haar verjaardag... komt ze ineens met een mededeling.. ik heb nog geen kadootje gehad maar ik weet wel wat ik krijg.. zegt ze ik krijg een babykamer als ik van iemand wel niet verwacht had dat ze een kindje wilde was het van mijn zus ik zat echt helemaal in trans toen ze het vertelde.. en de hele kamer visite keek mij aan en begon te lachen.. Ik kon geen woord uitbrengen.. Zo verrast was ik.. Ze is 1 juli uitgerekend en is nu 12 weken en 1 dag. het moest even tot mij doordringen, maar ik vind het wel super leuk.. Lopen er straks 2 kleintjes rond.. ik vind het heel erg leuk, maar beseffen doe ik het nog niet.. Want mijn zus, jullie kennen haar niet, maar ik had het echt nooit maar dan ook nooit verwacht. Ze is nu 32 geworden en heeft het nog nooit over kinderen ofzo gehad.. en ineens.... moet het echt nog even laten inwerken.. hihi maar ik vind het super
Van harte gefeliciteerd! Tante to be wat leuk zeg en leuk voor de kleine ukkies ook groeien ze echt samen op. xxx Jet
hihi nee ik heb haar niet aangestoken, want ze was er al eerder mee bezig dan mij. maar dat maakt niet uit.. ja ik word mama en tante zo denken mijn ouders nooit opa en oma te worden en zo worden ze het 2 keer binnen 4 maanden. hihi het is nog steeds niet helemaal dorgedrongen hoor.. haha maar ondanks dat is het echt heel leuk
Leuk zeg Mama en tante in zo een korte tijd , wat wil een mens nog meer Gefeliciteerd met de zwangerschap ook van je zus Groetjes Joyce
haha gefeliciteerd met je aankomende tante taak. dan is het wel helemaal een verassing als je het van iemand nietverwacht.
Zo waren mijn ouders dus zo verrast toen ik de eerste keer vertelde dat ik zwanger was. Mijn moeder barstte in tranen uit, want ook die hadden werkelijk NOOIT verwacht dat ik mama wilde worden.. Haha.. en nu, nu zien ze zelf ook wel dat ik met 2 nog niet klaar ben haha.
Wat leuk Bar!...Samen met je zus zwanger!...Das ook mijn wens...mijn zus is ook bezig met zwanger worden dus dat zou fantastisch zijn! Lekker samen kletsen over je zwangerschap, lekker shoppen, en gewoon kleffe zussen dingen doen! Geniet er van meis, tis maar zo kort!
ja ik vind het ook wel heel erg leuk hoor.. haha alleen het is nog altijd niet tot me doorgedrongen..
Gefeliciteerd. Leuk hoor dan kunnen jullie kindjes samen op groeien en alles samen doen, wel leuk. Woont je zus vlakbij jullie?
ja ongeveer 12 minuutjes rijden ofzo.. wij wonen in gouda en zij in bodegraven. dus is niet heel ver uit elkaar
hoi! hee, wat leuk zeg!Lijkt mij ook super om samen met mijn zusje zwanger te zijn.... Weet je hoe lang ze bezig is geweest?(Ben ik altijd een beetje nieuwsgierig naar, omdat ik zelf 31 ben, om te zien hoe lang andere óuwetjes'erover doen, hihi)
ze is in januari gestopt met de pil. die had ze iets van 16 jaar lang geslikt ofzo.. en nu is ze 12 weken zwanger
gefeliciteerd, toen ik het vertelde aan mijn schoonzus, begon die bijna te huilen... hormonen he. en ze had het ook niet meer verwacht.
he wat leuk! Gefeliciteerd, misschien heb je haar wel aangestoken en is het toch gaan kriebelen bij haar.