Hallo, Ik las vandaag op het forum van Freya een interessante post van een vrouw die, op aanraden van haar gyn, vitamine b6 150mg (dat is 3x de ADH) en 5mg foliumzuur neemt. Zij werd niet zwanger doordat de innestelling steeds mislukte. Een aantal andere dames reageert op haar berichtje en er zijn er een paar zwanger geraakt nadat ze deze doses zijn gaan nemen. Is iemand hiermee bekend? Zijn er meer dames die dit doen? Groetjes, Baboe
Ik heb het ook gelezen op de site van Freya, maar ken geen meiden die deze combinatie slikken. Maar de verhalen in Freya zijn positief; het proberen waard lijkt me. Baadt het niet, dan schaadt het vast ook niet.
Tja, dat gevoel heb ik dus ook een beetje. Gewoon maar eens proberen dan? Het schijnt geen kwaad te kunnen...Ik vind Freya wel een heel professionele site en de meiden die erover schrijven lijken toch verstandig genoeg? Dank voor je reactie!
Hoi, Ik heb na een aantal mislukte IUI en 2 mislukte ICSI een bloedonderzoek (stollingsonderzoek) gehad waaruit bleek dat ik een schoonheidsfoutje in mijn bloed had en heb toen deze medicijnen voorgeschreven. Ik slik deze medicijnen nu ongeveer 1 jaar en ben na de derde ICSI poging zwanger geraakt. Op advies van de gyn moet ik mijn zwangerschap deze pillen blijven slikken. Omdat het best wel een hoge dosering is misschien even bespreken met je gyn?
Hoi, Dus jij bent bekend met deze combinatie? Wat superfijn voor je dat je zwanger bent! Ik ga het zeker overleggen met de gynaecoloog. Kun je me misschien vertellen bij welk ziekenhuis jij zit? Dan kan ik haar evt vertellen dat ze anders contact op kan nemen met jouw ziekenhuis, als ze er meer van wil weten bijvoorbeeld. Als je dat liever niet wilt ook prima hoor. In ieder geval heel erg bedankt voor je reactie en heel veel succes en geluk met je zwangerschap.