niks op de tv vanavond, BAHHHH

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

heleuuuuuuuuuuuuuuuu zit maar weer lekker op ZP te gluren want er is NIKS leuks op tv........ en mn vriend is naar een feestje, dus ik lig in mn uppie op de bank met een dekentje,

LANG LEVE ZWANGERSCHAPSPAGINA hihihihihihihihi

nog meer mensen in de verveel modus?

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Jaaaaaa... ik verveel me momenteel ook! Mannetje is pokeren bij vrienden en ik dacht heerlijk de t.v. voor mezelf te hebben, maar nu is er niks leuks op! Ik ben nu maar aan het zappen op internet i.p.v. op de t.v.. Moet eigenlijk nog leren, maar ik vind dat een zo niet-zaterdagavond-activiteit, dat ik daar geen zin in heb nu. Ga zo maar weer eens een spelletje Sims spelen.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Jaaaaa ikke!
    Er is inderdaad niks op tv!
    Vroeger was de zaterdagavond toch DE tv avond?

My name is michel is niet mijn ding, ned 1 heeft een nieuwe show vind ik ook niks.
    Verder is er geen leuke actualiteiten programma ervoor en ook geen leuke film.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja ik verveel me ook.. Er is de laatste tijd echt helemaal niks op tv op zaterdag avond.. *Zucht*

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Inderdaad..niks fatsoenlijks op tv..dus hier maar wat rondneuzen op inet en wat hangen op ZP

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja ben dus wel michael jackson aant kijken, maar om te zeggen dat ik het echt leuk vind.. neeh. al vind ik die dan karaty wel leuk ;)

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja er was vroeger altijd leuke tv op zaterdag.... maar nu ist bagger.... bah..... heb NL 1 opstaan, vind het zonder tv zo stil (te erg voor woorden eigelijk, maar tis zo gezellig als de tv aan staat hihihi)

dan maar lekker internetten hahaha.....

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik verveel me ook. Mijn man kijkt voetbal op RTL7 en laat mij maar een beetje barsten.:x

Maarja... inderdaad, lang leve ZP. Dat is ook mijn verslaving. Beetje rondneuzen.

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

jep hier ook ;)

10. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Verveel me nu nog wel, maar ga zo op net 5 coldcase en without a trace kijken. Gezellig met hubbie op de bank, zakje chips erbij (en dan val ik waarschijnlijk in slaap)

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

haha nou het troost me dat er meer meiden net als ik zo op de bank aan het hangen zijn hihihihihi

t sneeuwt hier trouwens heel hard.... ben wel blij dat ik lekker binnen zit :D

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja erg hè, gewoon helemaal niks leuks. Maar ik vind sowieso dat er tegenwoordig op bijna alle dagen niks leuks meer komt. Ik kijk volgens mij alleen nog echt naar wie is de mol?

Vriendlief heeft maar een filmpje aangegooid, maar geen leuke :(.

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Yep hier ook, kijk met een schuin oog naar het Michael Jackson programma maar daar is ook weinig aan.

Had een DVD box liggen maar die heeft mijn broertje net meegenomen...

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Een paar weken geleden stond hier een topic over dat je op een site een gratis dvd kon bestellen.

We hadden 'de dominee' besteld.
    Dus die gaan we nu maar kijken.

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

oja dat ken ik, mijn vriend kijkt ook altijd films waar ik niks aan vindt! hahaha

Heb net sashimi zitten eten van de AH , en ben nu kotsmisselijk.... niet goed gevallen JEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK smerig spul....... was al nie zo lekker, maar vond het zonde om weg te gooien, best duur, maar ben zwanger en moest en zou t mee nemen.... hihi

nu zit mn kat Jopie de rest op te eten, want ik ben echt misselijk ervannnnn....

vind trouwens 71 graden noord wel een leuk programma, en bouwval gezocht en dubbeltje op zn kant kijken we ook altijd :) en normaal gesproken ook altijd popstars maar daar vind ik nog weinig aan, overdreven dewi, en die gladde bart JEKKKKK,

Wel aanrader voor wie het nog niet heeft gezien, koop de DVDbox LOST... ik wou er eerst niet aan, leek me geen zak aan... maar mn broer zei dat ik het echt moest kijken.Dus toch maar geprobeerd, en zoooo verslavend, en heb je lekker veel seizoenen om achter elkaar te kijken, erg leuk en spannend!!

En greys Anatomy is ook ergggggggggggggggg leuk :)

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Er is inderdaad niks op tv...en ben ook nog eens alleen thuis helemaal saai!

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

gratis DVD? haha waar dat?

18. Female

Female Niet meer actief

Paul van vliet komt zo op ned. 1,
    Maar dat zullen veel mensen wel niks aan vinden denk ik...

19. muis26

muis26 Fanatiek lid

paul van vliet? oh nou ga het es proberen :D haha

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Bah idd niks op tv.:(:( manlief heeft een verjaardag en ik zit hier met een bak popcorn achter de laptop.

Deel Deze Pagina