gaat goed met m'n mobiele internet haha. Hotelletje pakken had gekunt, maar we hebben het toch maar geprobeerd. We willen erg graag naar huis, en tja dan pak je niet zo snel een hotel als je 50 km van huis bent. We gaan nu de N33 op.....nog 15 km en we zijn thuis!
Zit je nou nog steeds net na Assen dan? Daar begint de N33 al .... je kunt nog steeds de rotonde pakken hoor en hier ff uitpuffen en wachten op beter weer en betere wegen
gaat goed met m'n mobiele internet haha. Hotelletje pakken had gekunt, maar we hebben het toch maar geprobeerd. We willen erg graag naar huis, en tja dan pak je niet zo snel een hotel als je 50 km van huis bent. We gaan nu de N33 op.....nog 15 km en we zijn thuis!
bedankt pcootje!!! Maar we zijn al bij appingedam, dus over 5 km zijn we thuis! De laatse 40 km zijn we echt weinig auto's tegen gekomen.
haha dan zat je al een tijdje op de n33 dus ...... die auto's die waren dr wel maar lagen in de sloot naast de weg Doe rustig an de laatste km's
Pfff...niks aan zeg!! Zou zelf echt met onwijs geknepen billen in de auto zitten! Ben vorig jaar met mijn pasgeboren Stijn ingesneeuwd! Vlakbij huis! Leuk, nacontrole bij de vlos
Ik net zo hoor, ben ook blij dat ik nog 3 maand moet en niet nu uitgerekend ben want dan moet ik naar het Lucas om te bevallen iets waar je nu niet om staat te springen aangezien we nog niet in het nieuwe huis wonen en dus nu nog een ruim half uur moeten rijden. Ow fijn, hoe ben je dr weer uitgekomen?
Iemand met een enorme Jeep (waar we op kantoor nog vaak mee samenwerken met projecten ook nog!) heeft me er (tot 2x toe) uit gehaald *schaamroodopdekaken* Ben gewoon niet geschikt om met zulk weer te rijden. Gelukkig kreeg ik voorrang met het eruit halen. Ik was namelijk die mevrouw met die pasgeboren baby Maargoed, rond Stijn zijn geboorte was het takkeweer dus moest me ook de avond voor de ks al melden.
Is het zo glad dan? Mijn man is net de deur uit naar een vriend die aan het damsterdiep woont, zometeen maar ff bellen dus.