Neuh, ik vraag me wel eens af of hij nog wel wat binnenkrijgt..maargoed, heb geleerd dat ik dat maar gewoon aan moet nemen, zolang hij drinkt. Hij begint wel steeds meer te klooien dus vrees dat het geen maanden meer gaat duren. Ach, ben dik tevreden nu hoor!
Moeke? Ik denk nog steeds (als import Groninger) aan een veel te grote winterjas, slecht bloempot model haar, een trainingsbroek etc. Maargoed, jullie bedoelen het natuurlijk lief!! Ik drink er hooguit 1 morgen. We drinken nooit beide (veel) als we zelf de verantwoording voor de kids hebben. Er zal wat gebeuren waardoor je met ze weet ik het waarheen moet.
Hij krijgt dr vast nog wel wat uit, meer dan wat we dr zelf uit weten te persen. Spelen is ook erg leuk hoor ..... beetje bijten enzo ..... of je moet ongi worden dan werd er hier pertinent de borst geweigerd Netjes toch ruim een jaar!
Gaat hij niet bijten dan? Dat deed die van mij rond die leeftijd bijna elke keer, mennnn toen was ik snel klaar, want dat doet zeer zeg
Haha dat is ook een woord wat ik niet gebruik als Drent zijnde...ook niet als ik straks in Grunn woon. Kheb daar ook niet zo'n positief beeld bij Ben jaren geleden al gestopt met de alcohol ivm verantwoordelijkheden, heb mn portie in mn staptijd dubbel en dwars gehad
Ik vind Moeke en wichtje ook niet zo hoor! Gebruik ze ook nooit. Alcohol: heeeel soms een wijntje (pas mijn 3e sinds een jaar of 2 geloof ik - ivf / zwanger / bv).
Mijn dochter had dr 1ste tandjes al toen ze 4 1/2 mnd was ....auuuwww, maar heel simpel te verhelpen hoe klein ze ook zijn. Vooral geen au zeggen, tepel los en boos aankijken en even niet meer mogen drinken.... dan stoppen ze dr heel snel mee Haha houd je ongi maar eens in de gaten in combinatie met het geklooi aan de borst, schijnt dat het melk dan anders smaakt
Ja, vorige maand bleek het ook achteraf. Toen was het mijn man die hem doorhad (tis toch wat!). Deze keer viel het mee. Hij heeft vier tanden...en knarst overdag behoorlijk. Gelukkig aan de tiet niet
Precies, als je dr zo bewust mee bezig bent moet je dr ook naar leven om alles zo positief mogelijk te hebben..... en als het niet helpt dan heb je je in ieder geval zelf niets te verwijten
haha goed excuus Ik duik hier zo mn bedje in, hoop dat de wegen morgen weer normaal begaanbaar zijn Truste!
Ik ga ook zo. Wijn is op (ohnee...glas is leeg), dus al mijn kip klaar is (Happy Harvest) kan ik ook rustig slapen.
Haha ik gebruik dat woord normaal ook niet hoor, maar vond het wel toepasselijk bij mijn tekst. Had er verder niet eens over nagedacht, hihi. Hier ook geen alcohol voor mij om dezelfde reden, heeeeeel soms een glaasje maar dat is op 1 hand te tellen en nu helemaal niet ivm zwangerschap.
ff kort, batt van laptop is leeg. Hotel zit vol, dus geen kamers meer beschikbaar.. Ik zei dat ie dan maar desnoods op de gang ging slapen maar hij wil naar huis komen rijden.
oek oek, is hij al thuis, of toch ergens overnach? jullie moeke's hebben er wel een gezellig topic van gemaakt