Hallo allemaal. Ik zou me ook ff netjes voorstellen Ben Kimberly 22 jaar en 16.3 wk zwanger van me eerste. We waren ong 1.6 jaar bezig toen we voor het eerst zwanger was. Watot een mooi kado. hadden net een huis gekocht en dachten nu wachten we ff doen t rustig aan. Dat hadden we eerder moeten zeggen! want voor ik t toen wist was ik zwanger. kreeg me eerste echo bij 10wk spannend als t was gingen we daar met hele goede moet heen vooral voor mijn partner zodat het voor hem ook wat echter werd. maar helaas was het niet goed en klopte er geen klein mini hardje. een week later hebben ze me toen ge curreteerd omdat t al vanaf 8.5 wk niet meer in leven was. En ik niet langer wou wachten tot het zelf kwam. Had het op dat moment verder ff van me af gezet eerst ff dit goed verwerken want kwam als zon grote klap en hadden er totaal geen rekening mee gehouden. tot ik 3 maanden later. niet ongesteld werd. een week overtijd oke toen ging er toch wel een belletje rinkelen van zou het? Ik durfte niet te gaan testen bang voor de teleurstelling het zou toch wel niet. Maar goed me parter stond er op dat we toch ff testje zouden halen dus voor me werk gelijk ff gedaan. S.avonds toen ik thuis kwam gelijk de test gedaan, vooral in me achterhoofd het zou toch wel niet dus liep ook met de test terug naar de keuken met het gevoel zal wel niet halver wegen me loopje keek ik er eens op en ja hoor daar stond het ZWANGER. schrok me rot. Hoe mooi ,hoe waar, en vooral nog erg onwerkelijk. Dag er op gelijk de vk gebeld voor een afspraak die dan stond voor paar weekjes later in die tijd ben ik nog een paar keer ziek geworden en zelfs bloedingen gehad gelijk toen me vk gebeld en hoefde niet gelijk te komen omdat ik geen steken had maar een week lang bloedingen krijg je toch wel stres hoor en ging er weer van uit dat het niet goed zou zijn. dus daar gingen we week later na de eerste echo. moet in me schoenen lig je daar op de tafel en ja hoor een kleine mini mensje met een nog kleiner mini hardje kloppent en wel. schrok me rot en zon spijt van t negatief denken. wel is me bloeddruk te hoog waardoor ik bij de gyn loop. maar tot nu toe ziet alles er goed uit. mag vanmiddag als t goed is weer ff naar ons kleine mensje gaan kijken in iedergeval weer een controlle liefs