Chaotische Huisvrouwen Club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Dale Cooper, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Miss Appletree, welkom! En ja, chaotisch in alles, hier ook... Ik probeer hiermee alleen een beginnetje te maken, maar ooit zal de orde heersen in mijn leven:D (o wacht, dat kan niet met kinderen...)

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Ik weet sinds vorig jaar dat ik ADHD/ADD heb dus chaos is hier aan de orde van de dag haha...

Vorig jaar ben ik stage gaan lopen bij een huisartsenpraktijk en daar heb ik een baan aan overgehouden dus geen sollicatiestress gelukkig.

3. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    O fijn M2B! Luxe hoor, meteen aan de slag!

En hier nog zo één:D Maar het is niet echt een verrassing dat ons soort types naar dit topic toe trekken;) Haha!

4. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Ben benieuwd dan of er echt veel ADHD inderdaad hier schrijven. Heb jij ook de diagnose gekregen Dale Cooper en gebruik je medicijnen?

Ja, zeker luxe dat ik gelijk een baan heb. Ben er ook heel blij mee en vind het echt super leuk werk.

5. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Eens kijken of er nu meer dames uit de kast komen:D

Ja ik heb ook een diagnose, tien jaar geleden. Sindsdien gebruik ik ritalin (met wat pauzes en afwisseling met concerta), maar nu we een kindje willen, ben ik gestopt. Ik was sowieso al aan het afbouwen, want mijn leven is nu lekker stabiel! Gaat verrassend goed moet ik zeggen! Ja, ik ben zelf nog wel chaotisch, maar dat was ik met pillen ook:p Merk niet zo heel veel verschil, behalve dat ik niet meer een beetje hulp kan slikken op de lastigste momenten.

Nu neem ik wel visoliesupplementen, schijnt te helpen. En op m'n werk zuig ik op dextrose tabletjes, twee op een dag. Allemaal tussen de oren, maar ik weet mezelf aardig voor de gek te houden!

Toen ik een paar weken terug echt helemaal klaar was met mijn slonzige ordeloosheid, heb ik eerst op een ADHD forum gekeken of ik misschien een clubje als deze kon starten, maar toen ik me aangemeld had, vond ik dat iedereen meer slachtoffertje aan het spelen was dan naar een oplossing zocht! Hier is het veel fijner:)

En hoe vind jij het, dat je nu met die 'stempel' moet leven? Ikzelf ben het er wisselend mee eens. Vaak vind ik van mezelf dat ik me gewoon aanstel, maar waar het ook aan ligt, ik kan maar geen rust in mijn koppie krijgen! Maar ik geef mijn zoektocht daarnaar nooit op:D

6. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    O en Miss Appletree, poets je ook mee op woensdag tussen 10.00 en 12.00? Wat je doet en hoeveel mag je zelf weten, maar het is fijn om op een vast moment in de week iets nuttigs te doen! Kan je trots op jezelf zijn en zo en je hoeft het dan niet alleen te doen!

7. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Het was voor mij wel een verademing om te weten dat ik adhd heb. Had het niet van mezelf gedacht omdat ik eigenlijk erg rustig ben en het type adhd dat ik verwachte was springend over stoelen door de woonkamer haha.. Dat ben ik dus niet, maar alle andere dingen ben ik echt 100% haha. Op dit moment ben ik er veel over aan het lezen en probeer ik echt structuur aan te brengen, niet alleen voor mijzelf maar ook voor de meiden. Met de oudste gaan we binnenkort het traject in om te onderzoeken of zij het ook heeft. Het zou me echt verbazen als het niet zo is hoor. Veel dingen vallen nu wel op zijn plek nu ik weet dat ik adhd heb zoals met 1000 dingen tegelijk bezig zijn, niks afmaken, chaoot eersteklas. Ik merk wel degelijk verschil met de medicijnen dus ik blijf ik ook zeker gebruiken. Wij hebben geen kinderwens meer dus kan het ook blijven gebruiken.

8. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Zo, weer even lekker off-topic, jullie moeten maar zeggen als ik op moet houden! Even mijn testje van vanmorgen showen.

Bijgevoegde bestanden:

9. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Ziet er goed uit Dale Cooper!! En nog bloed gezien of is dat ook helemaal weer weg??

10. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Dames, wat een rust hier! Ik heb zelf de dinsdag als een loze dag bestempeld, dus hier is nog niks nuttigs gebeurd. Behalve dat ik net een app heb geïnstalleerd: Homeroutines. Daar ben ik een paar jaar geleden mee aan de slag gegaan en op zich hielp het me aardig met een routine krijgen. De reden dat ik 'm weer van m'n ipad af heb gegooid, was eigenlijk gewoon omdat ik echt onmogelijk uitgebreide lijsten met wekelijkse klusjes erop had gezet. Kreeg ik natuurlijk nooit af en dat is natuurlijk FALEN:D

Maarrr... Nu ben ik ouder en wijzer en heb ik die drang naar perfectie iets los kunnen laten, dus ik wil 'm wel weer eens proberen! De app is te gebruiken in combinatie met Flylady, maar ik had mijn eigen routine ingevuld. De app is wel alleen beschikbaar in de ios app store.

Nou, ik ga maar eens een routine in elkaar flansen! Aju!

11. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Dank je M2B! En nee, geen bloed meer! Al sinds gisterochtend niet meer, dus ik ben blij:D Donderdag nod! Kan niet wachten!! Onze eerste mijlpaal:)

12. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames!
    Ik doe vandaag niet mee want moet werken tot half 1. Daarna ga ik week boodschappen doen en dan lekker ff bij slapen. Ben namelijk 2 dagen vrij geweest en moest ze allebei vroeg opstaan en Jaa dat ben ik niet gewend! :p

Succes vandaag!

13. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames! Zijn jullie er klaar voor? Het is akelig stil hier😋 ik ben nog op m'n werk, maar ik voeg me straks bij de poetsuurtjes. Wat ik dan ga doen is:

- een werkmail schrijven (is niet poetsen, maar ik stel het al te lang uit)
    - eten koken voor vanavond, want ik ben 's middags niet thuis

Succes allemaal! En werkse Flowerr!!

14. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Afgelopen dagen weinig gedaan... geen puf, werken, enzovoort... Vandaag weer dagje vrij dus wel weer bezig met wat dingen
    ondertussen eindelijk fietsstoeltje kunnen monteren. Had hem zaterdag nog niet gekregen grom... en de afwas gedaan... Ga zo nog even wat puinruimen, was aanzetten was vouwen, en meer dingen bedenken wat er allemaal nog gedaan moet worden, naja genoeg, maar weet dan niet waar mee te starten, kennen jullie dat?

ok, chopchop!.,,,

15. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ja Marjolein! Herkenbaar! Ik word daar altijd zo onzeker van, slaat helemaal nergens op. Alsof het helemaal mis gaat als je eerst de keukenkastjes afneemt in plaats van de kliko buiten zetten... Maar goed bezig hoor!

Ik ben zelf net pas thuis:( Maar ik ga nog wel aan de slag hoor! Ik wil die mail echt vandaag verzenden. Ik ben wel wat minder fijn bezig in huis de laatste dagen. Ik ben erg moe en afgeleid. Gelukkig om een fijne reden:D

Nou, nog maar even een fotootje erbij! Morgen nod! Zo'n zin in!!

Bijgevoegde bestanden:

16. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Wauw ze lopen heel mooi op!! Stiekem wel een beetje jaloers hoor 😜

17. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen Flowerr, lijkt me niet makkelijk om te zien. Hoe gaat het met tempen?

18. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Hier vandaag gewerkt en gisteren naar school geweest. Morgen lekker een dagje vrij dus dan weer tijd voor huishouden en de weekboodschappen.
    Vrijdag nog even een dagje werken en dan zaterdagmorgen nog even een keer extra om wat achterstand weg te werken en daarna hebben we thuis vrienden over de vloer dus dat is wel zo gezellig.

Dale Cooper je testen lopen wel mooi op hoor! Ga je morgen weer testen met kruitvat of met clearbleu met indicatie??

19. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    M2B, weer met kruidvat. Maar misschien wel een idee om een CB erbij te halen voor de leuk! Moet alleen even kijken wanneer ik dat kan doen...

20. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Mijn temperatuur is nog mooi hoog maar is nog niks over te zeggen. Meestal gaat hij op mijn nod in 1x omlaag.

Ga je morgen ook nog testen? Of is het nu tijd om ervan te genieten?

Deel Deze Pagina