Goedemorgen dames! Het is heel stil hier geweest de afgelopen dagen, betekent dit dat jullie druk aan het poetsen zijn of is het een grote chaos? Hier is het 1 grote chaos, heb het hele weekend gewerkt en echt helemaal niets in huis gedaan. Ga vandaag 2 wasjes draaien, de losse troep opruimen, het meubilair poetsen en even stofzuigen.
ik ga vandaag niks doen (naja, heb vanochtend de was opgehangen)... had gister mijn stiefvader over de vloer, en heb zelf veel meegeholpen in de tuin... Tis nu zooo mooi, maar heb ook zo'n spierpijn. Vandaag lekker rustig aan, daarna heb ik vakantie, en kan ik alvast wat dingen gaan pakken... Ga morgen dus knallen
Ben benieuwd naar je tuin! Ga je nog een foto plaatsen als hij helemaal af is? Heerlijk om bijna vakantie te hebben, waar gaan jullie heen? Mijn nod is pas de 6 de! De gynaecoloog zei vorige week dinsdag: Hij zal woensdag of donderdag pas springen maar zaterdag ging me temperatuur pas omhoog. Heb op dit moment wel de hele tijd steken in me onderbuik en denk telkens: Zal het dit keer gelukt zijn? Afwachten maar weer! Ik heb net de slaapkamer en woonkamer opgeruimd en gezogen. Vind het wel mooi voor vandaag
Hello strangers! De stilte betekent bij mij helaas chaos Bah bah bah! Alles is vies en was stapelt zich op en ik voer geen klap uit! Ik blijk het type 'zeikzwanger' te zijn... Ik ben heel moe en misselijk en ik kan me er maar niet overheen zetten! Vandaag zelfs besloten de rest van de week niet te werken. Dus dames die deze eerste maanden ook al eens hebben beleefd, hoe deden jullie dat? Hoe kom ik van de bank en de zelfmedelijden af, zodat ik weer samen met jullie kan poetsen??? (Ik keek net uit het raam en dacht iemand te zien die een enorme hond aan het uitlaten was, maar het was bij nadere inspectie een klein paard, hahaha)
Dale cooper ik moest even hardop lachen bij het lezen van het type zeikzwanger! Hoe kom je erop? 😂 Vanmiddag is helaas mijn wasdroger gestorven! mijn vader was in de buurt en is even langs gekomen maar hij kon niks vinden dus het word helaas een nieuwe. Me ouders zijn wel zo lief om ons 250 euro te sponsoren omdat ze voor mijn zus iets hadden voorgeschoten!
Hoi Dames, Ik kom ook graag meekletsen (en poetsen hoop ik) Schoonmaken kan ik heeeeeel goed (doe het alleen nooit) Opruimen vind ik echt super moeilijk. Man en ik zijn beide slecht in weggooien (tja je kan iets later nog eens nodig hebben) Ik heb nu twee hele volle wasmanden in de kamer staan om op te vouwen, en wat doe ik.... ik zit hier op het forum een beetje te niksen. Ik heb jullie steun nodig, en hoop ook een beetje bij te kunnen dragen! Wat hebben jullie vandaag op het programma staan om te doen? Ik ga NU opvouwen!!!
@dale, kan je niet helpen, sorry... Had toen redelijk wat energie, en deed redelijk wat, na de nodige rustpauzes. @flower, balen dat je droger is overleden. Wel fijn dat je ouders wat bijspringen. Ergens zou ik wel een droger willen, scheelt enorm in handelingen. Maar van de andere kant, is wel goed zo. Welkom honnepon! neem aan dat je de was inmiddels al gevouwen hebt. Heel goede 1e stap!. Herken het wel hoor, dingen die gedaan moeten worden, maar toch lekker nutteloos series kijken, bijvoorbeeld. Vandaag heb ik. -was afgehaald, was gedraaid, en opgehangen -luiers gestript (die zitten nu in de wasmachine met een spoel was) daarna nog 2 keer wassen, waarvan 1x kookwas, en dan nog ophangen. wordt nachtwerk denk ik. -afwas is gedaan, alleen zo nog opruimen en -setje kleding op internet gezet Verder lekker op de bank zitten nu en mezelf zo eens een bakkie koffie maken.. Morgen weer een (drukke)dag Fijne avond!
Hey meiden, alweer even geleden dus dat zegt ook wat over het huishouden haha.. Heb de kids beide thuis nu vanwege vakantie en vandaag gewerkt dus ook niks gedaan. Marjolein, ik voel me nu alsof ik uit een ei kom hoor maar wat is luiers strippen?? Honnepon, welkom! Je was zal nu inderdaad al wel weg zijn neem ik aan of toch weer wat anders gedaan haha.. Flower, bij mij was het ook een paar dagen na mijn ei dat de temp omhoog ging. Hoop op goed nieuws volgende week! Dale Cooper, geen idee hoe je het door moet komen haha.. Wanneer heb je je eerste echo?? Ik ben niet goed in zwanger zijn dus aan mij heb je ook niet zoveel haha.. Vandaag doe ik lekker niks meer en morgen ga ik maar eens zien wat ik ga doen
@ marjolein: hoe was en strip jij je luiers? En wat voor luiers heb je? Ik heb pocketluiers met bamboe boosters, maar ik krijg ze echt niet meer helemaal fris. Yesss de was is weg, helemaal weg gevouwen en opgeruimd. Verder heb ik wat spullen vaar de vliering gebracht die al tijden in de weg stonden op de eerste verdieping. We hebben zo'n vlizo trap (hoe schrijf je dat eigenkijk?) en dan is het vaak een hele toer om wat grotere spullen naar boven te krijgen. Verder de keuken gedaan, beneden en boven alles glad geruimd en gestofzuigd. Vanmorgen de douche ook nog gedaan (ik doe de badkamer meestal in fases ) nou... ik ben er eigenlijk een beetje stil van. Hebben jullie dat ook dat als je dan eenmaal de handen uit de mouwen hebt gestoken dat je zo'n bevredigend gevoel hebt. Waarom doe ik het dan niet gewoon elke dag ?
Honnepon, ja dat ken ik zeker dat je dan tevreden terug kijkt maar ik ben heel goed in het denken dat ik het zo wel doe haha.. Zie dat je net zwanger bent trouwens, van harte gefeliciteerd!! Jullie eerste kindje??
Wat leuk!!! meerdere mensen met wasbare luiers, eva gebruikt ze ook. Mv2b Gebruik jij ook wasbare luiers? (om de billen, niet de hydrofiele luiers voor het afdrogen enzo) **Hele lap tekst verwijderd** Borax | The Cloth Diaper Files dit dus... Honnepon ik heb itti bitti AIO Had dus precies hetzelfde, niet extreem, kwam goed geurend uit de wasmachine, maar toch wat harder, en wat rare plekken. Fijn nu weer zwanger, hopelijk blijft het goed gaan. Blijft spannend. Hoe oud is je 1e, en jongen of meisje. Trouwens net weer schoon genoeg gekeken... Poeh wat heb ik een schoon en opgeruimd huis.. Hihi
Ben nu toch benieuwd wat er in je hele lap tekst stond Je gebruikt borax om te strippen? Waar koop je dat? Tja, zwanger zijn is vanaf de eerste tot de laatste minuut spannend, en daarna eigenlijk ook nog . 1e is een jongetje van 14 maanden, heerlijke leeftijd! Fijn programma he, zo voel je je toch ineens veel beter!
Ik ben sinds december hier uit de luiers haha.. Niet meer nodig dus! Heerlijk he die programma's over schoonmaken haha, dan valt het hier ook allemaal mee Spannend Honnepon, zeker als je vorige maand inderdaad een miskraam hebt gehad. Ik heb 2 miskramen gehad maar dat is al wel lang geleden. En inderdaad tijdens je zwangerschap blijft het spannend. Bij de oudste vanaf 18 weken ongeveer plat moeten liggen tot 35 weken ivm bloedverlies en harde buiken en bij de tweede vanaf 26 weken heel rustig aan doen ivm harde buiken.
Zie, daarom moet je ook niet hele lappen tekst weghalen, mis je de belangrijkste dingen... dat dus, chaoot... Pas er wel bij he. Typ nu op de laptop en dan gaat het een stuk makkelijker.. Zei dus iets van dat er 2 methoden zijn, 1 met borax, maar omdat ik die niet kon vinden, en een beetje schrok van het chemische ervan, toch de andere methode heb gedaan. halve kop soda, halve kop calgon. mv2b Wat naar dat je zo lang niks 'mocht' in je zwangerschap... lijkt me erg lastig! Zelf gelukkig nooit een miskraam mee hoeven maken. lijkt me erg heftig!!
*haakt weer in* Heftige filmset marjolein! Luiers strippen, ik zal me er ook eens over in gaan lezen. Moet je dat vaak doen? Wil ook zelf wasmiddel gaan maken voor de luiers. Gebruik nu een klein schepje poeder van de aldi, geen wasverzachter of vloeibaar spul, maar er moet vast iets beters zijn. Wil op den duur van alle chemische rommel af. Ben al begonnen met de boodschappen, grotendeels over op biologisch en geen pakjes meer! Puurder leven... Nu de schoonmaakartikelen aanpakken... Qua huishouden, Dale Cooper, je bent geen zeikzwangere hoor! Het hoort er gewoon bij, de eerste drie maanden zijn heel vermoeiend omdat je lichaam zo hard werkt. Luister gewoon naar je lichaam en duik lekker vroeg onder de wol. Het huishouden komt wel weer wanneer de nesteldrang erin kickt Hier qua huishouden, chaos! Perfecte omschrijving. Meisje is nog steeds ondersteboven van de prikjes. Heb na elke prik weer een huilbaby die langzaam aan weer zichzelf wordt. Ik begin echt anti vaccinaties te worden. Ben gaan lezen wat voor troep er allemaal in zit, metalen en virussen die gekweekt zijn op geaborteerde embryos en op apen die weer een voor mensen dodelijk ander virus met zich mee dragen etc. Verlies een beetje het vertrouwen in het nut van de vaccinaties, nu mijn meisje er zo op reageert. Wil heel graag het beste voor haar, maar wil ook graag even een minuutje zonder gekrijs!!! Gelukkig wordt ze nu weer wat de oude, ze slaapt "al" een uur! Halleluja! Uhhh en ik ga maar eens studeren, huishouden moet maar even wachten... Morgen gaat de oudste uit logeren, dan heb ik een weekje de tijd om e.e.a. Op te ruimen.
sja, dat was wat, vorige week, donderdag! en was het maar een filmset, en niet echt. Rare gevoel is we gezakt, gelukkig. Luiers strippen moet je zeker niet te vaak doen. Is niet heel goed voor de luiers om dat meerdere malen te herhalen. in mijn luiers zaten wat plekken wat er niet helemaal uit ging, en ze waren wat harder/stugger geworden. wilde ze even helemaal fris hebben voor we aan de 'echte' zinderlijkheidstraining beginnen. Knap hoor dat je zo 'natuurlijk' en biologisch wilt(bent aan) leven. Zou ook wat meer biologisch willen eten, maar mijn portomonee laat dat niet makkelijk toe. Voor vlees kiezen we wel wat vaker biologisch, maar de rest toch nog niet zo. >>Het huishouden komt wel weer wanneer de nesteldrang erin kickt << moest hier wel om lachen.. Riep altijd kan niet wachten tot ik nesteldrang krijg, dan wordt mijn huis schooOOooOOoonn,... nooit nesteldrang gehad.. Was een zeldzaam geval. Wat sneu dat je dochter zo heftig reageert op de prikken. Olivier had er niet zo veel last van, iets hangerig en verhoging. Tot die 14 maanden, behoorlijke koorts, en die nacht een koortstuip.. heel erg geschrokken toen. Succes met de studie! @rest Succes met werk, of huishouden (of gewoon lekker forummen) fijne dag!