Chaotische Huisvrouwen Club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Dale Cooper, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Gelijk heb je! Anders blijf je ook maar aan de gang.
    Heerlijk een beetje orde in je hoofd, dat geeft rust en een goed doel.
    Ik zeg, goed bezig!

2. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Zijn je ouders er al? Ze hebben wel echt top dagen uitgekozen om weer thuis te komen:D

Zo, ik ben weer thuis! Op het laatste moment nog haasten, de bakker bart dame was mijn panini een beetje vergeten en de tijd op mijn parkeerkaart verliep bijna. Je mag daar maar 2 uur staan, dus het was niet een kwestie van gewoon bijgooien:p

Maar verder ben ik helemaal geslaagd! Zoveel nuttige en leuke dingen gehaald! Een vriendin appte dat ze dit weekend de verjaardag van haar dochter gaat vieren, dus ik kon meteen een cadeautje meenemen. Top! Ik ben helemaal klaar voor het weekend:) Straks lekker de spulletjes uitpakken en een plekje geven. Leuk leuk leuk!

Nu ik weer lekker op dreef ben, ga ik straks ook maar weer even verder met de was!

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heerlijk dale cooper, helmaal klaar voor het weekend!

Mijn ouders zijn weer thuis:) ben altijd blij als ze er weer zijn hoor... ze worden ouder en krijgen langzaamaan wat gebreken zeg maar.... vorig jaar zijn ze niet geweest omdat mijn vader een hartritme stoornis had, een half jaar geleden is hij geopereerd en nu vond hij dat hij het wel weer aan kon om dat eind met de caravan te rijden.
    Het is goed gegaan maar ik zie aan hem dat hij nu helemaal bekaf is.
    ze komen zo lekker hier eten, dan hebben ze daar geen omkijken naar en kunnen ze daarna lekker met de beentjes omhoog.:)

4. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Weekend!!!!! Heerlijk dagje gehad maar inderdaad de vakantie is weer om. Ik werk in een huisartsenpraktijk als assistente. Ben me vorig jaar gaan omscholen en mocht op mijn stage adres blijven. Vanaf mei dus gediplomeerd. Echt super leuk!!

Heerlijk dat je ouders weer thuis zijn huggybird, ook lekker dat je ze dan even kan verwennen met een etentje. Scheelt hun toch weer en gelijk ook weer gezellig.

Dale Cooper, fijn dat je wat rust aan het creeeren bent voor jezelf. Ga je later toch weer met de medicijnen starten of niet?

Gisteren en vandaag heeft de oudste de medicijnen gehad en we merken nu al een groot verschil, echt super hoor dat het zo gaat. Zelf voelt ze zich ook lekkerder zegt ze.
    De jongste gaat maandag inderdaad voor het eerst naar school, vanmiddag even wezen kijken en maandag voor het echie. Spannend hoor maar ze is er helemaal aan toe.

Nu ga ik lekker languit en relaxen, straks een warm bad en morgen naar de camping.

Fijn weekend!

5. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Oei, mijn bankrekening doet pijn... Ik blijf maar bestellen! Haha! Maar het moet toch een keer gebeuren. Liever dan maar allemaal in één keer! En leuk om straks alle spulletjes in huis te hebben:)

En ja, ik ga denk ik toch weer starten met medicijnen. Het ging voor de zwangerschap wel beter dan nu, maar ik denk dat ik straks met de kleine niet de moeder kan zijn die ik wil zijn als ik ze laat liggen. Ik ga wel proberen om de eerste zes maanden borstvoeding te geven. Stel nou dat het heel goed gaat in die tijd, dan hoeft het misschien toch niet. Of misschien alleen op mijn werk gebruiken of zo. Maar nu mis ik het echt wel eens! Ik wil zo graag eens een helder moment, haha!

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wat fijn dat je kon blijven op je stageplek!
    Spannend de jongste voor het eerst naar school:) zal wel stil worden thuis...
    Wat fijn voor je oudste dat ze zich lekkerder voelt, daar gaat het natuurlijk om.
    Echt heerlijk mijn ouders weer thuis:)

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Gaat hard met de centen he zo'n baby uitzet.... Maar zooooo leuk! :D
    Meid, gewoon zien hoe het gaat zonder medicijnen en als het voor jou nodig is weer beginnen....

8. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! M2B, veel plezier op de camping! Top weer ervoor:) Huggybird, was het gezellig gisteren? Wat een rit voor die man zeg. Fijn dat ze weer veilig thuis zijn.

Vandaag heb ik niet speciaal grote plannen. Op pakjes wachten en vanavond bbqen bij m'n moeder. We gaan van tevoren nog wel even naar de Ikea, want ik wil nog meer kopen! Hihi! Nou, hoe zal ik mezelf verder nuttig maken vandaag? Uhm... Nou, ik weet het gewoon niet. Ik ga denk ik maar even de was doen, de keuken doen en de wc's poetsen. O en een kleine boodschap doen! Goed weekend en geniet van het mooie weer!

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Goede middag, ik ben vanmorgen al met de hond naar het bos geweest en heb na het ontbijt met mijn dochter haar nieuwe fiets opgehaald en langs de bakker terug gereden.
    Daarna zijn mijn man en dochter naar de stort gereden dus de garage is weer mooi vrij van nutteloze troep.
    En ik ben in de tussentijd boodschappen gaan doen. En na de lunch en hond uitlaten zijn we met z'n drietjes op de fiets naar mijn ouders gegaan om de nieuwe fiets te showen.
    Nu weer terug en even relaxen voor het avond eten.

Dale.Cooper smakelijke bbq en M2B veel plezier op de camping.

10. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Nou, het echte leven gaat weer beginnen, de schoolvakantie is voorbij! Dat betekent dat ik op maandag en dinsdag de jongste naar en van school moet halen. Vind ik weer spannend, want dat zijn weer twee dagen die ik niet helemaal zelf in de hand heb. Maar zodra we er weer lekker in zitten vind ik het meestal juist wat ritme geven, dus komt goed! De eerste vier weken gaat hij op maandag tussen de middag naar zijn moeder, die heeft nog even zwangerschapsverlof en vandaag brengt ze hem ook naar school. Ik kan nog even rustig inkomen dus:D

Vandaag is het belangrijkste de slaapkamer van de kinderen. Ik heb daar wat spullen gedumpt die in de babyhoek stonden, niet zo gezellig om tussen te slapen voor 't jochie:p Ik moet daar dus opruimen en z'n bed verschonen. Verder heb ik prut geslapen en last van m'n rug, dus ik zie wel hoe de dag loopt. Succes deze week! En succes als jullie kinderen vandaag ook weer voor het eerst naar school moeten:) Volgens mij wordt het voor ons allemaal groep vier, toch? EN M2B, de jongste naar groep 1? Spannend!

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Goedemorgen allemaal.

Wij hebben nog een weekje vakantie:)
    Maar idd volgende week gaat ze naar groep 4, ze vind het wel spannend met nieuwe juffen maar niet zo spannend als vorig jaar naar groep 3 zei ze.
    Hier is vandaag tussen 9:00 en 14:00 het water afgesloten..... poetsen is dan even niet zo handig.
    En omdat de dag in het teken van water staat (of eigenlijk geen water ) dacht ik maar dat we naar het watermuseum moesten gaan:D
    Dochter vond het een goed idee!

Succes met het schoolritme opstarten allemaal.
    onze dochter heeft vanaf maandag het 'vijf gelijke dagen model' op school, alle dagen van 8:30 tot 14:00 naar school, elke dag samen met de leerkracht eten in de klas. Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen.
    Op mijn werk is dit het derde jaar dat we die tijden werken en ons bevalt het heel goed.

de broodjes zijn klaar!!!

12. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Goedemorgen,

Hier de meiden naar school gebracht. Ze hadden er veel zin in en L zat gelijk op de praatstoel naast de juf haha..

De oudste gaat inderdaad naar groep 4 toe vandaag. Vind het dan al zo snel gaan. Zo groot dan weer.

Ik moet om 10.00 naar de mondhygieniste toe, nog medicijnen ophalen voor mezelf, slaapkamers van mij en de jongste doen en eigenlijk wil ik ook nog even genieten van de rust haha.. Oh en vanmiddag weer naar de tandarts met de oudste.. Ach, is de dag zo weer om ;)

Dale Cooper, wat balen zeg van je rug. Even goed opletten he en goed de tijden verdelen met je activiteiten ofzo?

Huggybird, veel plezier vandaag. Inderdaad een toepasselijk uitje zo vandaag haha..

13. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    OOooohh ik schiet al lekker op haha.. Bij de tandarts geweest, medicijnen gehaald, ondergoed gehaald en was gevouwen.
    Nog niks opgeruimd dus.. Zo nog even richting de winkel voor de oudste voor kleren en dan is het weer tijd om ze op te halen..

14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    hallo meiden.

Hoe was de eerste schooldag????

Het watermuseum was leuk! T heeft twee activiteiten gedaan, het waterlab en een bootje bouwen. Verder natuurlijk op onderzoek uit in het museum.
    super leuk!
    we zijn net terug en gingen even met de hond lopen, ben ik gestoken door iets:x ik denk een wesp of een daas ofzo het doet venijnig pijn kan ik je zeggen.... was vergeten hoe het voelt.....

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Goedemorgen dames, ik heb het eerste poetsers er al op zitten.....
    Mijn man ging naar beneden en was ook zo weer boven... De hond had de hele bench inclusief kleed en naast de bench onder gespuugd (sorry op de vroege morgen.....)
    Dus een lekker klusje op de nuchtere maag.....:(
    Ik kan er gelukkig wel aardig tegen maar lollig is anders.
    Hopen dat het hier bij blijft......
    En dochter heeft al twee keer een dikke spin zien lopen:$ hij zit nu achter de tv kast tussen de snoeren...... Ik ben eerlijkhezwgd een beetje bang voor spinnen maar moet me groot houden voor mijn dochter natuurlijk... Kan moeilijk gillend op de bank gaan staan......;)
    Wassen en een hoes voor het kussen voor de hond naaien staat op het programma..... Heb niet zo'n zin met deze start..... Eerst maar eens ontbijten....

16. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Haha! Bah! O en goedemorgen:) Ik hoop dat de rest van je dag wat soepeler verloopt. Misschien is je hond gewoon nerveus, omdat hij zo'n mooie nieuwe kussen hoes krijgt:D O en die spinnen! Onthoud maar gewoon: een spin in de morgen, is een dag zonder zorgen! Ok, op dat ene dingetje na dan;)

Vanmorgen meneer naar school gebracht! Hij heeft het gisteren leuk gehad, al was hij wel even nerveus die ochtend. Maar ging goed dus! Toen ik 'm ging ophalen kon ik hem meteen weer doorgeven, hij ging bij een vriendje spelen. Vandaag weer, dus ik heb geen kind aan 'm! Ik ben wel blij dat de spits is afgebeten, nu is het allemaal niet meer zo spannend.

Ik zit weer met mijn timer! Iedere 10 minuten een klusje! De was draait.... en dat was het tot nu toe:p Ik 'moest' nog even de zwangere dames facebook bijlezen. Maar nu ga ik tot de lunchpauze klusjes doen! Vooral wassen en de kleine vaat doen en daarna wat poetsklussen. Na de lunch ga ik weer verder met de babykamer. Misschien even wat verfspullen halen en alle spulletjes een beetje op hun definitieve plek zetten! Dan weet ik wat ik nog aan opbergbakken nodig heb. Niet veel meer denk ik.

Ik ben trouwens zaterdag toch nog gaan fietsen en ik heb er nu nog last van! Het voelt alsof m'n doos er ieder moment af kan vallen:D Ok, bij vlagen dan. Ik kan er nog om lachen, dus zo erg is het niet.

Nou, ik ga weer aan de slag! Succes vandaag allemaal!

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Goed bezig met je timer Dale cooper!!
    Dat gevoel dat je hebt van na het fietsen kan ik me nog wel herinneren hahaha gelukkig is het met vlagen.....

Ben met mijn moeder(en dochter) even naar een stoffenzaak geweest alleen die zat er niet meer.....:(
    Ik geeft het stof vinden en een hoes maken op voor vandaag!
    ga zo een wasje ophangen en om 14:00 komt een vriendje van mijn dochter spelen, hij eet ook mee dus dat is gezellig.
    Ik hoop dat het droog is want dan kunnen ze lekker buiten spelen.

pfff ik haat het als ik een slecht begin, mijn hele dag laat verprutsen..... maar ben er aardig mee bezig....:)

18. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    O balen! Nou, geef je er anders lekker aan over en maak er een baal/verwendag van. Van wat er nog van de dag over is:) Beetje lief zijn voor jezelf, dan kan je er morgen weer tegenaan!

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Daar ben ik mee bezig:) ik kreeg hoofdpijn dus heb een PCM genomen en even op de bank liggen dommelen.
    T en haar vriendje spelen lekker buiten dus helemaal slapen gaat niet dan....
    Maar de hoofdpijn is wat afgezakt gelukkig.
    Nu lekker een kop thee.:)

20. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Goed zo! Geniet lekker even van een vrij dagje:)

Deel Deze Pagina