Goedemiddag! Goed bezig allemaal? Ik was mezelf echt zat vandaag, dus ik mag niet zeuren en moet poetsen. Gaat aardig! Ik neem wel pauzes tussendoor, want ik heb erg last van m'n bekken, maar op zich dacht ik dat het erger zou zijn nu. Valt mee dus! De was draait, de wc's zijn schoon en de badkamer ook. Vaatwasser is leeg en de vaat is weg! Straks nog even stofzuigen en stoffen (nu moet het echt van mezelf) en de was ophangen. Daarna maak ik alvast een boodschappenlijst voor morgen! Tussendoor ben ik aan het shoppen voor de laatste dingetjes voor de uitzet. Jeej! Goed bezig! Huggybird, die voetenzak kan ik niet gebruiken helaas. Ik heb een 5 punten gordel.
goedemiddag! wij hebben er al een ochtendje uit huis op zitten dus verder dan de vaatwasser inruimen en aanzetten zijn we niet gekomen. we hebben al wel boodschappen gedaan, koffie gedronken bij mijn schoonvader en T is naar de kapper geweest voor de puntjes, en net terug uit het bos. Best veel gedaan maar allemaal buiten huis.... Morgen heb ik om 9:00 een vergadering en maandag weer werken... moet zeggen dat ik nog niet veel zin heb....
Goedemorgen! Succes met de overgang van vakantie naar het echte leven Nou, ik heb gisteren een stop op mijn portemonnee gezet. We hebben nu echt bijna alles in huis en we krijgen nog zoveel spullen! In november ga ik pas verder met de laatste dingetjes in huis halen. Dus, dat betekent dat ik aan het volgende project ga beginnen! De administratie... Het is erg lang geleden dat die helemaal op orde was. Vandaag weet ik niet of ik echt veel eraan kan doen, maar ik wil wel een beginnetje maken! Verder moet ik vandaag een nieuwe id kaart aanvragen en boodschappen doen. Nou, als het goed is heb ik dan nog genoeg tijd over! Ik heb er zin in! Nieuw project! Jeej! En om een beetje af te kicken van alle babyvoorbereidingen, kan ik me nog even verheugen op de komst van een konijnenpak en een voetenzak vandaag
Goedemorgen, Dale Cooper, je bent er al vroeg bij vandaag. Succes met je administratie. Dat moet hier ook nog gedaan worden. Heel veel wat al zo oud is dat het weg kan. Huggybird nog maar even en dan ben je ook weer alleen overdag en zit de vakantie er weer op. Ga je vandaag nog wat leuks doen? Mijn eerste werkdagen zitten er weer op, vanmiddag nog wel vergadering en morgen nog werken en weer weekend. Heerlijk, echt wel even wennen hoor om de wekker dagelijks zo vroeg te hebben staan. Vandaag wil ik eigenlijk kijken of ik een simpel rokje kan naaien. Is de eerste keer dus ben benieuwd haha.. Verder wil ik nog strijken en de keuken aan kant. Kijken hoever ik kom
Haha M2B! Klopt! Ik sta om 6 uur met mijn vriend op, anders blijf ik de hele ochtend in bed liggen. Zo heb ik nog iets van regelmaat zonder werk. Ik heb net wel een tukkie op de bank gedaan hoor! Dat is dan wel nodig. Nou, de spits is afgebeten voor je! Valt het mee of tegen? Succes met naaien! Misschien wordt dit de eerste van velen
Jeetje Dale Cooper, wat een discipline haha.. Ik zou mijn ritme dan naar 8 uur zetten denk ik Hier is alle strijk weg!! Had 3 wasmanden staan en alles gestreken, alleen de kasten nog in maar dat mag manlief morgen doen haha.. Zometeen vast het eten klaar zetten voor vanavond en de vaatwasser inruimen en wat eten. Dan klaarmaken voor de meiden om die op te halen en dan richting schoonmoeder om ze weg te brengen. Vanavond eens kijken naar het rokje of daar iets mee kan. Ben je al begonnen met de administratie Dale Cooper??
Hihi! Ik vind vroeg opstaan wel lekker Maar dat wil niet zeggen dat ik dan ook meteen echt actief ben hoor! Ik heb het douchen inmiddels al verplaatst naar na mijn programmaatje kijken Het voordeel is wel, dat je behoorlijk kan treuzelen en dat het dan nog steeds vroeg is! Ik ben nog niet begonnen aan de administratie! Ga ik eind van de middag pas mee starten. Ik ben net naar het gemeentehuis en de karwei geweest. Straks even een boodschappenlijst maken (ben ik gisteren niet aan toegekomen) en dan de weekboodschappen doen. Ja en daarna ga ik inderdaad maar even een begin maken met alle papieren! Ik heb er zin in Ik hoop morgen te gaan verven, maar ik moet even kijken hoe ik me voel. Anders ga ik gewoon verder met de administratie.
Hallo meiden, Pffff wat een dag.... Eerst twee uur vergaderen op de ene lokatie, vervolgens de zelfde vergadering op de andere lokatie Daarna een gezellige lunch dus dat was leuk maar het werd best laat... Ik had mijn dochter om 8:00 bij mijn ouders gebracht, en mijn moeder heeft haar rond 10:30 weer bij haar beste vriend gebracht. Kom ik haar daar ophalen mag ze blijven eten en 10 min. Later ook blijven logeren Oké..... Ik naar huis,in de regen met de hond naar het bos, mijn man en ouders gebod of we uit eten zouden gaan, spullen voor T ingepakt en weggebracht en nu even 10 min. Zitten! Voor mezelf alleen! Zie ik net een mailtje van de juf van T van groep 3, we hebben haar een t-shirtje voor haar dochtertje gegeven en daar heb ik met hotfix steentjes haar naam op gemaakt. Nu stuurde ze een foto van haar dochter met het shirtje aan T is zo bezig geweest met haar zwangerschap, en ze heeft de baby gevoeld en allemaal vragen aan mij gesteld. Want hoe kan de juf dan een baby krijgen als ze geen man heeft voor de zaadjes???? Hmmm nou, dan ga ik later ook niet eeeehhm .....dat ene doen wat jullie hebben gedaan om mij te maken hoor! Dan ga ik die zaadjes wel in het ziekenhuis halen net als de juf! Ik denk dat T het geweldig vind dat mailtje van haar oude juffie
Zo! Drukke dag gehad huggybird! Maar klinkt wel als een hele leuke dag Zo heel langzaam aan begin ik op gang te komen, hoop ik.... Ik merk dat steeds vaker vind dat alles schoon moet zijn en dat allemaal dingen geregeld moeten worden! Daar maak ik dankbaar gebruik van Ik ben de dag erna dan wel helemaal gesloopt, maar er gebeurt tenminste wat! Gisteren had ik ook zin in van alles, maar ik moest echt twee keer lang dutten om de dag door te komen. Dag ervoor zo druk geweest! Maar vandaag kriebelde het weer Ik had zo'n zin om te poetsen! Haha! Ik heb nu bijna het hele huis schoongemaakt! En de bedden van de kinderen verschoond! En gewassen! Alleen nog beneden stoffen. De administratie staat al klaar op tafel. Ik zou vanmiddag bezoek krijgen, maar dat gaat niet door. Kan ik me mooi even storten op de papieren! Ik wil het liefst ook nog verven, maar ik moet even kijken of dat verstandig is Ik ben bang dat ik me vanavond dan niet meer kan bewegen. Aan de andere kant, morgen hoef ik lekker helemaal niks te doen. We hebben een verjaardag, dus ik ga lekker op mijn gat zitten en me laten bedienen door de familie Nou, ik ga nog even het laatste klusje doen en dan ga ik douchen en lunchen! Jeej! Voor het eerst in maanden een helemaal schoon huis!! (Ik hoop zo dat dit het begin is van nesteldrang.... Ik weet dat het later begint, maar ik hoop dat ik een uitzondering op de regel ben)
Ja auw! Last van mijn hele lijf, maar ik voel me zeer voldaan Het was het waard! Vandaag was ik een echte goede huisvrouw
Haha heerlijk he trots zijn op jezelf! Goed gedaan hoor! Ik had niet zo'n beste dag..... Moest vanmorgen weer een uitstrijkje laten maken voor het bevolkingsonderzoek. Dat moest 6 weken geleden ook al maar toen was er niet genoeg weefsel afgenomen om te onderzoeken.... Dus nu nog een keer. De vraag is of het nu weer niet gelukt is want het ging weer hevig bloeden nog erger dan vorige keer......
He bah! Ik hoop dat het toch gelukt is. Ik moet voor het eerst een uitstrijkje laten maken, maar ja, ik ben zwanger! Ik moet dus wachten tot na de bevalling. Toch wel best spannend he!
Wel spannend ja want 5 jaar geleden waren er onrustige cellen gevonden en moest ik voor verder onderzoek naar de gyn. Na een paar keer controle was de uitslag weer goed gelukkig. Maaaar vrouwen met endometriose make statistisch gezien weer iets.meer kans om baarmoederhalskanker te krijgen nanometer vrouwen die dit niet hebben....... Nou ja...... Over twee weken kan ik bellen voor de uitslag en dan weten we of het gelukt is en of alles rustig is of niet. Voor het uitstrijkje maken op zich maak ik me nooit zo druk, ik ben bevallen, heb voor mijn endometriose bij de gyn gelopen en elke keer inwendige echo's gehad , vijf jaar geleden vaak bij de gyn geweest en inwendig onderzoeken gehad dus daar zit ik niet meer mee
Goedemorgen!! Ik ben gisteren nog best redelijk bezig geweest al zeg ik het zelf..... Naast wassen heb ik ook nog even de ramen beneden buiten gewassen Nu ff de bedden in de was. (Nou ja, het beddengoed......)
Hey dames, mag ik me hier ook aanmelden als chaotische huisvrouw? Kan wel wat motivatie en n stok achter de deur gebruiken mbt het actief huishouden doen!
Goedemorgen en welkom Chaymi!! Allemaal een lekker weekend gehad?? Hier wel al is er weer weinig van het huishouden terecht gekomen. Beneden moet er nodig opgeruimd worden en boven eigenlijk ook haha.. Mijn man heeft gisteren wel de stofzuiger er beneden doorgehaald. Alleen niet opgeruimd en gestoft maar goed, als ik er dan wat van zeg dan doet hij het helemaal niet meer haha.. Eigenlijk moet ik ook nog naar de kapper maar heb geen zin geloof ik, anders zelf maar even wat verf erin gooien vanavond Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Chaymi, welkom! Ik hoop dat je wat aan ons hebt! In ieder geval beginnen wij weer een beetje op gang te komen zo na de zomervakantie. M2B, mooi hè! Die van mij denkt ook dat het huis schoonmaken alleen maar stofzuigen is Ach ja, alle beetjes helpen! Huggybird, dat lijkt me zo naar om te horen na zo'n onderzoek! Fijn dat het met een sisser afliep en dat je je nu niet echt druk maakt. Ik hoop dat het gelukt is deze keer! Nou, ik heb dit weekend helemaal niks gedaan, maar dat hoefde ook helemaal niet Voor vandaag heb/had ik grote plannen, maar eerst maar eens zien hoe ver ik kom! Die fijne bui van vannacht...... Ons huis huilde er gewoon van. Allemaal lekkages! Vriend in paniek, ik blijf altijd wel rustig, volgens mij was het aanstekelijk, want we konden er uiteindelijk wel een beetje om lachen. Maar ja, we hebben maar een paar uurtjes geslapen! Helemaal gaar. M'n vriend is thuisgebleven en probeert het dak op te lappen. Ik wil verder met de administratie, maar ik weet niet of ik ook echt ver ga komen. Ben zo moe!!! Ach ja, ik kan in ieder geval dom sorteren en zo, scheelt al een hoop. Verder wil ik ook even stofzuigen en stoffen. Ik hoop dat het lukt Wat zijn jullie plannen? Succes ermee in ieder geval!
Goedemorgen dames, Vannacht een moeilijk nacht gehad met mijn kleine van 10 weken, dus we hebben een trage start vandaag. Ik heb om 16:00 een afspraak dus voor die tijd wil ik de bovenverdieping getackeld hebben (bed verschonen, kamers opruimen, stoffen en dweilen). Ik hoop ook toe te komen aan de badkamer schoon te maken, zoniet verschuift dat naar morgen. Zodra ik thuis ben zal ik aan t eten gaan beginnen dus vandaag geen grootse projecten. Gisteren heb ik de onderverdieping onder handen genomen. Van de week 3 daags visite gehad en t huis zag er toetakeld uit. Prettige dag dames en laten we er een productief dagje van maken!
Succes Chaymi! En ach, wat een kleintje heb je nog! Is het je eerste? Doe de klusjes lekker één tegelijk, alles wat lukt is mooi meegenomen! En je hebt nog even zie ik Laat vanavond maar weten of het nog gelukt is allemaal! Nou, ik moet vaker niet slapen!! Ik verbaas mezelf gewoon vandaag! En dat terwijl mijn vriend thuis is! Maar misschien voel ik me onbewust schuldig als ik op m'n gat ga zitten en dutjes doe, terwijl hij druk bezig is met het dak te repareren Ik heb beneden opgeruimd (was een beetje rommelig na al dat geschuif om bij de lekkages te komen), de vaat gedaan en een was gedaan. Daarna werd ik ruim een halfuur opgehouden door een meneer van in de 80 die ooit in het huis naast ons had gewoond. Hij had een hoop te vertellen en het was ook wel echt interessant (voor een groot deel), maar ik moet 'm niet nog een keer tegenkomen. Volgens mij krijg ik dan alles weer opnieuw te horen! Haha! Ik was daarna bang dat ik mijn flow kwijt was, maar nee. Ik heb beneden alles schoongemaakt! Gezogen, gestoft en de wc gepoetst. Jeej! Straks gaan we lekker lunchen en dan ga ik nog wat wassen en dan aan de administratie. Goede start van deze week dus! Houden zo!
Goedemiddag meiden! Welkom chaymi! Ik heb weer voor het eerst gewerkt na 6 weken vakantie.... Toch weer leuk om alle kinderen weer te zien, ze zijn altijd zo groot geworden opeensklinkt zo lekker tuttig..... Net gegeten en met de hond naar het bos geweest en over een half uurtje mijn dochter al weer ophalen..... De tijd vliegt! Ik weet niet waar ik nog aan toe kom en moet mijn ritme met werk nog even gaan vinden denk ik...... En ik vind het smerig warm! En dat werkt niet heel goed mee bij mij want dan zweet ik me rot en dat is slecht voor mijn humeur.....*zeur stand uit* Jeetje Dale cooper, wat balen van de lekkage zeg! Hahaha als mijn man gaat stofzuigen doet hij alleen al het zichtbare..... De vlokken hondenbaan onder de bank liggen er nog net zo maar ik zeg er ook niets van hoor! De wc kan hij wel goed poetsen