Dames, hierbij wat ik allemaal heb kunnen doen vandaag: Bedden verschoont Kamers opgeruimd Kamers gestofd Was gevouwen en ingeruimd Wasje gedraaid en opgehangen Naar afspraak gegaan Eten klaargemaakt (Tagine is nu aan t pruttelen) En tussendoor de kleine vermaakt gevoed en verschoond natuurlijk. Het is inderdaad mijn eerste en poeh poeh wat vergt t veel energie maar ik zou t voor geen goud willen missen.
Wauw! Lekker bezig!! Voelt goed zeker Ik ben ook zo benieuwd hoe het straks is met de kleine! Het is ook mijn eerste, 4e voor mijn vriend. We hebben dus wel wat kinderen hier rondlopen, maar die zijn allemaal niet zo klein meer Geen idee wat me te wachten staat! En wat pruttelt er in je tagine? Ik heb al jaren zo'n ding staan, maar nooit gebruikt waar het voor bedoeld is. Toch maar eens doen binnenkort Huggybird, jaaa het is zo warrrrrm.... Ik ben een echte zweter. Er zijn twee dingen waar ik echt niet van hou en dat is sjouwen en zweten. Bah! Vanaf morgen is het lekker even fris! Poetst een stuk fijner! En zal inderdaad even wennen zijn nu het echte leven weer is begonnen Als je extra hulp nodig hebt, geef maar een gil! Dan verzinnen we wat. Nou, ik ga lekker helemaal niks meer doen vanavond! Alleen maar lekker knuffelen met de baby in mijn buik Morgen weer een dag! Fijne avond allemaal!
Chaymi, goed bezig zeg!!! Heerlijk zo'n klein babytje geniet er maar lekker van, voor.Je het weet zijn ze groot, klinkt cliché maar geloof me opeens zijn ze.7 en gaan naar.groep 4! Dale, ik ben blij dat het morgen iets minder warm is hoor! Vanavond naar ring training ingericht met de hond, 20 september. Gaan we mee doen met de clubmatch van de kinologenclub waar we met de hond op cursus zitten en vanavond gaan we leren hoe dat werkt. Ik ben benieuwd want op de cursus is onze hond altijd erg opgewonden van de andere honden en alle konijnen luchtjes die daar op het veld te snuffelen zijn...... Ben benieuwd, mijn man denkt dat.we gediskwalificeerd zullen worden omdat.ze.of niet mooi wil blijven staan of op haar kug gaat liggen als.de.keurmeester haar.komt betasten.
Wat zijn jullie lekker actief geweest zeg!! Heerlijk, hier de benedenboel opgeruimd, toch naar de kapper geweest, weer tandarts geweest, eten gekookt. Eigenlijk wel genoeg voor vandaag vind ik. Morgenochtend weer werken en morgenmiddag zien we wel wat we gaan doen. Vanavond lekker onderuit, op de bank of in bad Fijne avond!
Goedemorgen dames! En werkse Vandaag een heen en weer dag. Zoontje van mijn vriend naar en van en naar en van school, misschien daarna nog bij een vriendje halen die ver weg woont. Ik hoop ook dat mijn id kaart al klaar is, die moet ik dan ook halen. Vaak lukt het me tussendoor dan niet om op gang te komen! Ik hou het dus een beetje simpel vandaag. Ik wil wassen en verder gewoon maar dom administratie uitzoeken. En stel dat meneer bij een vriendje gaat spelen of ik krijg de slag niet te pakken vandaag, dan heb ik een film klaarstaan die ik graag wil zien
Nou, ik heb besloten het te combineren Ik kijk de film, maar ik doe tussendoor klusjes. 't Jochie zit op school en vanmiddag gaat hij bij een vriendje spelen, dus ik heb nog wat uurtjes extra om wat te doen. Ik heb de was al gedaan, opgehangen, schone was opgeruimd en er draait weer een nieuwe. Ik wil toch ook nog even boven poetsen, moet niet gekker worden! Dus ik ga zo daar zuigen, stoffen en de wc en badkamer poetsen. En dan bellen of ik mijn kaart kan halen! Ik heb 'm morgen nodig, dus ik hoop 't wel. Na de lunch ga ik de administratie doen. Ik voel me wel een beetje gaar, bah, maar verstand op nul en gaan!
Hallo meiden, Hier niet.Zo.veel.gedaan, dochter moet sporten op.dinsdag dus om half 5 al eten. Na school even een rondje bakker, apotheek, brievenbus huisarts en supermarkt, daarna even drinken met een koekje en koken.
ja, dat klopt.... heen en weer, dan hier dan daar.... ik hoop dat volgende week op het werk rustiger is al staat er al weer een extra vergadering gepland waar ik heen moet.... blijven ademen....
Pffff, blijft lastig he, al die dingen combineren. Als ik een keus had, zou ik denk ik het liefste gewoon thuisblijfmama willen zijn! Deze vrouw kan niet multitasken!
Deze ook niet helaas..... en ik wil het liefst alles goed doen, thuis voor mijn man , dochter en de hond en ook nog het huis netjes opgeruimd en schoon houden en mijn werk, oh ja en dan ook nog een goede en geïnteresseerde dochter, zus, vriendin en "moeder van" zijn.
Goedemorgen meiden, Wat hebben jullie vandaag op de planning staan? Huggybird, werk je alle dagen of dat niet? Dale Cooper, was het nog gelukt met je id kaart? Ik heb vorig jaar ontslag genomen nadat ik met de opleiding was begonnen maar vind het toch wel lekker om te werken hoor. Al was het best lekker om een paar maanden niets te hoeven. Ik heb net de kamer van de jongste gedaan en de speelplek die daar staat schoon gemaakt en op marktplaats gezet. Erg leuk ding hoor maar ze krijgt een nieuwe kamer en dan wordt het te vol daar. Over een uurtje moet ik nog naar de huisarts toe voor de medicijnen voor de ADHD, ben de laatste tijd erg duizelig en het gevoel van watten in mijn hoofd dus wil even checken of er niet eventueel een ander medicijn is. Succes vandaag!
Goedemorgen! Ik heb het 2 dagen even wat rustiger gedaan. Ik kreeg dinsdag inderdaad het heen en weer! Ik heb me er maar aan over gegeven. De id kaart is gelukkig nog wel gelukt! Had 'm gisteren echt nodig! Vandaag is het weer administratie dag! Het huis is schoon, dus ik doe alleen dingen als ik me geïnspireerd voel Succes bij de dokter! Ik weet niet of je dit daarvoor nog leest, maar ik heb zelf een tijdje concerta gebruikt. Het was in eerste instantie fijn, maar ik werd er na een tijdje raar van! Ik weet dat je sowieso niet moet drinken met de medicijnen, maar met ritalin neem ik het ook niet zo nauw en ik heb nergens last van dan, maar met concerta, ook al zou het al uitgewerkt moeten zijn, dan liep het helemaal uit de hand! Na een glaasje wijn ging het al mis! Ik werd heel erg agressief, ruzie zoeken met mensen, vooral vreemden of vrienden van vrienden. Dat soort onzin. Zelfs een keer een veel grotere kerel in zijn gezicht gebokst omdat ik vond dat hij iets verkeerds had gezegd! Uuuuuh, niet handig en totaal niet in mijn karakter. Veel black outs ook. Zonder alcohol ging op zich wel, maar ik werd er wel een tikkie zweverig van. Concerta is als gevaarlijk bestempeld, maar wordt nog vaak voorgeschreven. Als je dokter ermee komt, doe ermee wat je wil, maar doe een beetje research en waak ervoor dat je niet ineens je man aanvalt of zo Welk medicijn gebruik je nu? En welke dosering? Dat watterige ken ik wel, bij mij helpt het dan om de dosering te verlagen. Op het eind nam ik eigenlijk alleen maar halfjes (5 mg) en dat ging echt prima!
Jeetje Dale, wat een heftige reacties op die medicijnen zeg..... Ik heb ze niet nodig maar een aantel kinderen op mijn werk wel, ze hebben er baad bij gelukkig maar die bijwerkingen die jij noemt zijn wel heel heftig.... Soms is het heel fijn om eens bij een ander in huis te komen.... Ik heb mijn dochter net opgehaald bij een vriendje, een leuken lief kereltje en hele aardige ouders, ze hebben het niet heel breed maar zien er netjes en verzorgd uit..... maar hun huis...... behalve dat het niet netjes in de verf zit (maakt niets uit) was het eigenlijk best vies in huis behoorlijk uitgewoond(wellicht geen geld om het op te knappen....) en het aanrecht vol en vies, het koffieapparaat smerig, veel rommel in de achtertuin, de vloer vies en mijn dochter liep daar op blote voeten..... Dan denk ik stiekem.... het is het hier eigenlijk allemaal best oké! oke,oke, er staan nog hondenpootjes in de gang.... maar! ik heb wel onze slaapkamer opgeruimd en schoon gemaakt, de overloop van het plafon tot de vloer gezogen de twee trappen gezogen en de trap naar zolder afgenomen. Er hingen best veel spinnenwebben in het trappen huis oh ja en de wasmachine draait.
MTB ja, ik werk elke ochtend tot 12:00, dan met de hond naar het bos en dan om 14:00 mijn dochter ophalen.
Goedemorgen! Ik zit weer met een huis vol! Wel even wennen weer! Ik heb dan altijd een beetje het gevoel dat het hele huis wordt overgenomen Gelukkig heb ik gisteren al gepoetst (ik blijf mezelf verbazen!) dus ik hoef niet echt iets te doen. Ja wel, boodschappen. Geen zin in! Ik wil wel even de deur uit. Misschien even bij iemand op bezoek gaan morgen of zo. En ja, ik heb dat ook hoor! Zo heel ernstig is het bij ons thuis ook niet op het eerste gezicht! Het zit meer tussen mijn oren. En juist de huizen die een beetje een rommeltje zijn, vind ik altijd veel leuker dan hele strak georganiseerde huizen! Stom dat we zo streng zijn voor onszelf... Maar zoals het de afgelopen twee weken gaat vind ik eigenlijk prima hoor! Het is toonbaar, ik poets een paar keer per week met de franse slag en ik voel me meteen al een stuk beter Hopen dat ik dit vast kan houden! Vooral ook straks als de uk er is en ik weer moet werken...
Stom he? Wert je wat het is, er is altijd wel wat te doen qua huishoudelijk werk, en dat zal altijd zo blijven ook! dus als we onszelf geregeld een schop onder de kont geven en de boel bij houden ( dus niet een week niets doen....) komt het best goed. Er leven hier ook gewoon mensen en we hebben een hond dus haar en modderpoten elke dag.... Het is niet anders! We versmerend nog lang niet dus zo'n ramp is het allemaal niet
Hè dames, hoe is het hier? Ik baal.... Vrijdag een telefoontje van de assistente van de huisarts dat het uitstrijkje weeeeeer mislukt was..... Ik hield er al rekening mee maar baal toch weer! Heb nu een verwijzing naar de gyn en hoor voor donderdag wanneer ik terecht kan.....