Hè bah, toch mislukt... Niet leuk! Ik hoop dat je er snel terecht kan, dan heb je het maar achter de rug. Hoe gaat het verder? Al een beetje routine gevonden met je werk erbij? Hier gaat het goed! Ik heb vandaag een bekkenband meegekregen van de fysio en ik heb 'm meteen uitgetest Hele huis gepoetst! Ik had echt zoiets van, niet zeuren maar poetsen!! Ik was klaar voor ik 't zoontje van mijn vriend moest halen en ik was apetrots op mezelf Hij ging weer ergens anders spelen, dus ik heb mezelf getrakteerd op een filmpje! Toen mijn vriend thuiskwam deed hij vrij luchtig over mijn prestatie, waardoor ik me meteen heel suf voelde Dat je als 30-jarige ook eens een keer je huis gepoetst hebt is niet echt iets om over naar huis te schrijven. Kon wel janken! Stomme hormonen Ik zat dus even lekker te mokken, ondanks dat mijn vriend vond dat ik echt wel trots mag zijn Ach ja, inmiddels gaat het wel weer. Ik ben in ieder geval toch wel erg blij dat het gedaan is! Nu kan ik het weer even een paar daagjes rustiger aan doen! Moet ook wel, alles doet nu pijn! Hehe Bovendien hou ik het nu al een paar weekjes aardig bij, dus eigenlijk gaat het top zo! Het scheelt wel echt als je verder niks anders hoeft te doen. Geen kleine kinderen, geen werk... Ik hoop dat er na de bevalling wat van deze spirit overblijft Goed! Dat moest ik even kwijt. Fijne avond dames! Morgen weer een dag! Een administratiedag voor mij!
Hihi doe je wel even kalm aan met je poets uitspattingen? Fijn dat het even rustiger kan nu. Mijn man staat ook nooit voor me te juichen hoor als ik het eens groots aanpak.... Niet echt motiverend zo'n lauwe reactie moet ik zeggen..... Ik heb nog geen goede routine te pakken eigenlijk, ik kom nog steeds tijd te kort.... Ik hoop ook dat ik snel in het ziekenhuis terecht kan.... Ben er wel klaar mee....
Goedemorgen!! Dale Cooper doe je wel een beetje rustig aan met je bekken? De rest van de week lekker rustig aan gedaan? Huggybird, het is weer even wennen om een ritme te pakken te krijgen maar dat komt ook wel weer toch. Even weer in komen. Vanaf januari ga ik op andere dagen werken, dan de maandag en vrijdag en dinsdag een halve dag. Dan ben ik tussendoor lekker even vrij. Zometeen weer de weekboodschappen doen en naar de huisarts en vanmiddag nog naar school toe voor een klein gesprekje ter kennismaking met de jongste haar juf. Ook nog even sportschoenen kopen. Het lijkt wel alsof ze per centimeters tegelijk groeien in een week.. Succes vandaag!
Kijk, daar begin je nou lekker op tijd mee Wij hebben zaterdag ook een dubbel verjaardagsfeest, dus ik doe met je mee! Gelukkig hou ik het aardig bij de laatste tijd, dus dat is fijn. Ik wil de komende week alleen even 2 keer snel poetsen en we moeten mega boodschappen doen. Gelukkig krijg ik op de dag zelf hulp voor iedereen komt! Maar het is allemaal te overzien, gebeurt niet vaak Verder ga ik deze week ook weer verder met de administratie! Ik hoop dat ik een eind kan komen deze week, ik heb de komende twee weken heel veel (leuke) afspraken staan! Nog snel even al mijn vrienden zien voor ik echt niet meer vooruit kom Zet je lijstje anders ook hier op straks! Dan kunnen we samen afstrepen! Succes! Hoe gaat het met de andere dames! Ik heb niet echt meer geschreven deze week, die maandag was echt even een aanslag, voortaan iets rustiger doen Maar ik heb wel een goede week gehad hoor! Ook weer gezellig afgesproken met vriendinnen en familie en o ja! We hebben een 3D echo gehad en eerlijk waar, het is het mooiste kindje die ik ooit heb gezien Ik heb een plan gemaakt voor de administratie en ik wil iedere dag iets af kunnen strepen. Nu dus even een stapeltje papieren uitzoeken en daarna een poging tot wandelen in het bos doen. Met bekkenband Ik wil gewoon per se! Ik ruik de herfst! Mijn favoriete seizoen! Nou, geniet nog even van het weekend, morgen begint het gewone leven weer
Goede middag, wij zijn druk in de tuin geweest vandaag, maar eerst om 10:00 onze dochter opgehaald van een logeer partijtje bij onze oude buren. Net even met de hond het bos in geweest. Deze week is een beetje raar want we zijn er 2 dagen van weg vanwege een feestje van mijn zwager en schoonzus. Ik kom met de was maar niet op gang..... De rest gaat aardig maar ik moet nog steeds wennen aan de schooltijd van onze dochter.... Ik blijf een uur per dag missen.... Meiden,allemaal weer succes deze week,doe het kalm aan
Goedemiddag! Goed dat je de boel aardig weet bij te houden Huggybird! Jammer van de was, maar als dat alles is Misschien kan je vandaag een wasje draaien of wat opruimen! Ik heb er ook één in zitten en de schone was opgehangen en opgeruimd. Was wel weer nodig! Hoe gaat het met poetsen, woezeltje? Heb je je lijstje al af? Je hebt me geïnspireerd, ik heb ook maar even een lijstje gemaakt voor deze week. Ik wil niet weer als vorige week alles er in één keer doorheen jagen. Gaat ook niet, want de kleine man is onverwachts vandaag hier tussen de middag. Te veel onderbrekingen voor mij Ik heb dus het volgende lijstje op papier gezet en die hang ik straks op een keukenkastje! Kijken of dat helpt. - 2 keer stofzuigen - 2 keer stoffen - 2 keer wc's poetsen - 2 keer de badkamer poetsen - 5 keer de was doen Daarnaast heb ik ook 5 stapjes van mijn administratie-puinruim-plan erop gezet. Dus, dat zijn 2 poetsklusjes per dag (soms drie, met wassen erbij) en 1 administratieklusje. Als ik dat allemaal gedaan heb deze week, ben ik denk ik wel tevreden En dan ben ik ook niet helemaal kapot de rest van de week! Ik heb de was vandaag al gedaan, dus ik kan er al 1 afstrepen. Ik ga straks als meneer weer op school zit de wc's poetsen en misschien ook nog de badkamer! En ik duik weer even de papieren in. Kleine klusjes allemaal, ga ik redden. Succes dames!
Zo, weer even geleden! Beetje een zooitje geweest afgelopen week! Wel een hoop leuke dingen gedaan en goed feest gehad, dus nog niet echt een ramp. Ik werd wel een beetje gek van mezelf, begon een beetje dicht te klappen! Ik ga het allemaal dus maar even een klein beetje loslaten, wat minder streng zijn. Het gaat ook allemaal niet zo makkelijk met mijn mega buik, zal ik me ook een beetje bij neer moeten leggen. Kreeg al op m'n kop van de fysio vandaag... Vandaag ben ik dus gewoon maar zonder verwachtingen de dag in gegaan! Ik moest een hoop heen en weren naar school en fysio, dus veel tijd was er niet over. Tussendoor geslapen en nog wat belangrijke dingen geregeld, dus ik ben al blij Morgen weer zo'n dag, dus dan doe ik het weer zo! Verder twee keer lunchen deze week, dus ik ga er gewoon van genieten! Het zijn ook soort van mijn laatste uitjes die ik in mijn uppie buiten de deur wil maken, daarna gaat het vrees ik niet meer. Ik heb alleen nog eind oktober een date met de ZP zwangere dames! Wordt lachen, een groot deel is al net zo kreupel als ik, dus tegen die tijd strompelen we met z'n allen er naartoe Zoooo, dat was even mijn update. Hoe gaat het met jullie? Woezeltje, hoe was het feestje? En Huggybird en M2B, hoe gaat het met werken?
Hallooooo ik leef nog vorige week een drukke week gehad en nu eigenlijk weer..... Beetje gedoe op het werk en dat vraagt wat van me merk ik.... Drukke weekenden ook..... Voel me net een oude muts haha We ook veel leuke dingen gelukkig Huishouden is dan ff wat minder.... Niets nieuws hihi
Hier leef ik ook nog hoor Dale Cooper, ben je erg beperkt met je bekken nu dat je nu nog geniet van de laatste uitjes die je alleen wil maken? Kan nog wel 10 weken duren voordat de kleine meid er is.. Ik had het echt heel graag nog blijven doen hoor alleen erop uit tot op het einde van de zwangerschap. Helaas vanaf 18 weken plat op bed gelegen en mocht alleen in de ochtend naar beneden en naar de wc en 's avonds naar boven en daar weer het bed in.. Hier ben ik vandaag al een heel eind met de woonkamer, zometeen de keuken nog opruimen en dan is het weer goed voor vandaag. Misschien nog strijken als ik daar zin in heb, anders doe ik dat het weekend. Van het weekend gaan we eindelijk weer verder met de zolderverbouwing, kijken of we er wat schot in kunnen krijgen. Zou fijn zijn? Huggybird, niet teveel problemen op het werk hoop ik? Hoe vind je dochter het weer op school?
Ja, mijn bekken zitten erg in de weg. Net terug van een lunch en dat ging verrassend goed! Ik had wel weer stiekem de band omgedaan, dat hielp Ik begon bijna te denken dat ik me eerder aanstelde! Het was allemaal wel zwaar, maar niet pijnlijk! Tot ik de band afdeed... Haha! Morgen weer een lunch en dan over een maandje nog één. Voor de rest vind ik dat ik iedereen genoeg tegemoet ben gekomen, als ze me willen zien, komen ze maar naar mij toe En ja, het duurt nog wel even voor de kleine er is, maar met mijn vriend op pad durf ik voorlopig nog wel aan hoor! Vervelend dat jij al zo vroeg echt helemaal niks meer mocht! Dan valt het bij mij allemaal wel mee Dames, veel poetsplezier! Ik moet nu een boodschappenlijstje maken en boodschappen doen (samen met vriend). Verder doe ik niks meer vandaag
Wat een verademing, een eigen clubje voor de niet-al-te-beste huishoudsters! Ik ben er wel heel slecht in moet ik zeggen dus... mag ik erbij 4 wasmanden vol met was, heel veel was schoon aan de lijn of op de vloer naast de droger... hmff ik heb gisteren een leifheit dweil gehaald, met een leuk emmertje met zon persgeval erin. om het wat laagdrempeliger te maken om te gaan dweilen duurt altijd zo lang en ik houd altijd strepen! en een aardige voorwaarde is dat je vloer uberhaubt toegankelijk moet zijn voor dweilplezier... geen autootjes, stofjes, blokken, puzzelstukjes etc... Ik las laatst hier op een forum dat vrouwen vaak iedere dag stogzuigen, mn klomp brak! doen jullie dat ook? Het is bij ons geen zwijnenstal hoor en bij zoontje is alles prima schoon, maar met sommige andere dingen gaan we echt wel de verkeerde kant op.. kattenbak.. nog zon vreselijke klus, maar we zijn wel verantwoordelijk whelp...
Welkom roosjuh! Haaaahahaha, iedere dag stofzuigen. Gekkigheid! Nee, dat red niemand hier geloof ik. Ik zit zelf nu wel weer op een huishoudelijk dieptepunt. Ik ben zo lui!!!! Ik wil nesteldrang en wel nu graag! Zal echt wat voor mij zijn om die gewoon over te slaan... Ik wil deze week eigenlijk wel de was weer wegwassen, want ik wil aan de kleertjes van mijn meisje gaan beginnen! Ik droomde een paar dagen terug dat ik die als een gek aan het wassen was, vast een hint... Het probleem is, ik kan me nu al een week of twee echt nergens toe zetten! Ja, ik heb wel wat fijne administratiebergen beklommen, maar verder gaat het nergens over. Iemand tips?
Ahh fijn ik was dringend toe aan lotgenoten haha, ondanks dat ik een sloddervos ben, heb ik evengoed wel de ambitie een 'goede huisvrouw' te zijn... zonder meteen mn haar af te knippen, een tuinbroek aan te trekken en een gekke bril op te zetten zeg maar. Gewoon, normaal. Ik heb opzich wel een tip, ondanks dat ik een goed deel van mijn goede voornemens niet volhoud is dit wel iets wat voor mij heeft gewerkt en weer zou kunnen werken als ik mn motivatie weer heb terug gevonden eigenlijk moet ik gewoon gedwongen worden.. Maa goed, zie hier, een planbord sorry.. op zn kop grr
Haha, jullie zijn grappig hoor!! Iedere dag stofzuigen.... Mijn dochter was toen ze klein was zelfs even bang voor dat ding haha.. Ik ben meer van de bezem en dan veeg ik het in een hoekje totdat ik dan ook nog eens zin heb om er een stoffer en blik bij te halen. Zegt genoeg denk ik he
Haha welkom roosjuh! Iedere dag stofzuigen!?!? Echt niet! Zelfs niet met een hond in huis. Ik heb een stoomreiniger voor de vloer in de keuken en gang, ideaal! Helaas kan ik hem in de woonkamer niet gebruiken op de houten vloer.... Mijn was berg ziet er het zelfde uit als de jouwe.... Ik baal er wel van moet ik zeggen... Heb het een tijdje zo fijn op orde gehad dat beviel me goed maar krijg het nu niet voor elkaar.....
Nou roosjuh, wij hebben ook zo'n soort bord (meer een kalender, maar ik heb ooit geprobeerd er klusjes op te plannen), maar ik kijk er nooit op Maar ik probeer nu gewoon weer alles om weer op gang te komen, dus ik ga het gewoon doen! Ik moet zeggen dat ik nu even meer gefocust ben op alles klaarmaken voor de baby, maar daar kan ik het ook voor gebruiken. Vandaag maar weer even een plan maken! Ik doe het wel op papier en plak het op een keukenkastje, misschien kijk ik dan wel En misschien geeft mijn vriend me dan eindelijk een schop onder mijn hol! Hij is veel te lief en begripvol, af en toe zou ik willen dat hij zich wat meer aan me zou irriteren. O en ik denk dat we hier allemaal wel zo zijn, slonzig maar toch een goede huisvrouw willen zijn! Frustrerend hè!
Wat leuk, jullie eerste kindje op komst! Ja dan is het wel extra fijn om alles goed opgeruimd en schoon te hebben... nu moet ik zeggen... je kan altijd stiekum nog wat was overlaten voor je kraamverzorgster onze kraamdame zat te klagen over een andere 'klant' die in de kraamweek steeds alle was aan het doen was en zat te stofzuigen (of was het haar man? .... ) Anyway.. ze zat te klagen dat ze niks te doen had op die manier haha. Maar goed ik moet je natuurlijk steunen in je missie! haha mamma2bengeltjes ja dat zegt genoeg, herl herkenbaar! je weet niet half hoe goed het me doet te horen dat niet iedereen geboren is met een bezem in zn hand, zit wel in een familie van neatfreaks en toegegeven, ze hebben natuurlijk vaak ook wel gelijk.. huggybird wij hebben ook zo'n stoomreiniger gehad! hij ging vorige week stuk de slang ontplofte er vanaf en mn vriend kon hem niet meer repareren.. was er eigenlijk stiekem wel blij om want ik moest nog best boenen met dat ding en hij was te heet om te gebruiken met spruit erbij. sharksteamer of zoiets.... lila kleurtje. poeh ja die was... vreselijk. ik heb een half plan nu klaarliggen, moet nog even deel twee uitdenken. was jij er al uit over je plan Dale? tis bijna einde vd dag
Nou, nog geen plan hier. Wel gewassen en gezogen en bed verschoond, dus dat is wel fijn! Nu wordt het weer even een weekend niks. De kinderen komen (mijn eerste moppie, vierde voor mijn vriend) en ik kan steeds minder mezelf horen denken met een huis vol! Ik voel me erg schuldig, maar ik zie er gewoon steeds meer tegenop als ze weer komen! Heb gewoon geen puf om geïnteresseerd en gezellig te doen. Komt wel weer goed, ergens over een jaar of zo Dus, dit weekend even niks, hoewel ik wel nog door wil wassen. Maandag en dinsdag is de kleine meneer er nog, dus dan is het ook weer van halen naar brengen en op en neer, dus die dagen tellen ook niet mee Woensdag hoef ik pas echt weer wat van mezelf te doen. Misschien die dag maar even gebruiken om weer wat zaken op een rijtje te zetten. Nog maar ongeveer 10 weekjes te gaan, dus nu moeten de laatste dingetjes wel gebeuren! Ik heb het gelukkig niet heel vaak meer, maar op dit moment verlang ik wel weer naar het moment dat ik gewoon weer een ritalin kan nemen en dat de mist optrekt en ik weer een gezellige vriendin en stiefmoeder ben