Chaotische Huisvrouwen Club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Dale Cooper, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu trouwens met de combi leven en werken M2B en Huggybird? Al wat meer gewend?

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Hoi hoi,

Hier vandaag een mega hectische dag gehad op de praktijk, boel spoedjes en regel dingen.

Dale Cooper kan me best voorstellen dat je soms naar de ritalin verlangt. Ik heb gisteren andere medicijnen gekregen die ga ik vanaf morgen gebruiken dus ik ben benieuwd.

Nu lekker languit op de bank, fijn weekend allen.

Oh en werken en dagelijks leven al wel weer aan gewend maar steeds druk tussendoor. Komt goed!

3. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Welke zijn het geworden M2B?

Ik heb een missie voor vandaag. Ik heb 100 lijstjes op de computer met dingen die ik moet doen voor de baby komt (en erna). Ik ga ze op papier zetten en die lijst hang ik in de babykamer. En dan maar afstrepen! Ik hoop dat het werkt dat het wat meer in het zicht hangt. Wie weet kan ik al een paar dingen doen vandaag :)

4. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Goed idee! gelukt?
    ik heb zowaar vandaag stofgezogen en uitgebreid beneden gedweild, zélfs onder de bank ;):D
    ook de keuken is, euhm was, netjes aan kant! straks maar weer wat doen. vanavond van plan wat was weg te werken, mn kastje voor theedoeken en alles raakt leeg.
    Kattenbak gedaan.... goed bezigg..

alleen de bank zelf nog niet gezogen... rotklusje...

5. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Wow roosjuh! Goed bezig joh! Bank zuigen.... nee kan me niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan:D

Hier is het ook gelukt! Ik heb nu 3 A4'tjes hangen met klusjes. Zo bij elkaar ziet het er iets minder angstaanjagend uit. Ik heb de laatste labels uit de kleertjes geknipt en alle babywas gesorteerd! De eerste twee wassen heb ik al gedraaid, de tweede hang ik zo op. Ook babyfoon besteld en Philips gemaild over een kolf onderdeel. Uhm... O ja, ook een kennis geappt over een lading babyspullen die ik nog overneem! Komt ze woensdag brengen:)

Goeie dag dus! Jeej!

6. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Oja je komt in je flow zo he :) tis nu 21:15 en ik moet nog aan de was.. ik ga het nu zo doen!
    Babykleertjes vond ik persoonlijk nog wel leuk om te wassen enzo, zo schattig dat kleine spul. en eerlijk is eerlijk, die rompers gooi ik gewoon in de droger hoor alleen de rest vd kleding hang ik op en strijk ik evt... als ik er echt niet meer onderuit kom..

ben nu down to 3 wasmanden vol.... en zon 4 manden was te vouwen en het meeste daarvan is inmiddels strijkwerk.. gatver!!

filosofietje; iedere dag wat meer wegwerken dan erbij komt en dan werk je het zo weg...

iedere dag.... hmffff :)

7. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ja schattig hè, dat kleine spul! Het hangt nu ook zo lief aan de rekjes! Mijn vriend smolt ook gewoon toen hij het zag :) Wij hebben helaas geen droger, past niet in huis. Zelfs op mijn studentenkamer had ik er één! Echt een gemis nu... Strijken, wat is dat? Hihi! Ik denk dat ik mijn traditie voortzet en ook de babykleertjes niet ga strijken.

Heb je morgen een uurtje vrij of zo? Lekker muziekje op en vouwen en strijken maar:D Ik vind dat trouwens helemaal geen vervelend werkje! Ik vind het alleen niet nodig:p Daar denken anderen vast anders over als ze ons verfomfaaide gezin zien. Haha!

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hallo allemaal, hier een beetje een drukke rare week geweest met zorgen....
    Zorgen om mijn dochter die sinds ze in groep 4 zit nachtmerries heeft.... We denken nu dat het met rekenen te maken heeft. Gelukkig heeft ze super lieve juffen en hebben wij ook een goed contact met ze dus heb er vertrouwen in dat het goed komt.
    Ben later terug!

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ben ik weer.
    Helaas zie ik wat dit betreft heel veel van mezelf in mijn dochter terug.....
    En ik ben er erg mee bezig of ik niet mijn "jeugd trauma rekenproblemen" op haar projecteer want dat is niet de bedoeling natuurlijk.
    Maar ik zie hoe ze er mee worsteld en ik weet hoe dat voelt..... En het lastige is dat mijn man er niet veel van begrijpt en roept " ze moet gewoon oefenen!!!" Ja, klopt, maar ze moet wat dit betreft ook rustig en met begrip aangepakt worden anders gaan alle luiken dicht.... Ik zie het gebeuren....:)

Verder heeft de hond vrijdag een kippenbotje opgegeten en dat is nogal gevaarlijk omdat ze zo scherp zijn, dus hop naar de dierenarts voor een röntgenfoto. Gelukkig viel het mee en heeft ze er voor de verandering goed op gekauwd:D haar brokken schrokt ze zo weg.

Wat poetsen betreft is er van de week niet veel van gekomen maar onze dochter is logeren en we hebben gisteren haar kamer even goed aangepakt met z'n tweeën dus dat is fijn. En vanmorgen zijn we de beneden verdieping even grondig door gegaan van het plafond tot de vloer👍Heeeeel fijn!
    Straks is ons meiske lekker weer thuis en gaan we nog even wandelen met de hond denk ik.
    Ondertussen draait de wasmachine natuurlijk.

10. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje! Heftig weekje joh! Fijn dat de hond mee bleek te vallen, je dochter is een iets lastiger probleem... Ons neefje heeft toevallig ook sinds kort een stress probleempje rondom rekenen. Hij kon het gewoon van de één op andere dag niet meer! Hij gaat nu naar een psycholoog en volgens mij gaat het nu een stuk beter.

Hier draait de wasmachine ook weer! En als ik me eindelijk fatsoenlijk heb aangekleed en mijn haar heb gedaan, ga ik naar de ikea. Even op pad en wat opbergers halen voor mevrouw de baby. En als ik weer thuis ben ga ik verder met de was. Moet nog steeds de schone was opruimen;) Ik kreeg last van mijn rug, dus ik moest er een punt achter zetten en op de bank hangen.

Nou, ik hoop dat dit dus weer een fijn dagje wordt! Morgen wil ik denk ik ook weer wat wassen, maar we moeten ook veel op pad. Groei echo en rhesus prik scoren, baby erkennen en nog wat dingen. Ik hoop dat ik nu een beetje uit mijn sleur ben!

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Goedemiddag bezig met wassen Dale, en opbergers halen is ook nuttig!

Hier is onze dochter weer thuis gebracht:) ze heeft het fijn gehad.
    Jullie neefje heeft dan wel een heftig probleem zeg:$ onze dochter gaf vorig jaar al aan dat ze het wel moeilijk vond maar kon nog met het gemiddelde mee komen zeg maar, maar nu haakt ze af, ze gaat nu met het 1ster groepje rekenen en krijgt extra instructie van de juffen.
    Ik hoop dat het haar wat lucht geeft en iets minder onzeker maakt en ze weer met plezier naar school gaat...... Je fijn voelen op school is zo belangrijk.....

Wij gaan zo even wandelen, het is heeeeerlijk weer:)

12. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ja, niet leuk als je niet helemaal mee kan komen. Kan je erg onzeker van worden! Met ons neefje was het erg eng. Hij schreef bij zijn leeftijd ineens een heel ander getal en als iemand hem een makkelijke som gaf die hij op moest schrijven, scheef hij het helemaal verkeerd over. Eerst dus scans gemaakt om te kijken of er niks engs aan de hand was, maar het bleek psychisch te zijn. Erg vervelend, maar iedereen was wel opgelucht!

Nou, de was is klaar, maar ik heb er nog niks mee gedaan:p Ik was iets langer weg dan gepland! Wel leuke spulletjes gehaald bij de Ikea :) Straks even de droge was van de rekjes halen en dan al die leuke pakjes ophangen! Ik heb zin in morgen, ons mooie meisje weer even goed bekijken. Ik ben zo benieuwd hoe groot ze nu is!

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Jeetje.... Dat klinkt wel eng zeg..... Fijn dat hij hulp krijgt.
    Het is niet erg om ergens minder goed in te zijn, maar je moet er niet ongelukkig van worden.
    Veel plezier morgen met kijken naar jullie meisje:)

14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dale, hoe was de echo?

Hier een fijn dagje, mijn dochter heeft studiedag vandaag en is met mij mee geweest naar mijn werk vanmorgen.
    Na het werk samen met de hond naar het bos geweest en daarna wilde ze graag naar graag naar de speciale speelgoedwinkel bij ons in het dorp.
    Is zo'n leuke winkel!!! Dus daar samen even rond gesnuffeld.
    En daarna hebben we samen een kwarktaart gemaakt.
    Helemaal gezellig saampjes💕

15. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Lekker dagje joh! Fijn:)

Echo was goed! Ze was niet te groot, alleen lange benen. We dachten dat ze wat groot zou zijn. Ze is ook geen rhesuskindje, we zijn allebei negatief! Ik ben wel wat groot, ik hou veel vocht vast (en duidelijk ook veel vet, haha!), dus ik word wat meer in de gaten gehouden. Verder was alles goed, dus ik maak me niet zo druk.

Huishouden, hier en daar doe ik wat :p

16. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Zo! Eventjes geleden weer! Ik was te druk met op een slakkentempo door wat baby voorbereiding heen te gaan:D Maar niet zonder resultaat, want de babykamer is af! Ik ben er helemaal blij mee :) Verder staat mijn hoofd echt helemaal niet naar huishouden. Maak me er niet eens druk om! Ik doe af en toe wel wat, maar niet veel. Ach ja.

Nu de kamer klaar is, ga ik me weer storten op het wassen van de kleertjes! Ik had een kleine pauze ingelast, zodat de schone kleertjes niet naar verf gaan stinken:p Ik ga nu ook maar eens beginnen met de vluchtkoffer. Beetje vroeg, maar mij kennende duurt het wel even voor die helemaal naar mijn zin ingepakt is! Dat is een beetje mijn missie voor deze week! Ik hoop ook de box in elkaar te zetten, maar zo niet, dan gebeurt dat denk ik volgende week. Lijkt me super raar (en leuk!). Dan kan je er in de huiskamer ineens niet meer omheen dat er een klein meisje bij komt! Ik heb er zin in!!!!

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Lekker bezig Dale!
    Ik vond het ook zo heerlijk die box in de kamer:D

Hier wat meer rust dan de afgelopen twee weken gelukkig.
    Weer een blij meisje in huis, ze heeft super juffen:)

De was blijft hier een gedoe..... Ik hoop in de herfstvakantie de was op.orde te krijgen.....

18. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het goed gaat met je meisje! Inderdaad, superjuffen die haar zo snel gerust hebben weten te stellen:) En het is dus niet raar dat ik zooooooo graag de box wil hebben staan? Het verbaast me dat mijn vriend het ook wil! Hij kwam er zelf mee! We wonen nogal krap dus hij gaat gruwelijk in de weg staan :p Ik denk dat hij gewoon aanvoelt dat ik alles NU NU NU NU klaar wil hebben staan!

Ik weet niet of je was gesorteerd is, maar als ik echt een was missie heb, helpt het als ik alles eerst eens even sorteer en dan minimaal 1 was per dag draai. Is niet zo overweldigend. Hoop dat je er wat aan hebt!

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Mijn was bestaat voornamelijk uit bergen.....
    Een berg schone was en een bergje vuiler was.....
    Ik heb het een poosje zo lekker op orde gehad, dan waste ik , hing het op of deed het in de droger en de volgende avond als ik mijn dochter in bed had gelegd werkte ik het weg. Zo iedere avond hooguit een kwartiertje bezig en hop de was aan kant.
    Zo wil ik het graag weer hebben, dus dat is mijn doel voor de herfst vakantie.

20. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Mjaaaa dat doel del ik wel ja, alleen ons propje slaapt niet meer smiddags alleen eind vd ochtend en ik kan daar maar op 1 daggie van profiteren om de was te doen, gaat dus niet lukkennnn.. bah...

onze box is nu opslag voor speelgoed :) wordt heel echt zo allemaal he Dale :)

Deel Deze Pagina