Chaotische Huisvrouwen Club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Dale Cooper, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Woehoe! Ja, net echt! Ik ben nu wel lichtelijk gefrustreerd bezig met de vluchtkoffer, komt geen eind aan al die lijstjes! Straks maar weer verder... En wat een geld allemaal! Word ik ook een beetje moe van:)

Ik ga straks ook maar weer wassen. De vorige lading is denk ik wel droog nu. Laatste kleur van de babykleertjes! En dan moet ik nog twee nieuwe kratten met kleren uitzoeken... En een vriendin bood me net nog meer kleertjes aan... Kan geen nee zeggen! Het is zo leuk allemaal! Voel me net een distributiecentrum :p Volgende hoop ik de koffer echt klaar te hebben! Ik heb soort van de laatste dingen nu besteld. Verder wordt het kleren uitzoeken en wassen wassen wassen! En natuurlijk maandag de box en zo halen en poetsen :) Genoeg te doen! Bijna alle geboortes die ik de afgelopen weken heb meegekregen zijn rond 36 weken gebeurd... Dan ga je 'm toch wel knijpen! Nog even blijven zitten mop!

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dale, het is voor mij al even geleden maar wat heb je allemaal in je vluchtkoffer zitten?

Onze dochter is geboren met 39 weken en 5 dagen, precies goed voor mijn idee, niet over de 40 weken heen. Twee dagen voor de uitgerekende datum dus ik zat niet echt te wachten zeg maar.
    Je hebt het niet voor het kiezen dus ik zou de boel lekker op orde maken dale;)
    Succes met de laatste dingen klaar maken! 🍼

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hè dames, hoe gast het ermee?
    Ik ben gelukkig weer een beetje opgekrabbeld na een doorbraakbloeding:$

4. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Hoi! Een doorbraakbloeding? Zoals ik die ken is dat niet zo'n big deal, maar volgens doel jij op iets heftigers dan ik in mijn hoofd heb;) In ieder geval fijn dat het nu beter gaat!

Hier gaat alles goed! Ben hier even wat stil, maar mijn hoofd staat op 'BABY VOORBEREIDINGEN!!!' ;) Als het goed is, ben ik over 2 weken er he-le-maal klaar voor. Mijn lijf protesteert steeds harder en ik val op de gekste momenten in slaap, maar ik heb wel een soort van doorzettingsvermogen gevonden. Zal vast de nesteldrang zijn! En helaas, poetsen zit nog steeds niet in mijn repertoire... Flauw! Misschien in die laatste weken wanneer alles voor de baby helemaal klaarstaat! Ik hoop het. In ieder geval ben ik nu wel al een paar weken druk bezig! Vooral met wassen en opruimen en alles klaarzetten. Het hele huis heeft een knuffelig laagje stof:D

Hoe gaat het met jullie?

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dale, ik heb endometriose en slik daarvoor de pil door, in 2014 ben ik geopereerd en bleken mijn eierstokken en eileiders veel verklevingen en twee grote chocoladecyste te hebben, een flinke zooi van binnen dus.
    Om de endo rustig te houden dus aan de pil, na anderhalf jaar vond mijn lijf dat er een opruiming plaats moest vinden dus moest ik even stoppen met de pil. Na al die tijd hormonen was mijn lijf van slag en was het overduidelijk een grote schoonmaak .... zal je de details besparen.;)
    Daarbij komt nog dat er vanalles aan onverwerkte emoties naar boven kwamen.... verrassing!!!!:):( en dat de pijn me tegen viel.... dat baart mij zorgen want betekent dat dat de endo aan het rommelen is....:(

Heerlijk die baby voorbereidingen!!! geniet er maar lekker van:) poetsen komt wel weer....;)

6. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Sorry, ik had je bericht wel gelezen, maar er helemaal niet meer op gereageerd! Maar nou begrijp ik het ja :p Ik heb de pil nooit langer dan 2 of 3 maanden doorgeslikt (wat trouwens geen succes was, de pms bouwde alleen maar op :D ), dus zo'n bloeding is bij mij nooit meer dan een veeg geweest. Maar heftig joh! Hoe gaat het nu?

Ik klets hier niet echt veel meer, want ik zit een beetje in mijn eigen wereldje! En in die van de zwangere dames, met hun klets ik aan één stuk door;) Maar ik denk dat het mijn versie van de nesteldrang is. Ik voel nog steeds niks voor poetsen, maar hoe moe ik ook ben, ik blijf maar doorgaan met de baby voorbereidingen. Ik lig dus mooi op schema! Dit wordt de laatste week van de planning en ik ben echt al bijna klaar! Ik wil deze week zelfs zo goed als alle cadeaus voor de feest en verjaardagen in huis hebben, dan kan ik vanaf dit weekend gewoon lekker genieten van het zwanger zijn en een beetje de 'normale' dingen weer oppakken :)

Met de baby gaat alles goed. Ze is bol en lang en nog altijd lekker druk. En ze ligt in stuit... Als ze volgende week dinsdag niet gedraaid is, krijg ik de volgende dag of vrijdag een uitwendige versie. Ben benieuwd! Soms denk ik, hé ze is gedraaid, maar nu ligt ze toch echt wel op haar oude vertrouwde plekje! En als ik denk dat ze anders ligt, dan is het met haar voetjes naar beneden, dus dat is alsnog niet goed :p We gaan het zien!

Succes dames!

7. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Oe, wat een stilte hier! Even snel een berichtje, voor we gesloten worden ;) Ik wil na de bevalling wel iets hebben om naar terug te komen!

Hier gaat het verder goed! Ik poets zowaar! Misschien toch nog een beetje nesteldrang aan het meepikken :) Alleen de dagen dat ik het zoontje van mijn vriend op moet vangen komen me de neus uit. Dat geheen en weer is nu echt niet meer fijn! Vanavond gaat hij weer naar z'n moeder en dan kan ik weer lekker verder broeden :p

Nou, meer heb ik even niet! Veel poets succes dames!

8. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Hey Dale Cooper!! Kwam even spieken of je al bevallen was ;)
    Hier heel erg druk op het moment maar gaat goed komen haha..

9. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Nee, nog niet dus ;) En druk is goed! Hier ook, vandaar dat ik niet zoveel meld. Volgend jaar weer!

Succes ermee :)

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hè dames, hier ook een drukke maand met Sint en kerst.
    Heb ook nog buikgriep gehad pffff en mijn dochter een dag thuis, ze was zo verkouden en zag zo in en in wit met donkere kringen onder haar ogen.... Een dagje thuis en een rustig weekend hebben haar goed gedaan.

Dale, heel veel succes met bevallen, je bent bijna zo ver!!!!!
    Ik hoop dat je net zo'n fijne bevalling mag krijgen als ik heb gehad:)

Groetjes!!!!

11. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Woehoe!! Nesteldrang is THA BOMB!!! Ok, ik heb het niet zo heftig als je anderen wel eens ziet hebben, maar ik poets zo nu en dan, met enige regelmaat! Zit meteen een stuk lekkerder in mijn vel, wat betreft het huis :) Sommige dagen is het te zwaar, ben niet helemaal lekker geweest de afgelopen dagen, maar dat geeft niet. Ik wissel de boven en benedenverdieping af en ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben wanneer ik weer puf heb! Ik hoop dat ik dit door kan zetten als de nesteldrang geweken is ;) Ik ben zelfs ineens bij met de was!! Najaaaa zeg!

Vandaag is de bovenverdieping aan de beurt, alleen nog even zuigen en dweilen. Zo gepiept. Beneden heeft mijn vriend al gezogen en ik wil daar ook nog even stoffen en dweilen, dan zijn we klaar voor het weekend en hopelijk ook voor de baby :p Morgen 40 weken zwanger, waar blijft ze nou?? Ik wil mijn meisje knuffelen. Meer dan de helft van de december mama's in ons clubje zijn inmiddels bevallen en het zijn allemaal zulke droppies! Word er helemaal hebberig van :D

Nou, veel poets succes dames! Nog heel even en dan wil ik hier weer actief kletsen!

12. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Dale Cooper ik verwacht babynieuws haha!! Heel veel succes meis en je bent wel super goed bezig in huis, top!

13. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ik ook!!! Haha! Vandaag even niet, grote broer is jarig (echt, mijn vriend heeft heel nauwkeurig zaad), maar vanavond wil ik de eerste weeën voelen!

14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    En,en,en,en,en,en,en?!?!?!?!?!?!?!?:D

15. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Hooiiii dames!

Het is echt super lang geledendat ik hier wat geschreven heb!! Zag opeens het topic voorbij komen dus moest even reageren.

Dale cooper wat spannend, de 40 weken grens! Hopelijk mag het allemaal snel beginnen.

Hier alles behalve nesteldrang. Heb momenten dat ik alles wil opruimen en schoonmaken maar er zijn veel meer momenten dat ik op mijn luie kont wil liggen! Misschien komt het nog ;)

16. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    NIKS!! Pffff... Haha! Ik ben het gelukkig nog niet zo zat als sommige anderen, maar van mij mag het beginnen.

Flowerr!! Wat leuk om van je te horen! Hoe beleef je de zwangerschap? Duurt ook voor jou niet lang meer! En die nesteldrang heb ik ook net 10 minuten hoor! En dan nog is het bij vlagen :D Wat ik wel heel erg had vanaf 20 weken, was dat ik wel echt alles voor de baby geregeld wou hebben. Heb dus echt heel veel lijstjes afgewerkt en alles tot in de puntjes verzorgd voor m'n meisje! Heerlijk :)

Nou, lig nu misselijk op bed, ben gaar na een feestje. Niet poetsen vandaag! Ik ga een film kijken en de baby intussen uitleggen waar de uitgang is ;)

Fijne dag dames!

17. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Ennnn??? Nog steeds niks ;)

18. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Niks :x Morgen 41 weken, maar mevrouw zit best! Ik voel een inleiding aankomen :) Dat zal dan dinsdag gebeuren. Ik hoop dat het toch niet nodig is!

Ik heb mezelf wat betreft poetsen gisteren streng toegesproken. Ik wil van alles doen, maar ik val steeds in slaap voor het klusje af is, haha! Resultaat, nog meer rommel en een half uitgeruimde vaatwasser die open staat, was die schoon is, maar inmiddels al te lang in de mand wacht om opgehangen te worden, dat soort dingen. Ik geloof dat ik het voor gezien moet houden. Gisteren met hulp van mijn vriend die rommel weggewerkt en nu doe ik niks meer! Ik ga nu maar tot de baby er is gewoon lekker hangen, tv kijken en slapen :D

Dus, ik poets weer mee als de baby er is! Haha!

19. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Jaaa!! Zaterdag 19 december is onze dochter geboren! Het was een horrorbevalling, ik ben nog steeds aan het herstellen, maar man, wat een heerlijkheid is onze kleine meid! Ik poets dus voorlopig even niet mee ;) Het is erg confronterend hoe netjes het hier nu is met kraamzorg in huis ;) Maar wel heel fijn! Ik wil ze houden :D

Dames, ik hoop tot heel erg snel, want dat betekent dat mijn lijf weer heel is!

20. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dame! Geniet van jullie baby! Hele fijne dagen en heel veel geluk saampjes!

Deel Deze Pagina