Chaotische Huisvrouwen Club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Dale Cooper, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Dank je! En o ja! Fijne feestdagen :D Gaat even een beetje langs me heen! Ook al vieren we het gewoon hoor, ik lig nu alleen even in bed te rusten, beneden wordt gesnaaid en ik geloof een spelletje gedaan!

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Dale Cooper van harte gefeliciteerd meid!! Heerlijk genieten nu, nog even genieten inderdaad van de kraamtijd en de kraamzorg haha.. Het huishouden komt wel weer als je op de been bent!

3. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Dale Cooper gefeliciteerd met jullie dochter! Lekker genieten van jullie meisje!

Ik schreef al een tijdje niet meer mee omdat ik zo moe was en geen fut had.. Maar nu heb ik ook een geldige reden om voorlopig niet mee te poetsen. Ik ben namelijk gisteren, ruim 3 weken te vroeg, bevallen van een dochter! Alles was heel onverwachts en snel gegaan dat ik nog een beetje beduusd en van de wereld ben ;)

4. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Jeetje Flower!! Van harte gefeliciteerd. Alles wel goed met jullie? Ook jij nu lekker genieten en je laten verwennen

5. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh nog meer babynieuws! Geweldig Flower, gefeliciteerd ! Geniet ervan!

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heeeej! Gefeliciteerd hoor! Hoe heet ze?(als je dat wilt plaatsen tenminste)
    Sterkte met herstellen hoor, doe maar kalm aan🙂

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Flower, ook van harte met jullie kleintje. Wat een verrassing zo 3 weken te vroeg! Ik denk dat ze de kerstdagen graag mee wilde maken😂

8. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Wauw Flowerr! Gefeliciteerd!! Helemaal super! Geniet van jullie meisje :)

Bedankt voor de felicitaties. Ik zou graag haar naam willen delen, maar ik doe dat liever niet op een openbaar forum. Vraag me niet waarom, voelt gewoon niet goed of zo ;)

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Snap ik hoor, ik plaats mijn eigen naam en die van mijn dochter ook niet, en ook geen foto's.
    Daarom zei ik er ook bij " als je dat wilt plaatsen" 😊

10. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Haha Huggybird, ik ben ook altijd heel erg nieuwsgierig naar de namen hoor! We hebben met de zp december mama's een besloten facebook groep, dat is echt een verademing! Kan gewoon alles erop knallen! :D

Ik ben nu voor het eerst alleen thuis met mijn meisje! Ze is vandaag 10 dagen oud, gisteren was de laatste dag kraamzorg :) Mijn vriend is nu taart brengen naar het ziekenhuis, als bedankje dat ze de liefde van mijn leven eruit hebben gekregen:p Net gedoucht met haar in haar badje als bedje naast me;) Werkt prima!

Ik mag nog niet te veel doen, maar ik wil nou wel íéts doen hoor! We hebben nog steeds geen geboortekaartjes gestuurd. We waren maandagmiddag terug uit het ziekenhuis en toen stond ons hoofd er niet echt naar. Dinsdag dus pas de kaartjes besteld en door de feestdagen ertussen konden we dus niks verzenden! Jaaa het gaat alweer ouderwets goed met uitstellen! Dus vandaag moeten ze wel echt de deur uit! Gelukkig is het een kwestie van de enveloppen vullen en dichtplakken en naar het postkantoor brengen.

Wat ik ook nog wil doen vandaag, is kleertjes uitzoeken. Ik had heel veel, allemaal leuke kleertjes! Helaas hebben we er helemaal niks aan! Ten eerste past ze niks wat ik in de commode klaar heb gelegd, we hebben een reuze baby gekregen :) Ze was bij geboorte 4660 gram en 54 cm lang! Ze is meteen doorgegaan naar maat 62 :$ Daarbij is haar rechterarmpje lam. Heel sneu, maar het is wat haar gered heeft. Bovendien is de kans heel erg groot dat ze volledig zal genezen! Er zit nu al meer beweging in door fysio en oefeningen! Maar dat betekent wel dat ze geen gewone rompers en shirtjes aan kan. Alles moet overslag zijn! Ja, dat hebben we niet zoveel... Dus waar we eerst iedereen zeiden dat we echt geen kleertjes meer nodig hebben, is nu omgedraaid naar 'help, we hebben kleertjes nodig!!' Haha!

O ja en ik moet mijn verzekering aanpassen. Nou, laat ik dan maar aan de slag gaan! Fijne dag dames!

11. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    O en ik wil het prullenbakje in de badkamer verschonen!

12. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.203
    534
    113
    Jeetje Dale Cooper wat een verhaal van je meisje over haar armpje. Heb je zo´n helse bevalling gehad?
    Ze is inderdaad een groot meisje hoor, mijn jongste was 2900 gram kun je nagaan. Bij haar hadden we precies het tegenovergestelde
    alles was te groot.

Heb je je huis nog steeds helemaal op orde verder? Geeft wel veel rust in je hoofd dan he als dat zo is. Werkt bij mij in elk geval wel zo maar om het dan zo te houden dat blijft toch een ander verhaal haha..

Hoe gaat het met de andere meiden?

Hier zijn we echt flink aan het puinruimen. Volgende week vrijdag wordt de kamer van de jongste gestuct dus dan moet de kamer klaar en leeg zijn. Ik heb vandaag de voorzolder al helemaal gedaan, plafond van de kamer zit er bijna in en dan morgen alles leegruimen verder en gelijk naar de stort brengen. Morgen de kerstboom eruit dan is het hele huis aan kant! Wauw dat klinkt toch wel goed hoor haha..

Gisteren ben ik nog bij de huisarts geweest vanwege veel pijn in mijn lichaam, voornamelijk onderrug en nek en moet morgen nog even naar het ziekenhuis om foto´s te laten maken. Dan over 2 weken bloedprikken en mocht er niks uitkomen naar de reumatoloog. Even afwachten dus..

Tot snel weer, vind het wel leuk om weer wat actiever hier te zijn ;)

13. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje M2B, wat naar dat je zoveel pijn hebt! Ik hoop voor je dat de oorzaak makkelijk te vinden en vooral te verhelpen is!

Wel lekker bezig trouwens! Ik kan niet wachten om puin te ruimen... in mijn kledingkast! Die is echt een bende!! Maar de kerstboom al weg? Wacht je niet tot na oud en nieuw? Pfff, de feestdagen gaan echt aan me voorbij dit jaar :p

Ja, de bevalling was best hels. Zelf niet helemaal zo ervaren, maar het was voor ons beiden op het randje. Maar we hebben gewonnen, zoals mijn vriend dat mooi zegt!

Huis is hier aardig op orde, dankzij kraamhulp:D Nu moeten we het zelf bij gaan houden! Mijn vriend is nog een week thuis, dat scheelt, maar ik kan nog niet veel doen. Ik hoop volgende week wel;)

Goed, ik ben net klaar met dutten en mijn meisje besloot net toch maar verder te slapen na wat gedraai en gesmak! Hoef dus nog even niet uit de kleren voor haar:p Misschien dat ik een beginnetje maak met kleertjes uitzoeken! Ik heb FBTO al geappt (handig joh! Hoef je niet uren in de wacht te hangen) en de verzekering aangepast! De geboortekaartjes zijn gevouwen en zitten in de enveloppies, nog niet dicht alleen en de vk is op haar laatste bezoek geweest. Best goed, vind ik zelf!

Veel poetssucces dames!

14. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Fijne jaarwisseling dames! Dat het maar een mooi, gelukkig, gezond en schoon 2016 mag worden:D

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    He dames, ook van hier een fijne jaarwisseling en een gezond en liefdevol 2016!
    Wij gaan voor goede controles en uitslagen voor mijn man, een blije dochter en voor mezelf ga ik proberen beter voor mezelf te zorgen door goed naar mijn lichaam te luisteren en tijd voor mezelf te nemen tussen het zorgen voor iedereen en werken door.

16. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Phoe tijdje geleden dat ik even meeschreef. Toch hoort een topic als deze als digitaal erfgoed beschouwt te worden dus ik typ ook weer even mee 😉

Allereerst van harte Dale en Flowerr!! twee mooie meiden eebij op ons aardbolletje!
    Houden jullie het een beetje vol van het poetsen van de keuken tot aan het poetsen van de baby's zelf?!
    ik was een vreselijke huisvrouw vóór ik mijn zoon kreeg maar nu met alle drukte is het er ondanks genoeg inspanningen niet beter op :D nouja.. net niet genoeg inspanningen blijkbaar..
    ik heb 4 wasmandrn weg te vouwen/strijken. pfff rotklus.
    zal ik nu gaan strijken of toch mn boekje lezen.... hmzz... oké het wordt een boek :D
    ik heb wel vandaag beneden stof gezogen, gedweild (jajaaaa..) en de kattenbak verschoond en naar zolder verhuisd. Nou... ben er best blij mee voor vandaag, morgen de was!! pffff.. nu al geen zin in... doen jullie dat ook alleen tijdens het slaapje van de kleine? ik heb altijd het gevoel dat het pas na 19:00 allemaal een beetje moet gebeuren, als de kkeine slaapt!

oke en als goede voornemen ga ik ook proberen de tv minder vaak aan te zetten. ik vind het best lastig om hem de hele dag bezig te houden met (leuke) dingen. kleien vind ie leuk, maar ha, das na een minuut of 20 wel weer klaar! bou dan gaan we evrn naar buiten (speeltuintje) of boodschappen doen, na een uurtje weer terug.... bellenblazen.... vaatwasser ff doen... even net blokken spelen... maar dan is het pas 13:00 ofzo! en echt zichzelf vermaken lukt niet zo lang dus tja dan is evrn samen een filmpje kijken wel heel gezellig en fijn maar ja dan staat de tv even te veel aan vooral smiddags.. ben ik daar alleen in?

17. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Hé roosjuh! Welkom terug:D En bedankt voor de felicitatie!

Ik hou het zeker goed vol, vooral doordat ik me concentreer op het poetsen van de baby en de rest komt wel weer ;) Ik pak wel steeds meer op hoor! Ik ben nu vooral een beetje bezig met puinruimen, want door alle zakken met kleertjes die hier maar binnen blijven komen, is het hier af en toe net een distributiecentrum van de h&m. Verder lukt het me om voor mijn meisje wel een aardig ritme erin te houden en ik merk dat ik daardoor zelf ook iets meer ritme in mijn dag krijg! Dat wil ik nu dus een beetje gaan uitbuiten :) Ik hoop binnenkort weer heel actief hier te gaan posten! Maar dat kan ook zomaar nog een halfjaar duren;) Maar je hebt gelijk, er moet hier af en toe wel wat actie zijn, anders is dit topic gesloten wanneer we er eindelijk weer klaar voor zijn.

Fijne dag! Ik hoor een lief klein meisje met een grote muil mij roepen! Hihi! Tot later!

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    He dames, hoe is het er mee?
    Alles goed met de baby'tjes????
    Met mij gaat het goed, qua huishouden nog steeds het zelfde....🤐

19. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Heey dames,
    Mag ik mee schrijven? :)
    Na het lezen van jullie berichtjes herken ik mezelf ook jammer genoegd.. ;);) Ik ben nog altijd niet echt een top huisvrouw/moeder en dat brengt soms de nodige ruzies of discussies tussen mij en me vriend maar zo ben ik! Ik doe echt me best en ik probeer maar ik ben dus ook een uitsteller! :) Dacht na het krijgen van me zoontje dat het ging verbeteren maar helaas niet. :p En ik ben ook als beroep poetsvrouw!
    Ik heb me zo hard uitgesloofd op het werk en dan moet ik nog kuisen ook thuis?! Soms heb ik echt geen zin en wil ik gewoon bezig zijn met mijn zoontje of gewoon chillen in de zetel, maar soms kan het gewoon niet anders. Haha, toen we nog geen vaatwasser hadden stond de afwas wel hier 2 of 3 dagen op het aanrecht van de keuken, ja zo erg was het!
    Lang leven de vaatwasser en nu kan ik mooi mijn keuken proper houden, zalig is dat! Echt een vaste dag om te kuisen heb ik niet. Ik doe het wanneer ik vrij ben en de was tussen door maar de strijk ook op een vrije of een halve dag vrij, zoals nu heb ik al bijna al mijn was gewassen en dinsdagmiddag ben ik een half dagje thuis, dus dat word een strijk dagje. Donderdag ben ik thuis en dan MOET ik poetsen, willen of niet! Mijn vriend word soms gek van me maar hij moet mij maar aanvaarden hoe ik ben, wil hij een kuis koningin dan moet hij maar een ander zoeken zeg ik dan, haha!. ;):cool::p
    Maar eens ik bezig ben met poetsen doe ik het super goed!

20. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Gezellig muisje!!! oh ik snap heel goed dat als je de hele dag al loopt te soppen en poetsen in andermans huis dat je dan thuis ook lekker op de bank wil ploffen. 2 a 3 dagen borden op het aanrecht klinkt niet vreselijk hoor, héél herkenbaar. (alles wat de vaatwasser niet in past/mag staat hier vaak nog wel langer te staan...) maar het is zo lekker als er ruimte op je aanrecht is he.

Deel Deze Pagina