Zoo! Mijn werk weekend zit er weer op. Vandaag voor me dienst helemaal niks in huis gedaan. Was vanavond fijn thuis komen, me vriend had de afwas weggewerkt (maakt altijd een bende in de keuken als ik er niet ben) Nu ben ik helaas weer vrij tot 2 april, dus genoeg tijd om te poetsen!
Lekker bezig geweest dames! Oeh bah, ik heb de hele avond geslapen. Kleine meid kwam om 16:00 voor een voeding en ben met haar op bed gaan liggen en in slaap gevallen. En nu kan ik niet slapen natuurlijk Morgen hele dag weer op pad, moet naar de garage dus dagje de stad in terwijl de auto gemaakt wordt. Zomerbandjes er weer onder en apk/grote beurt. Duurt wel de hele dag en het is 70km verderop dus lekker aan de wandel/shoppen morgen. Mn vriend heeft er lekker een puinhoop van gemaakt in de keuken, dus heb al e.e.a. opgeruimd. Wasje opgevouwen in de mand, vaatwasser moet maar even wachten. Verder ligt er overal speelgoed en heb echt geen zin om te gaan puinruimen... Fijne dag vandaag dames! Nog twee daagjes tot onze grote schoonmaakdag!!
Goedemorregûh!! Goed weekend gehad allemaal? Die van mij was erg druk, maar wel heel leuk! Op maandag stort ik altijd een beetje in na een weekend met alle kinderen, maar daar wil ik niet al te veel aan toegeven vandaag. Ik mag van mezelf nu even één aflevering van een serie kijken en dan moet ik aan de slag! Ik zet straks mijn lijstje met klusjes hier Eva, veel plezier met shoppen vandaag en Flowerr, hoe is het nu met je? Leid jezelf maar lekker af door flink te gaan poetsen tot je nod Nou, ik laat me nog even een uurtje gaan en daarna zet ik me volledig in voor de CHC!!
O jee, ik ga zo onverwacht toch weer op pad! Ik heb nu maar anderhalf uur om iets te doen! Normaal zou ik het meteen opgeven, maar vandaag niet!!! Haha! Gewoon niet te veel nadenken en die stofzuiger uit de kast trekken! Nou, het komende halfuur wil ik de volgende dingen doen: - de wasmachine nog eens aanzetten (zit een schone was in, al twee dagen.... ruikt niet al te best meer) - de vaatwasser inruimen (en misschien eerst uitruimen, geen idee hoe het ervoor staat) - stofzuigen (Ik word al nerveus als ik eraan denk! Geen idee waarom, dat doet poetsen gewoon met me... Raar mens) Nou! Ik ben er klaar voor, geloof ik! Marjolein, Flowerr en Kuikentjepiep, wat gaan jullie doen vandaag?
Eva: Veel plezier met winkelen vandaag! Dale Cooper: Gaat eigenlijk wel goed! Heb lekker lopen chagrijnen vrijdag en denk er nu niet zoveel aan. Ben nu vooral bezig met het opsporen van me eitje, moet vandaag of morgen komen. Ik ga vandaag alleen even stofzuigen want moet onverwacht werken van 2 tot 10.
Flowerr, goed om te horen! Heb je al een beetje oplopende testjes? Maak het maar lekker gezellig met je vent de komende dagen En op zich wel fijn toch, dat je kan werken vandaag! Gaat de tijd ook wat sneller Wel goed dat je er toch nog een klusje tussen propt! Ik ben trots op mezelf, want ik heb gewoon net die drie klusjes gedaan! Jee! Zelfs boven gezogen, dat liet ik voor mezelf nog even open net. Ik heb nu nog maar drie kwartier over, dus nog snel even de laatste paar dingetjes doen en dan kan ik met een voldaan gevoel de deur uit! Ben ik niet gewend, maar het bevalt me wel Ik had vandaag graag wat meer willen posten, ik heb namelijk wat ideetjes voor ons, maar dat moet wachten tot morgen vrees ik. O en nog even over eieren zoeken gesproken, ik heb die van mij vorige week al gevonden en ik kan niet wachten tot volgende weeheeeeeek! We zijn nog niet zo lang bezig, maar ik heb er gewoon zo zin in!!! Maar goed, dat moest ik even kwijt Gelukkig ben jij even van deze onzekere tijd af, Eva! Gaan jullie nog voor een derde denk je? O ja, ik zou bijna de laatste klusjes van vandaag vergeten Komen ze! - Vuilnis buiten zetten - Stoffen - Make-upje bijwerken (moet ook gebeuren he!) - wc's poetsen Ha fijn! Tot later!
Nog gauw een laatste post voor ik er vandoor ga! Ik ben heel blij met jullie, want ook deze klusjes heb ik zonder treuzelen en mokken gedaan Jeej!
Ha, een topic naar mijn hart. Ik ben ook een enorme chaoot. Met goede en heel erg slechte periodes. Ik zit weer in een goede periode. Wat ik nu bijvoorbeeld doe is bij het eten koken, de keuken gelijk een beetje opruimen, eten opruimen, aanrecht schoonmaken, vaatwasser uitpakken. Er staan zometeen twee wasmanden schone was in huis. En ik hoop hem gauw op te vouwen en op te ruimen, maar dat kan ook twee weken duren... Vanochtend met iemand weer een schoonmaakrooster gemaakt, maar een hele losse. Vandaag wel mijn dochters kamer opgeruimd, gestofzuigd en gedweild! Ik merk dat de aanschaf van een vaatwasser mij heel erg heeft geholpen, de afwas bouwt nu geen week meer op en mijn huis wordt ook blij van de geleende stoomreiniger. Nu de rest nog... Mijn, uit de losse pols, rooster is: Maandag: Wassen, toilet, tafels opruimen, stofzuigen. Dinsdag: Werken, logopedie, tafels opruimen. Woensdag: Toilet, tafels opruimen, stofzuigen. Donderdag: Werken, tafels opruimen, stofzuigen. Vrijdag: Toilet. Zaterdag: Bedden verschonen, stofzuigen. Zondag: Boven stofzuigen. Dit zijn voor mij de belangrijkste taakjes. Wassen is maandag vrij standaard en daarna doe ik het nog eens, maar dat wil ik niet op een vaste dag. Tafels opruimen doe ik elke dag, omdat die dingen de paktafels zijn voor mij... En op vrijdag doe ik niet zoveel, omdat dochter dan naar d'r vader gaat en erheen gaan, voorbereiden etc. is een halve dagtaak. De rest doe ik zo tussendoor.
Flowerr, ei al gevonden? Hoop dat je m goed benut deze ronde. Veel gezelligheid deze week dus! Dale, jemig wat ben jij op dreef zeg! Kom je mijn huisje ook doen? Fruitmoes, welkom! Paktafels, ik ken het. Hier net zo'n pakezel, of kudde pakezels, alles eindigt op een grote bult op tafel, mijn grootste ergernis. Shoppen op een maandagochtend, yeah right... Even vergeten dat er dan niks open is. Heb twee uur bij de hema gezeten en doelloos rondgelopen, en nog even bij een boekhandel geweest. Om 13:00 was ik weer bij de garage en heb de tijd maar uitgezeten want was bekaf. Vreemd hoe je conditie na een bevalling gewoon weg is he? Voorheen kon ik moeiteloos kilometers hardlopen en nu is wandelen al een hele opgave. Vriend roept wat door de babyfoon. Ik zal eens naar bed. Mentaal voorbereiden op morgen, weer op de fiets naar school! Oei.... Voel de spierpijn nu al! Enne... Schoonmaken, wat is dat?? Mag echt puin ruimen morgen... Ps. Dit topic motiveert wel hoor, ik voel gewoon de drang (of dwang!) opkomen hahaha.... Alsof ik me moet verantwoorden wanneer ik niks doe, en dat bedoel ik wel positief!
Goedemorgen CH'tjes! Heb al weer zeven kilometer in de benen en straks nog eens vijf erbij tikken op de klok. Vanmiddag weer zeven naar school en terug. Jemig wat viel dat vies tegen. Denk dat het zelfs op een racefiets nog zwaar was geweest na al die maanden niet fietsen, en dan stap ik nog op de bakfiets ook! Maar goed, nu even snel voeden en dan naar het cb. Schoonmaak moet maar weer even wachten, ik ga lekker genieten van het lentezonnetje en pak de boodschapjes mee als ik toch in het dorp ben. Fijne dag vandaag dames! Vergeet niet te genieten van de lente!! #tralalalalaaaaa!
Welkom fruitmoes! Bevalt de stoomreiniger een beetje? Ik twijfel om er 1 te kopen, heb namelijk het idee dat even snel dweilen veel sneller is. Dale cooper: jeej je eitje is geweest, fingers crossed nu! Die van mij is nog spoorloos.. testen liepen zaterdag/zondag op en toen waren de testen op. Maar me temperatuur blijft maar laag! Eva: Dat is even balen! Ik vergeet ook altijd dat maandag ochtend alles dicht is. Had je bij je vorige zwangerschap ook zo'n slechte conditie daarna? Ik heb gisteren best veel in het huishouden gedaan... Helaas niet in me eigen huis Ik lig nu ook nog in bed, gezellig met me hondjes want het bed moet vanmiddag/vanavond verschoond worden. Verder ga ik niet zoveel doen ik het huis vandaag, heb namelijk een sollicitatiegesprek vanmiddag!
Succes vanmiddag flowerr! Ik duim! Wat voor baan is het? Ja vorige keer lag ik weken in bed te herstellen. Deze keer een ks en dus ook lang herstel. Conditie is echt flut maar komt goed. Ga er nu weer hard tegenaan! In ieder geval zo'n 80 km per week fietsen vanaf nu!!!
Och, och wat een week!... zaterdag eerst een halve dag op bed gelegen vanwege erge menstruatiepijn, en vermoeidheid (toen ook lekker weinig gedaan... en zondag naar de dierentuin met mijn ouders... super gezellig. Gister gewerkt, picknicktafel van zoontje schoongemaakt, beetje in de tuin aan het rommelen geweest en wat kleine huishoudelijke dingen (beddegoed ed), zometeen weer werken, en net even bij de dokter geweest. @eva, wij hebben de itti bittis AIO... vinden het echt een geweldige luier.. Makkelijk, geen overbroekjes, en vooral superschattig .. Waarom heb jij een keizersnee gehad. Ik heb dat ook bij de geboorte van Olivier, en vond het ergens wel lekker dat ik de eerste 6 weken niet teveel mocht doen *schaam* Flower, succes bij je sollicitatie gesprek. Waar heb je op gereageerd? Hopen op positief resultaat. Ik doe morgen ook mee. Ben woensdag altijd vrij dus dat komt goed uit. Zijn er nog regels? Hoeveel weerspiegeling, en glans moet er overal vanaf komen? Fijne dag dames!, ik blijf nog even liggen(op de bank, programma kijken) en ga daarna stofzuigen!.... hoop ik...
Zo! Ik ben ook weer van de partij! Even snel douchen en meneer van school halen! Daarna mag ik van mezelf weer even een uurtje serie kijken en dan wil ik vooral de was doen en een brainstormmomentje hier op het forum doen En even op mijn gemak bijlezen en commentaar geven Ik werd vanmorgen wakker en dacht dat het al woensdag was! Poetsen poetsen poetsen dacht ik, maar dat is morgen pas Succes vandaag dames! En inderdaad, geniet van het mooie weer!
Het is een vacature in de gehandicaptenzorg, alleen voor maar 15 uur per week (+45 minuten rijden van me woonplaats). Werk nu in de plexpool bij een andere organisatie en krijg een aanvullende ww uitkering maar het schiet niet op! Als het goed is krijg ik 1 dezer dagen nog een vacature via het uwv toegestuurd, dicht bij huis alleen wel voor 36 uur (wat ik eigenlijk teveel vind) maarja ik zie het wel!
Marjolein, heb een ks gehad ivm complicaties bij de eerste. Was voor mij beter om Het niet nog een keer vaginaal te proberen. Vond die zes weken verplichte rust ook wel fijn hoor, maar de nesteldrang was nog wel flink aanwezig dus ook best lastig! Balen dat je zoveel last van je menstruatie hebt. Heb je dat altijd? Hoe was je dag dale? Nog goed kunnen plannen voor morgen? En hoe is je gesprek gegaan flowerr? Hoop dat het goed ging!!!!
Bah! Dit is niet mijn dag! Al dat ge-heen-en-weer! Dat probleem heb ik altijd op dinsdag. Puntje waar ik aan moet werken Morgen ga ik wel knallen hoor! Het moet! Voor het geval ik van de rest van de dag ook niks kan maken, fijne avond! En tot morgen! 10.00! Jeej!
Gesprek ging wel oke, ze hebben nog 3 weken lang gesprek. Ik hoop dat er een geschikt persoon bij zit want ik ga/wil het niet! Is me toch te ver weg en er is grote kans dat ik dienst van 4,5 a 5 uur moet gaan werken wat voor mij niet haalbaar is qua reiskosten enzo. (Zou per dienst 10 euro zelf moeten betalen aan reiskosten) Dale cooper mag ik vragen wie je telkens weg brengt enzo? Ik dacht dat jullie voor jullie eerste kindje bezig waren maar heb het idee dat je een zoontje wegbrengt!
Flowerr, ik hoop dat je de baan niet krijgt! Klinkt raar zo, maar is inderdaad niet te doen joh! En je mag zeker niet weigeren van het UWV als je je uitkering wil houden! Pfff... Nou, succes ermee! Kun je niet gewoon de staatsloterij winnen of zo? En ik snap de verwarring, maar mijn vriend heeft drie kinderen De jongste woont voor de helft van de tijd bij ons, dus vandaar de schoolbezoeken Ik ben het alleen niet gewend, zo meedraaien in een gezin! Ik voel me op zulke dagen dus een beetje chaotisch Ach, kan ik alvast een beetje oefenen!