Chaotische Huisvrouwen Club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Dale Cooper, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Hallo!

Ik heb vandaag ongeveer euj.. niets gedaan.. Vanochtend gewerkt en toen in de stad rondgehangen tot school dochter uit was. Wat kleding gekocht voor dochter, wat eten gehaald. En toen op naar huis. Daarna nog gauw naar de logopedie en nog even naar de Lidl. Sindsdien niets, naast het koken dan.
    @Flowerr, ik denk dat voor de meeste mensen even gauw dweilen veel makkelijker en sneller gaat, maar ik ben daarin superlangzaam. Over de stoomreiniger hoor ik veel dat mensen hem te nat vinden dweilen, maar het valt mij heel erg mee. Denk dat mensen het niet goed doen. Hij komt niet goed in de hoekjes of onder een bed etc. Maar verder ben ik heel blij.
    Morgen doe ik trouwens vast en zeker wel mee. Ben lekker vrij, even genieten en profiteren van de rust.

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    hai wat een leuke topic k ben moeder van 3 kids en 39 weken zwanger van de vierde ik ben ook een slons in huishouden

Ben doordeweeks vrij werk alleen het weekeind

Mijn dagelijkse schema is als volgt

Ochtend kids wakker maken kledem zichzelf om
    Dam ontbijt klAanzetten. Tassem in pakken onondertussen vaatwasser in of uit ruimem de wasmachine aanzetten dan mezelf omkledem

Eenmaal thuis ga ok nu laatse dagem eerst ff twee uurtkes slapen

Erna de was ophangen nieuwe erim doen
    Beddem opmaken zonodig stofzuigen boven

Dan beneden alles zuigen dweilen stofvrij maken

Wasje ophangen kijken of eral droge is om te vouwen

Wc word dagelijks gedaan kamers opruimen ook stofzuigen dweilen ook dagelijks 2x perdag eem wasje

Em eten maak ik alvast voor kids komen

Als,ze eenmaal zijn doe ik nog weinig en als slapem nog fd alle zooi ruimen

De grote dingen,zoals deurem ramen kasten keuken kastjes stel ik altijd uit vreselijk

3. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Zo waar zijn jullie dames? Toch niet stiekem gevlucht?:D
    Ik ga hier even een lijstje maken van dingen die ik van plan ben te doen:
    - woonkamer stofzuigen
    - woonkamer dweilen
    - tafels opruimen
    - aanrecht opruimen
    - 3 wasmanden wasgoed opvouwen en opruimen
    - wasje draaien
    - vaatwasser uit- en inruimen
    - toilet schoonmaken
    - naar de kledingbak

En met een beetje geluk:
    - koelkast poetsen

Succes!;)

4. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Klaar voor de start..... AF!! 😁

Ik ben net klaar met werken, nu gauw naar huis sjezen en dan ga ik ook aan de poets. Succes dames!!

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik ben er wel hoor, maar was al druk aan de poets ;)

Vanmorgen vriend naar werk gebracht, kleine man naar school, vaatwasser uitgeruimd en meteen weer vol gepakt, aanrecht en fornuis gepoetst en dochter gevoed.
    Zij ligt nu lekker te slapen dus ben de badkamer in gegaan, die krijgt zometeen een grote beurt.
    Had twee grote shoppers vol was meegenomen uit de wasmanden boven en de was al gesorteerd. Ondertussen ook badkamer even opgeruimd zodat ik straks flink kan poetsen. Eerste was draait. Er zat nog een in van gisteravond, die net opgehangen.
    Nu pak ik mijn sopje en ga beginnen met de douche....

- douche poetsen
    - wastafel poetsen
    - plafond afnemen
    - vloer zuigen en dweilen
    - bad schoonmaken

Hopelijk slaapt de kleine meid even goed door, dan kan ik mijn lijstje afwerken ;)

6. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    of heel hard aan het poetsen....Ik dus, ehemm.. nog niet...
    **zucht** **kreun**.... naja, aan de slag maar..pffttt

7. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Nou, dat is al een flinke routine hoor!
    Ik ken het, die grote dingen uitstellen... Welkom bij de CH club!
    Doe je ook mee? Woensdag tussen 10-12 is poetstijd! Dan pakken we de dingen aan die we normaal uitstellen... Tenminste, ik ben dat van plan... (Zit nu ook te rekken...)

8. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Uuuhhhhh"................ ;)

9. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Kom op Marjolein! Je kan het! En als het je zwaar valt, begin dan gewoon makkelijk. Dingen waar je minder moeite mee hebt. Kom je lekker op gang!

Wat leuk, ik zie het clubje groeien! Welkom Mama201!

Nou, ik loop achter op jullie, net door de regen met tegenwind 6 km gefietst.... Grrrrrr. Maar beloofd is beloofd! Ik ga poetsen! Dit ga ik doen (eigenlijk niks anders dan normaal, maar ja, ik heb echt 0 routine...). O ja en dit is alleen tot half twaalf, daarna maak ik een nieuw lijstje:

- was ophangen
    - was draaien
    - wc's poetsen
    - stofzuiger en een soppie klaarzetten

Eva, je zegt dat ik hard ga, maar volgens mij ga jij veel harder dan ik! Haha! Ok! Daar gaat ie!

10. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    He! Ik ben zojuist 'member' geworden! 100 berichten:D Nou, ik hou in ieder geval íéts vol;)

11. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

101! Gefeliciteerd ;)

Ik heb de douchewanden gedaan. Tsjongejonge wat een rotwerk! Natuursteen met de nodige groeven = de ideale plek voor schimmels. Moet nog wel een keer, maar dat doe ik meestal wanneer ik zelf onder de douche sta. De deuren laat ik even voor wat het is, daar moet ik nog azijn voor halen. Nu even zitten en dan door met de wasbak en de vloer!

Hoe gaat het bij jullie?

Dale, lekker weertje he... Bah...

12. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

En de wasmachine speelt een vrolijk deuntje, de was is klaar! Nu snel nog een handdoekwasje, die kan straks in de droger...

13. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Oeeeeepppssss! Ben net pas een kwartiertje wakker! 😅

14. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Vaatwasser is in- en uitgeruimd, wasgoed opgevouwen en de banken en stoelen + keuken gestofzogen en nu bezig met dweilen. Ik ga weer verder. Doe ook de dagelijkse dingen erbij, want had niet door dat het ging om de klusjes die steeds blijven liggen. Nu ja, dweilen stel ik altijd uit. Ga vrolijk verder met een leuk muziekje.

15. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Goed bezig dames!!!! Motiveert wel, Moet ik zeggen.. Heb De badkamer klaar op De vloer En toilet blok na. Vloer doe ik als ik de rest Van het huis stofzuig en dweil.. En toilet blok Moet ik nog halen, is op.... Wat vinden jullie?!?!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,7 KB
      Weergaven:
      8
  16. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Flower, heerlijk toch! Ga je nog wel aan de poets vandaag?
    Marjolein, wow, ja zeker verschil te zien. Ik zal zo ook een afterfoto posten. Before durf ik niet hahaha.... Misschien van mijn plafond ;)

17. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Jullie zijn lekker bezig!!
    Ik ga wel poetsen vandaag maar pas als me vriend te werk is want hij is stront chagrijnig en loopt alleen maar te zeuren! Ik kan dan niet ongestoord me gang gaan

18. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Dweilen doe ik wel wanneer ik morgen het bad ga poetsen. Ben even klaar ermee hoor!

Heb t toilet en de hal ook gezogen, zo doekje over toilet en de woonkamer zuigen en dan wordt mn meisje vast al weer wakker.
    Morgen weer een dag! En vandaag gewoon verder met de dagelijkse dingetjes...

Maarrrrr.... Het voelt wel goed hoor!!!!!

19. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Oops ;)
    Ik ga dan juist altijd even in de keuken bezig ofzo. Hoef niet de hele tijd tegen zo'n chagerijnige kop aan te kijken.
    Succes met je vriend! Hoop dat t wat bij trekt!

20. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ha! Geweldig! Voor en na foto's:D Ziet er netjes uit hoor!

Flowerr zullen wij elkaar straks dan aanmoedigen? Ik moet nog wat langer door dan de rest... Ik heb net iets heeeeel doms gedaan, namelijk veel te vroeg een zwangerschapstest gedaan... Stom stom stom!! Ik mag pas over een week testen en dit is natuurlijk ook niet echt het moment hè! Maar ik had enorme drang... Het was dus half poetsen, half turen... Kan er overigens nog niks van maken, had voor de tien minuten om waren wel een schaduwstreepje, maar volgens mij is dat altijd wel zo.

Wat ik wel heb gedaan, is alles van mijn lijstje behalve sop en de stofzuiger klaarzetten. Dat moet straks dus nog, en verder doe ik dit erbij:

- stoffen (dûh)
    - stofzuigen (")
    - snel doekie door de badkamer
    - de vaatwasser in en uitruimen
    - schone was opruimen

De test heb ik alweer verstopt, dus de afleiding is weg:D

Maar ondanks dat ik domme dingen heb gedaan, is het geen verloren zaak! Normaal zou ik het echt allang hebben opgegeven!

En goed idee! Een muziekje erbij! Wat ik soms ook doe, is een luisterboek opzetten. Ook leuk voor de verandering!

Deel Deze Pagina