Tuurlijk mamsvan! welkom!.. Goed zo flower, toch fijn dat het vanavond al schoon is, he... Net een heerlijke rijstschotel op, maar we helaas die net gepoetste keuken alweer vies... toch jammer hoor. Fijne avond iedereen/
Welkom Mamsvan! Gezellig! Wordt een leuk clubje zo! Marjolein, wat voor rijstschotel? En dat ken ik ja, één keer koken en alles zit weer onder de vette spetters! En goed zo Flowerr, ben trots op je En je hebt toch nog een hoop werk ineens, wel fijn toch? Hoe gaat het trouwens met eieren zoeken? Marjolein, je bent een engel. Ik weet niet of jij nog lekker bezig bent geweest, maar door jou ben ik van mijn luie reet gekomen en heb ik nog wat van deze dag gemaakt! Ik heb alleen die was nog steeds niet gedaan... En mocht iemand er nieuwsgierig naar zijn, wij hebben pasta met pesto, een stukje zalm en salade gegeten. Hmmmmm O en geen plannen dit weekend, waar ik eigenlijk heel veel zin in heb! Even een paar rustige dagen en werken aan een iets doordachter plan om de huisvrouw in mij wakker te schudden! Weet je, ik wou dat we gewoon een heel apart forum alleen hiervoor hadden daar had ik wel raad mee geweten! Wat zijn jullie plannen?
O en Mamsvan, doe je ook mee met poetsen op woensdag? Van 10.00-12.00. Je mag doen wat je wil, we sleuren elkaar er doorheen
Wat een super clubje, past helemaal bij mij!! Mag ik ook meeschrijven? Hier het liefst de hele dag relaxen en vervolgens nog net voordat dochter uit school komt 's middags de ontbijtspullen van tafel halen.. Of net voordat man thuis komt als een wervelstorm door het huis zodat het lijkt alsof ik veel gedaan heb haha..
We gaan morgen de boodschappen doen, zoals altijd. Heb al een half boodschappenlijstje klaar *trots* meestal maak ik hem op de dag zelf, maar vergeet veel wat ook nog gehaald moet worden en ik er in de week erna aan wordt herinnerd (zoals een toiletblok, die staat nu op het lijstje) Verder natuurlijk een beetje huishouden, anders wordt ik uit het cluppie gegooid en wachten op mijn fietsstoeltje, die komt als het goed is morgen, en dan proberen te installeren hihi. Zondag verjaardag van mijn stiefvader. wordt vast gezellig
Mama2bengeltjes, welkom!!! En zoooo herkenbaar, woord voor woord Marjolein, goeie! Toiletblokken! Die zijn hier nu al een halfjaar op of zo Ik teerde tot die tijd op de voorraad die de ex van mijn vriend ooit had aangelegd Hahaha!
Gezellig en welkom mamsvan en mama2bengeltjes! Marjolein: Echt zo herkenbaar die keuken! Mijn vriend ging heel lief voor me koken vanavond maar pfff er is altijd een bom ontploft als hij kookt. Meneer is dit weekend vrij dus hij mag morgen alles opruimen. Enneeee... We gooien je niet zomaar uit de groep hoor als je een paar dagen niks doet! Ik ben er ook nog met me luiheid haha Dale cooper: eitje is afgelopen dinsdag geweest dus nu weer wachten tot 3 april! En me werk.. tsja kreeg opeens allemaal aanvragen dus dacht: Waarom niet? Als ik op deze manier van de aanvullende ww en sollicitatieplicht af kom, graag!! En over toiletblokjes! Ik vind die altijd zo vies en ranzig om vast te pakken dat ik laatst ben overgestapt naar stortbak blokjes! Gooi je in de stortbak en je hoeft de hele week niet naar om te kijken. Je wcpot ziet er ook nog is leuk uit want het water word blauw!
Zit er bij jou zo kort tussen ei en nod Flowerr? Wel fijn, minder lang op het wachtbankje En goede tip van die stortbakblokjes! Ik ken ze wel ja! Helaas kan het bij ons niet, hangtoiletten. Dus dan maar met wc papier en een vies gezicht trekken tot het klusje voorbij is Misschien moet ik maar alvast een lijstje maken voor morgen! Voor de motivatie. Dan heb ik het al beloofd! - was draaien, waarschijnlijk die ene die ik al gedraaid heb (dit gebeurt heel vaak bij mij...) - droge was opruimen - boodschappenlijst afmaken - wat spullen die in de slaapkamer staan uitzoeken en een plekje geven - was ophangen!!!! Ok, daar kan ik even mee vooruit.
En Marjolein, niemand wordt hier uit de club gegooid, maar ik wil er best mee dreigen hoor, als dat je helpt Hihi!
Daarom ook die vette knipoog.... Zelf heb ik mr muscle toiletblokken. Wel wat duurder, maar geen gedoe meer met uithalen enzo... Ideaal Welterusten
Dale cooper: Heb een lf van 10 dagen, kan ook nadelig zijn. Die stortbak blokjes kan je als het goed is ook in een hang toilet doen, je kan namelijk het drukpaneel open maken. Zal ff een foto zoeken ervan!
https://www.google.nl/search?q=bedieningspaneel+toilet+verwijderen&biw=360&bih=615&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qtgVVcfwAYLiauTYgOAN&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=bMsO30PbDTYt-M%253A%3BKfZ4A9_ZsYA-rM%3Bhttp%253A%252F%252Fklus-info.nl%252Fwp-content%252Fuploads%252FHangend-toilet-plaatsen-12-300x240.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fklus-info.nl%252Fklussen%252Fwater-sanitair-cv%252Fhangend-toilet-plaatsen%3B300%3B240 Zo doe je dat! Nu ga ik slapen want morgen weer vroeg op!
Owwww, dat wist ik niet Flowerr! Bedankt voor de tip En een hele goede morgen allemaal!! Ik heb zin een actief dagje vandaag! Ik moet straks heel even op pad, maar de rest van de dag kan ik doen waar ik zin in heb En waar ik zin in heb, is kasten opruimen! We zijn bezig met een grote puinruim actie hier en in de winter is daar niks van terecht gekomen. Tijd om dat weer op te pakken en alles een nog fijner plekkie te geven! Ik moet om 10.00 weg, dus ik heb nog heel even. Ik zit nog wel in mijn pyjama, dus ik hou niet zo heel veel tijd over voor klusjes! Maar dit is wat ik ga doen: - douchen dus - de wasmachine aanzetten - een begin maken met de grootste kast in de huiskamer opruimen Klein lijstje, ik ga mijn best doen! Geniet van het weekend dames! En voor degenen die moeten werken, werkse!
Goedemorgen! Hier plannen om vandaag de was weg te werken en gestreken en wel in de kast te hebben Straks wordt er nog een traphekje opgehaald dat we verkocht hebben en hopelijk gaat mijn man op de zolder aan de slag. Zijn al een tijd bezig met een zolderverbouwing. De oudste slaapt nu al op de zolder en de jongste als die kamer dus klaar is. Zelf heb ik vorige week een naaimachine gekocht en gisteren stof binnengekregen dus wil eens kijken of ik een tafeltent kan maken voor de meiden. Succes allemaal met de plannen!
Zooo klus 1 is klaar, alle strijk is weg. Alleen nog de kasten in straks, misschien gelijk ook de kledingkast van de meiden uitzoeken zodat ik weet wat er nog bij moet voor de zomer. Hoe gaat het bij jullie?
Goed bezig M2B! Ik ben net weer thuis. Die kast opruimen had ik geen tijd meer voor, dus dat moet straks. Even een beetje moed verzamelen!
Mama2bengeltjes: Show je een foto als je tafeltent gelukt is! Hier goed bezig! Alleen niet thuis maar op het werk. 2 wc's schoon gemaakt, de keuken gesopt, was opgebouwd en een wasje in de machine gestopt. Moet wat als alle 6 de cliënten de deur uit zijn enig hier dus voor jan met de korte achternaam zit!