Chaotische Huisvrouwen Club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Dale Cooper, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Voorzichtig gefeliciteerd trouwens!!

En moggeuh!

2. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Jammer! Nou, geeft niet, als je even een extra zetje nodig hebt, gewoon je lijstje hier plaatsen en dan moet je wel!

3. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Goed, nu even weer on-topic! Ik ga vandaag wel wat doen! De was draait al, wel die ene die al dagen 'schoon' in de machine zat...;) maar ik wil meer doen! Niet poetsen, vooral opruimen. Vind ik veel leuker om te doen, dus dat scheelt:) Dit ga ik het komende uur doen:

- een hoekie in de slaapkamer opruimen
    - wat dingen ophangen in de kinderkamer

We hebben niet zo lang geleden flink zitten schuiven in huis, dus nog niet alles heeft een goed plekje en hier en daar liggen wat hoopjes spullen die maar even tijdelijk zijn neergekwakt en ik wil er vanaf! Dus op maandag en vrijdag maak ik schoon, maar tussendoor wil ik eindelijk weer de boel op orde brengen:) Heerlijk!

4. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.209
    535
    113
    Je test is wel iets duidelijker Dale Cooper dan die van gisteren! Goede plannen heb je voor vandaag, ben benieuwd of het je allemaal lukt vandaag.

Ik heb vanmorgen de kledingkast van de meiden helemaal uitgezocht van wat te klein is in een zak voor mijn broertje. Alles weer netjes in de kast. Alle was opgeruimd wat ik gevouwen en gestreken had. Onze slaapkamer gestoft en opgeruimd. Lieke haar kamer helemaal netjes schoon en bed verschoond. Wasmachine en droger staan nu aan.

Zo eerst even eten en daarna maar even mijn huiswerk maken voor dinsdag. Ik werk overigens op woensdag en vrijdag dus die dagen lukken mij niet om schoon te maken.

Succes vandaag dames!

5. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Wat zijn jullie weer actief bezig geweest dames!
    Ik kwam uit mijn werk en toen had mijn vriend al gestofzogen, hij doet opeens van alles in het huishouden nu ik veel werk. Echt heeeeeeeerlijk! Ik heb net dus lekker ff een tukkie gedaan, 3 ochtenddiensten en de klok een uur vooruit zijn niet helemaal mijn ding! Aankomende 2 dagen vrij maar die staan al helemaal vol gepland maar hoop de badkamer vloer te kunnen schrobben 1 van deze dagen en natuurlijk iedere dag stofzuigen (Lang leve 2 verharende honden)

6. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Loopt mooi op dale, ziet er veelbelovend uit!
    Flowerr, jij hebt een fantastische vriend geloof ik!
    Antares, wees welkom, hopelijk werkt dit topic motiverend :)

Uhhh dames, ik meld me (bijna) af voor de komende twee weken, hoef namelijk alleen morgen nog mijn huishouden te doen en dan gaan we twee weekjes weg. Even er tussenuit nu de kleine man nog niet leerplichtig is. Morgen dus grote beurt voor het huis en dinsdag inpakken en wegwezen :)
    Dus als ik ineens niks meer van me laat horen, wees niet bang dat ik jullie in de steek laat want ik kom terug hoor!

Ohhhh mijn dochter heeft doorgeslapen vannacht! Wat een luxe! Hoop dat ze dat komende nacht ook weer doet, merk nu pas hoe moe ik eigenlijk ben. ;)

Vandaag boodschappen gedaan en wat wasjes aan het draaien. Vaatwasser uit- en ingepakt. Straks doekje over toilet, badkamer en de keuken netjes maken zodat ik echt alleen nog maar hoef te stoffen(!) en stofzuigen overal morgen.
    Oh en de was moet nog in de kasten, haha... Erg he?

Kunnen jullie je er een beetje toe zetten om elke dag iets aan te pakken?
    Merk wel dat ik sneller opsta uit mn luie stoel om iets te doen en bij elk klusje denk "mooi, weer iets te melden in het topic!"
    Maar vandaag ben ik gewoon lui geweest...

7. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

M2b had ik jou eigenlijk al welkom geheten? Zo niet, bij deze!! Welkom :D

Iemand vroeg wat ik studeer. Ik studeer economie, zelfstudie dus best pittig. Maar heb een ochtend in de week dat ik er echt voor ga zitten om een hoofdstuk door te werken, incl de opgaven, en dan probeer ik in de avonduren nog her en der een paar uurtjes te pakken. Zo ook gistermiddag nog een uurtje een hoofdstuk opnieuw doorgenomen. Ben nog maar net bezig, nu derde hoofdstuk, maar de boeken gaan mee op vakantie :)

Mijn weekend was trouwens gevuld met kinderuitstapjes en sport. gisteren geen moment stil gezeten, heftige dag. Moest echt bijkomen vandaag.

Hoe was jullie weekend?

8. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Eva, als ik je niet meer spreek, heel veel plezier op vakantie!!

Ik ga nu tukken(wilde ik twee uur geleden al, maar bleef hangen bij domme programma's), morgen weer uitgebreid verslag (en poetsen)!!

Slaap lekker dames!💋

9. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Eva zo geweldig is die vent niet altijd hoor ;)
    Waar gaan jullie heen op vakantie? Gewoon ergens in Nederland? Ik zou trouwens wel je studieboeken thuis laten joh! Op vakantie moet je relaxen en niet studeren

Slaap lekker allemaal dames!

10. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Bah dames! Gisteravond krampjes en bloed gehad! Niet veel, maar helderrood... Sindsdien een beetje bruine afscheiding. Bah... Ik ben bang dat het misgaat! Ik heb nu ook weer krampjes. Maar mijn test was vanmorgen wel weer donkerder, dus ik heb echt geen idee waar ik aan toe ben nu! Ik kan het alleen maar afwachten. Ik hoop dat ik mezelf een beetje kan afleiden met klusjes;)

Bijgevoegde bestanden:

11. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.209
    535
    113
    Dale Cooper, niet gelijk de moed verliezen hoor! Wij zijn bij de jongste door ICSI zwanger geraakt en daar had ik een paar dagen voor de testdag ook bruin en rood bloed. Had toen ook al een lichte test gehad dus dacht ook dat het niet goed ging en had ook al 2 miskramen gehad dus was gelijk in de stress maar gelukkig voor niks want testen liepen toch langzaam op en nu zit er een bijna 4 jarige naast me.

Wat ga je vandaag allemaal doen?
    Ik heb gisteren best wel veel gedaan in huis en zit nu met krampen en moe op de bank. Kon niet slapen gisteren dus kort nachtje gehad. Net wel mijn opdracht voor school afgemaakt dus die kan ik morgen inleveren. Ik moet nog 3 dinsdagen en dan zit de opleiding er voor mij op.
    Herken het leren op vakantie dus wel Eva, vorig jaar lag ik aan het zwembad te leren op vakantie haha.. Dit jaar dus klaar dus er gaan alleen maar leuke boeken mee op vakantie.
    We gaan bijna 3 weken naar Frankrijk toe, een week in een kasteel voor een bruiloft van goede vrienden en daarna door naar een camping in zuid Frankrijk.
    Jullie nog plannen??

Eva geniet van je vakantie! waar gaan jullie heen?

Flower, lekker even vrij. Succes met je volle agenda!

12. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    M2B, Bedankt voor je bemoedigende woorden! Spannende tijd is dit zeg... We wachten het rustig af en zolang ik nog niet echt ongesteld ben, probeer ik er toch een beetje van te genieten dat ik überhaubt bezwangerd ben;)

Wat goed zeg, al die studerende mama's! Ik heb het helaas niet in me zitten... Wat studeer jij M2B?

En nu maar even on topic, poetsen. Nou, vandaag heb ik eigenlijk aardig wat op het programma! En ik merk nu ineens dat ik er een stuk minder bang voor ben, nu we dit clubje hebben! Vandaag doe ik mijn tweewekelijkse poetsroutine:

- wc's poetsen
    - stoffen
    - stofzuigen
    - de badkamer poetsen

Ik ga het stapje voor stapje aanpakken! 1 Ding tegelijk! Meer hoef ik niet te doen vandaag, dus ik heb wel even de tijd. Tussendoor ga ik een serie kijken en mijn beurse buik vasthouden:p Wat ik dan doe, is een timer zetten en als die afgaat, moet ik een vooraf afgesproken klusje doen! Die methode heb ik vaak geprobeerd erin te laten roesten, maar het gevaar is dat niemand je controleert... Je kan dus stiekem gewoon weer de timer zetten. En weer. En weer. En weer... Maar nu zet ik de tijd gewoon hier neer! Dan moet ik wel serieus aan de slag! Haha!

Wat gaan jullie doen vandaag?

13. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ok, net alles over bloedingen gelezen in drie verschillende talen (niet waar hoor, maar ik heb gewoon even zin om te overdrijven), maar nu is het klaar. Over een kwartier ga ik de wc's poetsen, daarna zal ik hier verantwoording afleggen:D

14. mama2bengeltjes

28 jan 2015
    1.209
    535
    113
    Wat zal jij een schone wc hebben Dale Cooper dat je nu nog aan de poets bent!!

Ik ben met de opleiding tot doktersassistente bezig en dus bijna klaar. Was een verkorte opleiding van 14 maanden. Was even wennen aan het weer leren aan het begin maar is goed gekomen haha..

Ik ga nu de oudste van school halen en dan lekker rommelen met ze, alleen even de wasmachine aanzetten en dat is het voor vandaag haha..

15. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Haaahaha! Ik kwam hier net om dat als smoes te geven! Zo van, geloven jullie dat ik al die tijd de plees heb gepoetst? Maar ik was in slaap gevallen:p Ik had net m'n serie opstaan en ik kon m'n ogen niet meer openhouden! Daarna even wat gegeten, had nog bijna niks op vandaag... Ach ja, ik zie het maar als een goed teken, blijkbaar is mijn lichaam druk bezig met andere zaken:D

Goed, poging nummer 2! Over een kwartier de wc's!

En wat goed dat je bijna klaar bent! Kan je dan ook meteen aan de slag ermee, of moet je nog solliciteren?

16. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Zo! Nu wel echt de wc's gepoetst! Niet weer in slaap gevallen:D

Volgende stap, de was ophangen en een nieuwe was draaien!

17. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ja! Ook dat is weer gebeurd. Straks de vaatwasser uit- en inruimen!

18. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Hmm, een klusje per uur.... Gaat niet erg hard, maar het gaat!

19. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Dat is even schrikken Dale cooper! Hoop voor je dat het niets betekent. En stop met lezen over bloedingen anders word je gek!!

M2b wat fijn dat je opleiding bijna klaar is!
    Wij gaan in juni een weekje naar Turkije alleen zitten een beetje met oppas voor de honden. Dus wie wil er 2 hele lieve honden te logeren in de eerste week van juni? :p

Wij zijn net terug, waren bij schoonzus en de kleine op visite. Vorige week is hij 1 geworden maar ik moest werken dus vandaag gezellig geweest. Helaas werd me vriend gebeld of hij vandaag ipv morgen wil werken dus zijn eerder weggegaan. Ik ga nu dus maar aan de poets! Even de boel afnemen met een doekje, de lossen rommel opruimen en stofzuigen. Als dat klaar is ga ik boodschappen doen. Iemand nog eet tips? :)

20. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Wat voel ik mij aangesproken door de titel van het topic. Alleen ben ik niet alleen een chaotische huisvrouw, ik ben gewoon een chaotische alles. Ik ga meelezen voor tips!

Deel Deze Pagina