Fantastisch! Alhoewel het wel jammer is dat mensen bijna niet meer verrast zijn... het programma bestaat al zo lang.. Als je in de studio zit en je vriend woont in Australie, dan weet je eigenlijk al dat je hem die avond gaat ontmoeten
Weer hetzelfde als voorgaande jaren. Wat wel even mooi was; die man die voor het eerst zijn dochtertje zag. Maar evengoed raar dat ie niet 1 maand eerder al kwam
Het is bijna geen show meer.. hij brengt alleen verre liefdes hier.. Mee is het niet.. Ach vond het opzich wel even leuk om te kijken al moet ik het laatste deel nog zien.. Vond het met die 2 zussen tot nu toe het mooiste, die van 82 en 90 jaar oud.. Vond ik erg ontroerend..
nou ik het ervan genoten. Heb flink zitten snotteren op de bank! Tuurlijk is het geen verassing meer, maar blijf het een mooi gezicht vinden als 2 geliefden elkaar na een lange tijd weer zien!
Het dit geen rede waarom hij niet eerder kwam? Dacht dat hij door omstandig heden niet naar nederland kon komen...
http://www.rtl.nl/service/gemist/maandag Uitzendig gemist is alleen van de publieken (wist ik ook niet!)