Joran gooit glas wijn in het gezicht van peter R de vries

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sahara, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahara

Sahara Niet meer actief

Joran van der Sloot heeft een glas wijn in het gezicht van misdaadverslaggever Peter R. de Vries gegooid.

Gedrag
    Dat gebeurde na zijn optreden in Pauw en Witteman. "Ik kreeg het in m'n ogen en dat prikte even. Ik was volkomen verrast. Het zegt iets over Joran, dat hij zijn gedrag niet helemaal in de hand heeft", zegt De Vries tegen de NOS. De moeder van Joran reageerde boos. De Vries: "Natuurlijk. De ouders hebben er alles aan gedaan om Joran te presenteren als een goed opgevoede jongen. Nu wordt alles teniet gedaan."

Bespottelijk
    Presentator Paul Witteman noemt de actie 'bespottelijk en ontzettend stom'. "Het sloeg helemaal nergens op. Als je een beetje begrip bij het publiek wilt bijbrengen, dan moet je niet dit soort dingen gaan doen."

Discussie
    In het programma gingen Joran en zijn ouders in discussie met De Vries, die niet onder stoelen of banken schoof dat hij denkt dat Joran meer weet over de zaak Natalee Holloway

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tjah....

3. ---> als hij het wel heeft gedaan, laat dit zien dat hij zijn 'woede' en 'stress' niet kan onderdrukken, overduidelijk!

---> als hij het niet heeft gedaan, is het volkomen begrijpelijk dat hij ziek word steeds aangevallen te worden op iets wat hij niet heeft gedaan.

het zegt dus niks, want het kan beide kanten op.

elmo... wat staat er in jou woordenboek bij: Tjah...?

4. Sahara

Sahara Niet meer actief

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb de uitzending wel gezien en vond dat Joran ook wel 2 keer heel gestressd en opgefokt vroeg aan Peter R de Vries of hij excuses van hem zou krijgen als uit zou komen dat hij niet schuldig blijkt te zijn. Peter gaf aan die wel te willen doen maar Joran geloofde dit niet..

Kijk er dan ook niet van op dat Joran een glas wijn in zijn gezicht gooit. Ik had altijd het gevoel dat hij het niet gedaan zou hebben, maar nu ga ik daar toch best over twijfelen. Vooral omdat ik Peter R de Vries nog best kalm vond in de uitzending, hij vroeg enkel naar de feiten.

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik vind hem nu nog schuldiger lijken, waarom wil je niet praten als je niks te verbergen hebt?
    Vind het een slap excuus om te zeggen dat hij alles verteld heeft.

Als je echt betrokken bent bij iets waarvan je zeker bent dat je er niks mee te maken hebt, dan vertel je toch wat je kan vertellen..
    Wie weet zie je de eerste keer wat over het hoofd..

Hij hoeft haar niet vermoord te hebben maar hij weet wel meer.
    Vind zijn moeder wel erg makkelijk praten.. té lief..

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Het zegt niets....
    Ik heb ook weleens een glas bier in iemands gezicht gegooit omdat ik onpasselijk werd van het gedrag van degene, maakt dat mij gelijk schuldig aan iets...nee :rolleyes: :rolleyes:
    Ik heb bovendien helemaal niet zo'n hoge pet op van die peter r de vries..

Alleen joran weet of hij schuldig is.
    Het kan ook zijn dat die Natalee hem gewoon geknepen is en ergens op der lauweren rust....zou niet de eerste zijn die wegloopt :rolleyes:

8. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Of hij 't nu gedaan heeft of niet; dat hij een aso is is nu wel dubbel & dwars bevestigd :D

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik denk dat hij het gedaan heeft of er temninste meer van weet. hij loog in het begin verschillende verhalen in elkaar en tja dat maakt mijn wel argwanig. zolang er geen lichaam (als ze wel dood is) gevonden wordt zal het zonder bekentenis altijd een raadsel blijven. als je er nisk mee te maken hebt waarom ga je dan allemaal verhalen verzinne. welke gezonde gast laat een lader zat meisje achter midden op het strand en vergeet daarbij zijn eigen schoen? misschien is ze van de velle alcohol wel dood gegaan en heeft hij gedacht dat hij iets fout had gedaan en terwijl dit niet zo was en uit angt het lichaam opgeruimt en gevlucht. allemaal dingen die gebeurt kunnen zijn maar goed we zullen er waarschijnlijk nooit achter komen

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Gisteravond kon je op Nova zien wat er na de uitzending gebeurd is..
    Wat een drama kerel eigenlijk.. Hij gaf toe dat hij zich de hele uitzending had zitten opvreten..
    Dat hij Peter het liefst een klap wilde verkopen..

Volgens mij gooide iemand uit het publiek weer wijn naar Joran toe..
    Gezellig!

11. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    ik vind hem een dikke sukkel! "Get your act together" aldus een engelse uitdrukking!

12. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Oh oh, wat een domme sukkel zeg!

14. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb Nova zitten bekijken daar zag je dus dat dat glas werd gegooid in het gezicht van Peter R. de Vries.
    Joran was al van plan dit te doen, gewoon omdat hij hem irritant vond.
    Hij wilde hem eerst in de uitzending uitschelden maar hij kon zich tot het einde in houden.
    Die Joran is een erg opvliegend ventje, hij schijnt daar ook voor in therapie zijn geweest dus het zou mij niks verbazen als hij dat meisje echt heeft vermoord.
    Sowieso al dat hij constant stotterd en happert als een vraag hem wordt gesteld, wijst vaak toch op leugens he.
    Eng mannetje!

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tja...
    ik vind peter r de vries soms echt wel een terrorist.. Hij treitert mensen net zo lang tot ze er gek van worden.
    Voor de deur staan bellen tot je er naar van wordt enz.
    Het zegt voor mij niks.. ik kan Peter r soms ook wel eens wat..

16. Sahara

Sahara Niet meer actief

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

:D
    Nou...meer: wat moet ik hier nou op zeggen.
    Het kan alle kanten op. Wij staan niet in zijn schoenen....
    Schuldige schoenen of niet ;)

Hij gaat daar zelf zitten samen met Peter dusse..... tjah 8)

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oke Peter R de Vries kan best irri zijn, maar je maakt nog altijd zelf de keuze hoe je daar mee om gaat enneh met wijn gooien is nu niet echt een hele toffe actie. Maar goed das mijn mening.

Of ik daarom denk dat ie nu wel laat zien dat ie schuldig is? Nee..hij kan inderdaad ook zat zijn van alle spanning, suggestieve opmerkingen etc.

Maar wijn gooien, nee is niet echt een goede actie!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Blijft ook maar een jong pikkie.. nog niet eens volwassen.

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :)

Deel Deze Pagina