donderdag(01-04-2010 moesten we om 7 uur ons melden in het ziekenhuis spannend het ging eindelijk gebeuren wij in het ziekenhuis waren de zusters lekker vrolijk en haalde gezellig grapjes met elkaar uit !! ja want het was tenslotte 1 april en ja hoor toen kwam de dokter en mochten we mee komen na even een half uur aan het ctg gelegen te hebben kwam de dokter met gel! alles even uitleggen en hij bracht de gel in gelijk voelde ik dat me buik er op reageerde en na een half uur had ik al weeen activiteit na een paar uur zakte het iets af en bleven ze onregelmatig komen rond het middag uur kwam de dokter weer even om te kijken hoe het ging de weeen waren al weer terug maar waren goed te doen ! ze hadden besloten om geen gel meer aan te brengen want me lichaam had het al overgenomen van de gel om 2 uur kwam ze kijken of ze me vliezen konden breken het kon wel maar ze konden zijn hoofdje nog optillen dus wouden ze nog even wachten tot hij iets verder naar beneden zakte dus ik denk ga dan maar even lopen misschien helpt het en ja hoor een uur later konden ze me vliezen breken had toen ook 3 a 4 cm ontsluiting(yes het wordt toch nog een 1 april kindje!) om half 5 kwamen ze weer kijken en had ik al 5 cm ontsluiting jeej wat ging het langzaam (terwijl ik wel de neiging had om al te poepen ) om 6 uur weer voelen en toen had ik al 7 cm ontsluiting en ik mocht nog lekker douchen ik lekker onder de douche gestapt maar toen kreeg ik na een paar weeen toch wel erge persdrang ik hup gauw onder de douche vandaan en weer naar bed en jaa hoor binnen een kwartier tijd 3 cm er bij en mocht ik mee persen en met 2 persweeen was hij er dan onze 2de wereld trots Thobias!!! we maken het goed gelukkig ik heb alleen ontzettend last van aambeien en thobias is te zwak om aan me borst te drinken hij is tenslotte geboren met 37+3 dus hij moet erg aansterken en geef daarom afgekolfde BV