Betaalbaar verblijf centrum Londen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door me1989, 19 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Wie heeft er tips? Het moet in de buurt van de winkelstraten en gezelligheid zijn en een ontbijtje in de ochtend zou ook fijn zijn. Verder geen luxe vereist, maar ook geen slaapzaal ofzo.. Ik zie zoveel dat ik niet kan kiezen en het centrum is natuurlijk ook een breed begrip.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Twee en half jaar geleden ben ik naar Londen geweest met mijn moeder.
    Wij verbleven in het ibis hotel, Gloucester road.
    Net hotel, prima ontbijt, echt vlakbij de metro, restaurants, supermarkten en een paar winkeltjes.
    Met de metro sta je binnen no time in de binnenstad.

3. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

Jaren in Londen gewoond en als ik er nu weer heen ga verblijf ik altijd in het St Giles in een 1 persoonskamer. Aan de winkelstraten, tegenover Tottenham court metrostation. En heel veel ontbijttentjes naast het hotel. Niet super luxe maar heel netjes en schoon.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.990
    113
    Vrouw
    Een Ibis of Premier inn hotel op loopafstand van het metrostation zou ik aanraden.
    Beide prima hotel ketens.
    Ook heb ik wel eens ergens in Kensington gezeten maar geen idee meer wat de naam was van dat hotel.
    Verder zou je nog op booking.com kunnen kijken, daar kan je ook London centrum kiezen.

Soms kies ik er trouwens bewust voor om geen ontbijt erbij te boeken. Op elke hoek van de straat kan je wel een pub vinden en daar kan je vaak veel uitgebreider en goedkoper ontbijten. Mocht je trouwens echt gezellig willen slapen dan kan je kijken naam een pub met kamers er boven. Voordeel is dat de pub op tijd dicht moet, dus als je al geluidsoverlast ervaart dan is dat niet tot laat.

Deel Deze Pagina