Hey! In de topic van Once upon a Time hebben we t er ook al paar keer over gehad.. en dacht ik open nu een topic om t daad werkelijk overal en nergens over te hebben ML en ik kijken graag films en series.. en hebben er ook al ontelbaar veel gezien..maar ben altijd in voor nieuwe tips! Dus ben zeer benieuwd wat jullie allemaal te melden hebben We hebben sinds tijden een vrije zaterdag avond..dus alle tijd om heerlijk film te kijken!
dexter flikken maastricht mc louds daugthers csi bones films: the bones collector eden lake (niet voor zwakke maag) steven segalfilms rocky
Wij kijken Arrow (heeeeeel spannend!) en zijn net opnieuw begonnen met Prison Break (nog net zo spannend als toen ). Ik vond ook Lost heel erg spannend! En the vampire diaries, the originals. We keken ook een tijdje Sons of Anarchy en Breaking Bad, maar daar werd ik een beetje misselijk van, alleen maar non-stop negativiteit. Als je van comedies houdt, mijn man kijkt ze allemaal zo'n beetje. King of Queens, Everybody loves Raymond, Two and a half men, That 70's Show. Ik vind zelf The big bang theory erg leuk.
Deze heb je vast al gezien! Maar moet je anders wel gezien hebben vind ik dan Series Orange is the new Black Derek (comedie) Breaking bad American horror story United states of Tara Walking dead? Films Phoe moeilijk! Waar hou je van?
waar houden jullie van? Wij kijken zo vaak films of series...bijna alles al gezien wel..... behalve comedies, daar houdt mijn man niet zo van...al heeft hij wel die drie films van the hangover zitten kijken...vond er zelf geen bal aan!
Game of thrones Alleen nu heel lang wachten totdat seizoen 3 op dvd uitkomt. Daarom laatst eerste seizoen van Breaking Bad gekocht. Een week later seizoen 2 tm 5 ook meteen aangeschaft
Agents of shield Person of interest Sleepy hollow leek me ook erg leuk Castle, ncis, ncis la, bones niet nieuw maar wel weer leuke nieuwe seizoenen White collar Films Man of steel Star trek into darkness Thor Iron man 3 Now you see me
Breaking Bad Mad Men The Walking Dead Deze 3 vind ik het allerbest! Ook leuk: Boardwalk Empire Downton Abbey Fringe American Horror Story Suits Girls
Nieuwe serie sleepy Hollow. Normaal hou ik hier niet van maar ben FAN! de eerste 2 vond ik erg leuk goed. Elemantary en the mentalist kijken we ook standaard hier. Films heb ik al tijden niet meer gezien nu toevallig staat Insomenia aan die is wel goed
Oohh Grimm is een goede! Heb wel s een aflv. gezien.. vond t erg leuk maar ben doorgaans op donderdag nooit thuis.. dan is het er op Game of thrones.. zooo goed.. jammer dat we tot volgend jaar moeten wachten I love Jon Snow hahah Verder al veel goede tips gezien! Thanks dames
Homeland 24 Jericho De laatste is wel een wat oudere serie heeft ook maar 2 seizoenen geloof ik maar sinds we Netflix hebben kijken we daarna. Films heb ik er heel veel gezien maar titels kan ik nooit onthouden. Expendaples 1 en 2 blijven me goed bij maar er zijn nog veel meer goede films. Van wat voor soort films hou je? Ik kijk eigenlijk alleen maar actie. Alle bond films heb ik ook gezien. En films met Jason statham ♡
House of Cards Game of thrones The Tudors The Following (seizoen 2 start 20 januari in de US) Grey's Anatomy Gossip Girl (m'n guilty pleasure ) Dexter Enige waar ik niet alles van op m'n laptop heb staan is Grey's anatomy, rest wel alle afleveringen.