Ik heb een dochter Hannah. Nu krijgt ze in november een zusje. Alle namen die ik mooi vind, eindigen ook op een A zoals bijvoorbeeld Sara. Is het dan mooi om die naam ook op een H te laten eindigen (Sarah) of om te gaan voor (bv) Sara?
Ik denk dat ik het juist NIET zou doen... als ik het zo bij elkaar zie staan hannah sarah dan lijkt het wel heel erg op elkaar... ook al klinkt het best anders. Ik zou kiezen voor zonder de H ...
ik sluit me helemaal aan bij Berbel. Het klinikt niet als Hannah dus gewoon doen wat je zelf het mooist vindt!! x
Wat een prachtige naam en die had ik ook op mijn lijstje! Sarah vind ik mooi staan bij Hannah! En Sara vind ik weer heel lief!
het kan beiden. de uitspraak verandert er niet door. echter vind ik Sara wel mooier geschreven dan Sarah. maar dat heeft niks te maken met haar zusje. wel mooie naam trouwens!
Mooie naam; Sara(h)!! Zelf zou ik voor Sara gaan maar echt veel maakt het niet uit. Sarah is gewoon wat klassieker.
Ik zou voor Sara gaan, omdat mijn dochter ook zo heet. Bij Hannah vind ik Sarah dan wel weer mooier eigenlijk. Voor onze tweede dochter hebben we ook een naam (waarschijnlijk) eindigend op A die zowel met A als AH geschreven kan worden wij gaan dan toch gewoon voor de A versie.
Ik vind het juist wel leuk om Sarah ook met een h op het einde te doen! Staat leuk bij elkaar, als een eigen familie-stijl!