charlie's hoop op succes

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door charlie01, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ohnee toch? Hoe kan dat nou he?
    Ik wil je in ieder geval heeel veel sterkte wensen met het verwerken. Gun jezelf de tijd hiervoor.

Een dikke knuf
    Jootje

2. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hi allemaal,

vanmorgen in ziekenhuis geweest. op echo niets te zien in de baarmoeder en wel wat vocht bij eileider. kans bestaat dus dat het buitenbaarmoederlijk is (of geweest). HCG geprikt en nog wachten op de uitslag.
    baarmoedermond was dicht dus nog geen tekenen van verdrijving.
    maandag opnieuw echo en HCG bepaling, totdat het terug is tot normaalwaarde.

bij veel buikpijn moet ik terugkomen en gaan ze waarschijnlijk kijkoperatie doen om eileider te checken.
    ben er redelijk rustig onder nu. hopelijk gaat het allemaal weg en mogen we in 2008 snel weer beginnen.
    ga nu even therapeutisch shoppen en lees de andere verhaaltjes op het forum vanmiddag.

veel groetjes,
    charlie

3. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    HCG waarde gisteren toch nog 795. hoop dat ie snel gaat zakken. nog steeds niet ongi helaas.

groetjes,
    charlie

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ach meid, wat lees ik nu! Wat is dit nou voor vreselijk nieuws! Ik wens je heel veel sterkte, ik hoop dat dit zo gauw mogelijk achter de rug is zodat je weer verder kan met een volgende poging. Houd moed!

5. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    nog steeds geen echte miskraam aan de gang. maandagochtend echo, bloedprikken en afspraak met arts, dus dan weten we meer.

groetjes,
    charlie

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    he charlie ...weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen ...
    vind je het vervelend dat het nog niet weg is ?
    kan me voorstellen dat je graag zou willen dat het ging ....
    of zeg ik nou iets heel fouts ?

in ieder geval veel sterkte meis !

L.sybje

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Charlie heel veel sterkte in de moeilijke tijd. Ik heb dit ook meegemaakt zelfs 2 keer, dus als je vragen hebt mag/kan je ze altijd stellen of een pb sturen. Ik heb het geluk gehad dat het op een gegeven moment toch van zelf los is gekomen. En ze hebben geen diagnose kunnen stellen of het nu wel of niet buiten de baarmoeder heeft gezeten.

gr vruchtje

8. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    He Sybje: nee hoor. ik hoop juist heel hard dat ik ongesteld word. dan ben ik er ook sneller vanaf denk ik.

vorige keer ging dat ook maar niet goed toen is er heel lang een rest blijven zitten.

Vruchtje: dank je wel. hoe wist je dat het eruit was dan? als ze niet wisten of het in baarmoeder gezeten had? door je HCG waardes?

ik heb maandag nog wel vraag in ziekenhuis: vraag me af of als er nog iets zit in eileider of het dan gevaarlijk is om op grote hoogte te zien ivm ski-vakantie?

verder ben ik redelijk ontspannen. lekker idols kijken. morgen bij vrienden pannenkoeken eten. gezellig!

maandag komen onze buren langs die tijdelijk in VS zitten.hun zoontje is half jaar jonger en nu is ze 6 maanden zwanger. zal wel moeilijk worden om haar te zien, maar ook wel leuk. ons andere buurmeisje is ook al 6 maanden zwanger. hopelijk wij snel ook!

groetjes,
    charlie

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Charlie veel sterkte!

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen met dit verlies. Hopelijk zetten de ongi zo snel mogelijk vanzelf door zodat jullie ook verder kunnen... het zet toch wel een domper op de feestvreugde van deze periode :(

Sterkte!

11. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Charlie, veel succes de komende tijd! Ik hoop dat 2008 jullie weer iets moois mag brengen!

Liefs Nikkie

12. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    dank jullie wel.

ook veel vruchtbaarheid volgend jaar voor jullie!
    ben vanmiddag naar ziekenhuis geweest. had erg veel buikpijn maar geen bloedverlies (sochtend wel juist veel).
    gebeld naar de gyn en zei kom maar langs just in case (omdat misschien BBZ was/is)
    moest heel lang op arts wachten (2 uur). allerlei testen en echo gedaan en heb waarschijnlijk miskraam al gehad. wel raar want heb niets van vrucht gezien, maar ik vind het wel best. liever dit dan weer een curretage of nog erger, operatie aan eileider ofzo.
    morgen nog even naar poli voor controle en misschien dat we dan al afspraken mogen maken voor HSG (wat nog gedaan moest worden, maar dat ik al zwanger was) en uitslag van micro-curretage.
    nu uitrusten met buikpijn op de bank. hopelijk morgen weer fit en kan ik toch nog beetje van oud/nieuw genieten!

veel groetjes,
    charlie

13. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Charlie

Heel veel sterkte meid met je verlies en verdriet en dat alles goed mag komen.

Toch wil ik je een mooi 2008 toewensen en dat je droom maar snel uit mag komen.

Liefs wolly :)

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey charlie

ik wens jou ook een heel gezond , gelukkig en vruchtbaar jaar !
    hoop voor jullie dat jullie snel weer verder kunnen.

L.sybje

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Bedankt voor je lieve woorden in mijn topic.... ik wens jou natuurlijk hetzelfe toe! Heel veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar en natuurlijk een heel mooi wonder! Sterkte verder met je buikpijn en het verwerken van jullie verlies.... 2008 wordt een knaljaar voor jullie!

16. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Van mijn kant nogmaals sterkte!
    Ik wens je een super vruchtbaar 2008 toe, fijne jaarwisseling!
    en hou je taai!

17. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Dank jullie wel allemaal.
    wordt vast een traantje straks om 12 uur, maar heb wel hoop voor de toekomst. echo was goed. baarmoeder mooi schoon en dun baarmoederslijmvlies. nog even hcg afwachten, die blijven ze volgen tot ie weer beneden de 5 is.

verder 1 cyclus ontzwangeren zeg maar en dan weer micro-curretage (uitslag was niet betrouwbaar door zwangerschap) en cyclus erna HSG.

hopelijk ben ik dan in maart klaar met alle testen en kunnen we er echt voor gaan!
    veel knalplezier iedereen vanavond!
    charlie

18. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Charlie

De beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je droom maar snel uit mag komen.

Heel veel succes met alle testen en dat je maar snel mag beginnen voor een nieuw poging.

Liefs wolly :)

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Charlie,

Ik hoop dat de jaarwisseling voor jullie is meegevallen en er niet teveel traantjes zijn gevloeid!

Ik hoop dat 2008 jullie alles biedt dat jullie nodig hebben en jullie snel weer een groot wonder mogen verwelkomen!

Liefs,
    Marisha

20. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Charlie, ik wil je een gelukkig nieuwjaar wensen :) ;)
    Dat dit jaar jouw wensen maar mag vervullen :D
    Groetjes Scat ;) ;)

Deel Deze Pagina