charlie's hoop op succes

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door charlie01, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hallo allemaal,

we gaan morgen op wintersport, dus dan ben ik er even niet.
    als ik terugkom moet ik weer HCG prikken om te kijken of het nu al netjes onder de 5 is. Hopelijk wel, want dan komt mijn cyclus weer op gang.

gisteren echt een moeilijke dag gehad en ik had eigenlijk helemaal geen zin om op vakantie te gaan, maar gelukkig gaat het vandaag wel beter. wel beetje naar dat ons zoontje al door mijn ouders is opgehaald. ik mis hem nu al!

iedereen veel succes komende week. veel bevruchte eitjes!

groetjes,
    charlie

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Charlie

Heeeeeel veel plezier als je morgen op wintersport gaat, kun je even alles van je af gooien ;)

Fijne vakantie :)

Liefs wolly :)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    fijne vakantie charlie !

4. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hallo allemaal,

ik ben weer terug van vakantie! het skieen was helemaal top! ik ben enorm opgeknapt en weer helemaal positief!

ik moet nog wel bloed prikken in het ziekenhuis voor HCG waarde maar dat zit wel goed want ovu testen waren al negatief.
    ik denk zelfs dat ik deze week weer eisprong ga hebben, mijn temp is alweer mooi laag.
    de timing van de wintersport is nu wel heel goed geweest, want ik was erg somber voor die tijd en ook wel op de weg ernaar toe, maar de buitenlucht en beweging heeft echt heel goede invloed gehad.

nou ik ga even bij iedereen bijlezen hoe het allemaal met jullie gaat!

veel groetjes,
    charlie

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    fijn dat de vakantie je goed hebt gedaan , ik hoop dat jullie nu snel verder kunnen !

6. wolly

wolly Niet meer actief

Ohh wat fijn dat de vakantie je goed hebt gedaan ;)

Nu kun je er weer met frisse moed tegen aan, succes meid.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

welkom terug charlie! Fijn dat je ff lekker tot jezelf bent gekomen! Nu weer met frisse moed verder! Succes verder!

8. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Wat goed dat je weer zo positief bent!

We gaan er gewoon voor he!

9. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    He Talulah,

ben je overtijd of klopt je banner niet?

spannend!

groetjes,
    charlie

10. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    de ovutest begon gisteren alweer bijna positief te worden (had er al een aantal die helemaal nega waren), dus het lijkt erop dat ik alweer een eisprong ga krijgen.

dat zou natuurlijk super zijn, want na deze ronde krijg ik de micro-curretage en die ronde erna de HSG, dus dan heb ik alweer vanaf begin maart kans om zwanger te worden.

shit bedenk me net dat mijn hubbie dan met zn werk op wintersport is. arghhhhh

nou ja we zien het wel, misschien houdt mijn lichaam mij wel voor de gek. afwachten maar...

groetjes,
    charlie

11. wolly

wolly Niet meer actief

Spannend Charlie

Ik hoop dat je snel weer verder kunt.

Ik duim voor je meid.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mijn mannetje gaat ook net in mijn volgende ronde in mijn vruchtbare tijd weg ..........
    de maand er na ga ik zelf op vakantie ...waarschijnlijk ook net na mijn vruchtbare tijd ....

13. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    irri is dat he!

nou ja misschien gaat mijn eisprong wel anders vallen. we zien het wel.
    vakantie is ook wel fijn, dat dat gun ik hem ook wel.

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja vakantie is zekers heerlijk ! kijk er ook naar uit !

15. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Charlie, in Maart kun je weer een start maken,
    kun je niet mee met je mannetje..stiekum?
    Ga hard voor duimen!
    Groetjes Scat ;) ;)

16. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    nou net echt super posi ovutest, dus we hebben nog maar even extra kansje benut. verwacht er niet veel van zo'n 1e ronde na miskraam, maar laat hem ook niet zomaar voorbij gaan.

helaas is meegaan niet zo makkelijk... ze gaan met hun werk met vliegtuig, als ze met de auto waren gegaan had ik wel stiekem in de skibox kunnen gaan liggen ;)

17. wolly

wolly Niet meer actief

Het zou zo maar kunnen hoor dat het deze ronde lukt, je leest het wel vaker hier, dusssss de kans is zeker niet verkeken ;)

Kun je niet in een koffer duiken? ;) :)

18. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    heeel goed! je moet alle kansen benutten en wie weet heb je mazzel!

sorry ik heb mijn banner nog niet aangepast, ik had dit keer een LF van 11 dagen met vanaf dag 8 spotting!

19. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hi Talulah,

dat is al best goed. 11 dagen moet genoeg zijn en spotting telt in principe niet mee.

vanmorgen HCG geprikt en checken of die inderdaad onder de 4,5 is. ik denk het wel, want volgens mij heb ik vandaag eisprong. joepie! ovutest was gister super positief en nog geem temp stijging vanmorgen.
    vanavond nog even aan de slag, maar heb niet al te hoge verwachtingen deze ronde.

wanneer had jij nou afspraak bij gyn staan?

groetjes,
    charlie

20. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    hi allemaal,

nou zoals verwacht was HCG negatief. gelukkig maar. ik wist het eigenlijjk wel want heb donderdag ongeveer eisprong gehad. nu weer afwachten, maar met mijn korte luteale fase heb ik niet veel verwachtingen. nu alweer klein beetje bloedverlies 2 dagen na eisprong. mega irri!

verder voel ik me wel goed. verkouden, maar wel zin in het weekend. iedereen succes met wachten, klussen en leuke andere binnenactiviteiten. wat een rotweer!

groetjes,
    charlie

Deel Deze Pagina