Inverband met sukerziekte,mag ik absoluut nog even niet met kinderen beginnen,heb het nu 3 weken geleden gehoort dat ik het heb,slikte er pillen voor,maar nu moet ik over 2 weken terug komen en dan gaan ze me uitlegen hoe ik moet spuiten enzo,dus ik moet over op de insuline Vind het wel heel erg K U T , maja zwanger worden en diabetes heben is ook niet zo goeie combinatie.. Dus mischien over een jaartje weer beginnen als ik alles onder controlle heb.. Dus ik hoop tot snel dames.. Blijf de verhalen nog wel lezen hoor,en ik blijf ook gewoon op de site,ga er nooit meer af haha,schrijf dan wel niet zoveel,maar ben er wel elke dag om even rond te neuzen,vind het een heerlijke pagina Heel veel succes allemaal,en i blijf voor jullie allemaal duimen Heel veel liefs van mij Knuffiesssss
Haai Stef, Balen dat je even moet stoppen, maar wel logisch. Ook komt ooit voor jou de dag. Voor nu heel veel succes. Je gezonheid is het allerbelangrijkst. Liefs, Elvira
Idd balen dat je noodgedwongen rust moet nemen maar je gezondheid is idd het belangrijkste! Hopelijk heb je het snel onder controle en kan je toch weer beginnen... Heel veel succes alvast! Gr, Marisha
hey meid balen zeg dat je nu een tijdje moet stoppen. hopelijk heb je het snel onder controle en mag je weer beginnen heel veel succes! en hopelijk tot snel knuff
bij mij op zwangerschapsgym zat ook iemand die suikerziekte had... en is wel zwanger geworden ... maar je hebt dat in verschillende niveaus he?
hoi daar ben ik weer.. Ik ga van de week het ZH bellen,wil toch graag gewoon verder gaan,ben nu alweer 2 maanden niet ongi geworden,ben wel al 10 kilo afgevalen,dus hoop dat het mag,en dat het lukt nartuurlijk Jullie horen het nog van me Groetjes