Dag lieve Elke, Bij deze wil ik je laten weten hoe erg ik het voor jullie vind dat jullie Charlotte het niet gered heeft. Als ik je verhaal lees dan begrijp ik dat je erg ziek bent geweest en dat je er alles aan hebt gedaan om haar het leven te schenken. En toen ging het dus toch niet meer. Laat je door niemand dwingen om harder te gaan dan je eigen tempo hoor meid. Dan begrijpen ze het maar niet. Ik hoop dat je ondanks de onhandigheid van mensen toch links en rechts een paar goede steunpunten hebt in je omgeving. Alle sterkte en goeds toegewenst aan jou en je man. Veel liefs noppie
Elke wat heftig. Je lieve kleine meisje verliezen en dan zelf ook nog moeten vechten voor je leven. Heb je nu al een beetje de mogelijkheid om aan de verwerking te beginnen? Op het andere topic was me niet duidelijk geworden dat Charlotte het niet had overleefd, heb je stuk echt met tranen in mijn ogen gelezen. Pfft echt een nachtmerrie.. Liefs
Heel erg veel sterkte! Trek je niet te veel aan van andere mensen die te snel te veel van je verwachten. Iedereen verwerkt zo'n enorm verdriet op zijn eigen manier en op zijn eigen tempo. Luister goed naar je eigen gevoel, dat is altijd het juiste. Veel liefs, Josie
Meid... zoals ik je nu zie op het aug nod forum en dit lees dan zie ik je kracht... ik bid voor je... JedidJah
je hebt bewezen dat je bereid bent te vechten als een leeuwin voor je kindje....je bent een geweldige moeder geweest in de korte periode dat zij bij je mocht zijn. Heel veel sterkte toegewenst.
Bedankt lieve meiden, voor al deze reacties! Momenteel gaat het nog steeds wisselend met me. Emotioneel is het erg zwaar, maar ook lichamelijk ben ik er nog lang niet. Van de Arbo-arts mag ik dan ni ook eerst aan gaan sterken door begeleid te gaan sporten. liefs!
Hi, Heb net even je vlindersite bekeken. Wat een ontzettend prachtige dochter hebben jullie gekregen en o wat zal het pijn doen voor jullie om haar te moeten missen... Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe!