Maite... Erg mooie naam en leuk dat je hem niet veel hoort. Maeve weet ik nooit zo goed hoe je het uitspreekt.
Gestemd op Madelief, al vind ik Mette (persoonlijk leuker dan Maite) ook heel leuk. Ook ik weet nooit goed hoe Maeve uit te spreken (als Meef?)
Ik vind Maite leuk, hoewel ik hem erg Spaans vind voor een Nederlands kind. Madelief vind ik niets voor een volwassene, en Maeve is lastig met uitspraak en schrijfwijze.
Ik vind Maeve leuk. Maar dan wel in combinatie (nu of later) met een broertje of zusje met ook een engelse naam. Madelief vind ik ook erg leuk. Maar wel heel zoet. Dan vind ik Maeve wat stoerder klinken. Maite vind ik niets. Klinkt een beetje Duits in mijn oren.
Maeve vind ik érg leuk, volgens mij wel een Schotse naam Maite vind ik eerlijk gezet erg 'hard' en Madelief vind ik een beetje zielig zodra ze een volwassen vrouw is, of eigenlijk zelfs al vanaf puber Probeer je in te beelden hoe jij het zou vinden als je je nu moet voorstellen met de naam die jullie je dochter willen geven. Een leuke naam als kind is fijn, maar nog prettiger is als deze naam voor een tiener/volwassene óok mooi is. Dat ben je toch het grootste deel van je leven