Hee! Das gek, een topic dat ik niet aan heb gemaakt Maar leuk! Gek idee dat we weer helemaal opnieuw moeten beginnen ofzo Iedereen lekker geslapen? @ Vlinder3: Heeeeeel veel succes (maar je leest dit niet meer denk..)
Nee maar hij draagt wel jouw naam! Enne groot gelijk dat je het andere even naar bericht 5000 hebt gebracht. Nu zitten we dus officieel in een nieuw deel en kunnen we nog 500 pagina's volkletsen! Leuk, leuk, leuk! Owja bij deze mijn foto van mn test van vanmorgen! Bekijk bijlage 98284 Wat denken jullie (hij is wel wat duidelijker in het echt) Liefs, DD
Hmm, die van gisteren was donkerder toch? Het blijft vreemd dat ze niet lekker duidelijk worden he! Ik hoop het zo voor je meis! Hoeveel weken zou je nu zwanger zijn dan?
Volgens mij is dit ons laatste lijstje. Die moet natuurlijk ook even in het nieuwe topic. We hebben nog geen nieuwe NOD van Roske he? xVlindertje, mogen we bij jou ook een nieuwe NOD aannemen denk je? Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011) fafa (uitgerekend: 18 februari 2011) Isra (uitgerekend: 23 april 2011) Duveldraakje (uitgerekend: 23 april 2011)? NOD: 14 augustus: xVlindertje 22 augustus: Corine26 27 augustus: Roske 2 september: Fioon, Pluis81 3 september: Handbalster 14 september: AnnekeLoes 17 september: MamaCharlotte 25 september: Ukkepukkie
Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011) fafa (uitgerekend: 18 februari 2011) Isra (uitgerekend: 23 april 2011) Duveldraakje (uitgerekend: 23 april 2011)? NOD: 14 augustus: xVlindertje 22 augustus: Corine26 2 september: Fioon, Pluis81 3 september: Handbalster 14 september: AnnekeLoes 17 september: MamaCharlotte 24 september: Roske 25 september: Ukkepukkie
MamaC: Ja laten we dat maar doen he ! Als ik ervan uit ga dat m'n ovulatue-test positief was gisteren dan zal m'n nieuwe NOD 14 september zijn..
Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011) fafa (uitgerekend: 18 februari 2011) Isra (uitgerekend: 23 april 2011) Duveldraakje (uitgerekend: 23 april 2011)? NOD: 22 augustus: Corine26 2 september: Fioon, Pluis81 3 september: Handbalster 14 september: AnnekeLoes, xVlindertje 17 september: MamaCharlotte 24 september: Roske 25 september: Ukkepukkie
hey girls, effe een kleine post van mij om te zeggen dat ik gewoon een tijdje zal meelezen maar nie posten, gewoon omdat ik me leeg voel...had echt krampen nie te doen, en eergisterenavond toen ik naar de wc ging had ik "iets" op mijn papier bij het afvegen, ben dat ding beginnen ontleden om te zien of het een klonter bloed was, zoals ik anders wel heb, maar was helaas geen klonter...was een vliesje dat ik op mijn papier had....
@Roske: He bah meid, het is je zo gegund. Doe rustig aan en je kan altijd hier je verhaal kwijt he *knuf* @xVlindertje: Goed zo dat je je nieuwe NOD hebt neergezet. @MamaC: Ik heb echt geen flauw idee hoever ik zou zijn. Ik denk net zoiets als Isra, maar het kan ook korter zijn. Had net nog de CB gedaan maar die gaf, zoals verwacht, niet zwanger aan. Er staat wel een 2e lichte streep, dus hopelijk werkt die test van de HA goed en komt daar positief uit...ben die onzekerheid met vage testen echt zo ontzettend beu. Liefs, DD
Roske : Dikke knuffel ! Doe rustig aan.. DD : Jaa nieuwe NOD, eens kijken wat m'n ovu-test straks doet..
@ DD: Niet zo gek dat je het helemaal zat bent hoor! Het is zo onzekermakend! Hopelijk geeft de HA je gauw duidelijkheid! @ xVlindertje: Ik ben ook benieuwd wat je ovutest doet vandaag De mijne zijn tot nu toe echt spierwit (witter dan mijn zwangerschapstests van vorige ronde )
oh hier zijn jullie sorrij mamac heb berichtje boven jou geplaats in laatste forum wist niet waar jullie waren.... Moet je nog ff jou berichtje neerzetten en afsluiten
Haha nice Ik zou inmiddels ook wel moeten beginnen met knikkeren, maar eigenlijk staat mn hoofd er nog niet echt naar. Heb toch best veel angst door mn buikpijn en sinds vandaag ook het idee dat ik ziek begin te worden.. Schiet niet op he! Maar verder alles goed hoor Ik moet er vandaag even uit om een cadeautje voor t vriendje te scoren, die is bijna jarig!
hey dames, ik laat vaak niks horen hier op dit topic, maar probeer wel af en toe wat mee te lezen!! @dd wat vervelend toch zeg! hoop dat de ha snel de zekerheid kan geven dat er een kleintje in je groeit @mama hopelijk wordt je niet ziek meid!!
Hee sasje! Hoe gaat t met jou dan verder? Hoop idd ook niet dat ik ziek word, maar het zou niet zo gek zijn met al dat kamperen met dat pokkeweer
*fafa zeult verhuisdozen mee naar het nieuwe topic* @DD: ik wil niet doemdenken, maar kan het ook niet zijn dat die wazige testen nog van je vmk van vorige ronde komen? Lees op een andere site: "Het vervelende was wel dat het een paar weken duurde voordat mijn zwangerschap écht bevestigd kon worden. In de bijsluiter van de zwangerschapstest staat dat als je korter dan 8 weken geleden een miskraam hebt gehad, je HCG gehalte nog zo hoog kan zijn dat een test niet betrouwbaar is." Tenminste, dat was wat ik dacht ik toen je testen eerst posi en toen nega waren... maar dat verklaart niet waarom ze nu weer licht posi zijn. @Roske: Vliesje duidt op een beginnend vruchtje, denk je? Zou goed kunnen Heel veel sterkte meis *hug*