@Pluis: woehoe! Vond je het niet eng, de eerste keer helemaal zelf rijden, zonder dat je weet dat in noodgeval je rij-instructeur de boel kan redden? Ik weet nog dat ik de eerste keer met zwetende handjes zat En een micra'tje is cute! ben benieuwd naar de foto is het een oud of nieuw model? ow, en thanks @crea-bea... levert die kunstacademieopleiding toch nog wat op
@fafa: Nee,ik vond het echt helemaal niet eng. Het ging eigenlijk gewoon vanzelf terwijl ik die drukte helemaal niet gewend ben en de weg niet wist. Gelukkig had ik wel een tom-tom bij! Het is een micra uit 1994 maar het is niet zo'n hoekig ding hoor, het is gewoon een supercutie! Ow..heb jij een opleiding aan de kunst-academie gedaan? Interessant zeg,welke richting was dat?
Pluis wat gaaf!! Je hebt je autootje al!! Goed he!!!! Kom snel een kijken hoor. Balen van je nega test meis, maar geen bloed geeft moed. Nog 3 nachtjes slapen en dan start onze 1e IVF en dus het prik avontuur.... Toch best raar, het idee dat ik over 5 weken misschien wel EINDELIJK zwanger ben....Als het lukt. @Fafa, wat een onwijs leuk kamertje!
@ fafa: Leuke meubeltjes hoor! En ook niet zo standaard-baby-achtig, dat vind ik ook altijd wel vet! Die spijltjes van het bedje ook echt allemaal een ander kleurtje @ Pluis: Jeeej, je autootje en je rijbewijs! Heel erg leuk voor je! Snel een fotootje plaatsen hoor! Wel onwijs balen dat je test negatief was vanmorgen.. Op welke CD zit je nu? (kan je bij die banner nooit meer zien als ie overtijd is..) @ Vlinder3: Jij bent gewoon lekker zwanger over 5 weken Spannend meis! Bijna maandag
Wow fafa leuk hoor en past ook helemaal bij de waterval leuk hoor! Leuk pluis en nissan vind ik ook echt leuk vrouwewnautootje! ga denk ik niet naar de dokter dan wacht ik wel even. Ik heb vanmorgen alle dagen op ff ingevuld en die zegt dat ik op dag 48 mijn ei heb gehad Heb ik alleen precies die dag geen seks gehad voor de rest elke dag! Dus wat denken jullie? maak ik kans als het een ei was dan?
@ wjb: Nou, als jij echt verder elke dag geklust hebt (hulde trouwens, waar halen jullie de tijd en zin vandaan? ) dan maak je zeker een grote kans hoor!!
Ik ben trouwens wel benieuwd naar handbalster!!! Heb je nog getest vanmorgen meis? In ieder geval fijn weekend met de andere handbalsters (neem ik aan )! Ik duim dat je niet ongesteld wordt en na het weekend een mooie test hebt!
Ja ben ook wel benieuwd naar Handbalster! Als je dit nog leest we zitten in spanning! ik duim dat je een mooie test hebt! Fijn weekend en veel plezier met handbal teminste wel een leuke afleiding! @ vlinder3 duim voor jou ook hoor spannend zeg allemaal en dan zit ik toch altijd maar te zeuren over mijn lange cyclussen sorry daarvoor! Het is jullie zo gegund!
oh ja mc ik wil gewoon echt niets missen. maar zoals de 31 (mijn Ei) hadden we geen zin! en mijn mannetje heeft altijd zin ook al maak ik hem s'nachts wakker ervoor! haha
Goeiemorgen meiden! Zo het is niet zo heel druk geweest ik had verwacht heel wat te moeten bijlezen Ik ben gisteren naar een workshop taartmaken geweest Echt zo gaaf om te doen..! Grr en dokter nu net niet meer kunnen bereiken voor uitslagen van ziekte van pfeiffer.. ; nja dan maandag maar weer proberen ~~ Ik zo nog even reageren op het een en ander hoor, maar ga eerst even douchen 8) ~~
Goedemorgen dames! Even een snel berichtje want ik spring zo onder de douche. M'n schoonmoeder is haar kat kwijtgeraakt en ik ga zo nog even snel zoeken voor ik ga werken. @MamaCharlotte: Eehm..volgens mij zit ik dan nu op cd 29. Zou goed kunnen dat het een keertje wat langer is toch? Ben je al wat opgeknapt meid? @Vlinder3: Nog maar 3 daagjes,omg wat spannend!! De 16e krijgen we zeker te weten goed nieuws en dan maken we er een gezellig ochtendje/middagje van! @WJB: Iedere dag geklust? Zozo..jullie kunnen er wat van! Wist jij wel dat iedere dag klussen niet bevorderlijk is voor de zaadkwaliteit meis? Ik zou dat niet meer doen hoor,om de dag is beter dacht ik.. @XVlindertje: Hey naamgenoot..hihi (ik zag het op de mail) Lijkt mij ook superleuk, zo'n workshop taarten maken! Mocht je het eindresultaat mee naar huis nemen? @Handbalster: Al getest meid? Volgens mij ben jij zwanger hoor meid! Ik hoop het zo voor je,dan hoef je die k*t mmm niet in! @Hier: Vanmorgen niet getest,ik wacht liever eventjes af. Vanmiddag ga ik voor het eerst met m'n autootje naar m'n werk,vind het zo gaaf en zo spannend! Nu snel douchen en dan ga ik snel ff kijken in de omgeving van de dierenarts waar de kat van m'n schoonmoeder weg is gelopen. Ze sprong zo uit de reismand/bak. M'n schoonmoeder belde me huilend op..zo sneu. Ik heb gelijk 3 asielen/opvangcentra gemaild met foto's erbij. Hopelijk is ze snel terug.
goede morgen, Iedereen is denk ik wel een beetje dwangmatig, hahaha ik heb dat bv dat bepaalde dingen echt op een bepaalde plaats moeten staan en bv de oortjes van de mokken moeten een kant op staan.... Verder check ik vaak of de deur echt wel dicht zit haha. Hier nog om de dag aan de klus ben heel benieuwd gun het jullie maar mezelf ook eindelijk!!! Fantaseren er over gaat steeds verder en kijk al elke keer wanneer ik dan uitgeteld zal zijn en hoe ik elk seizoen/feestdag met mijn dikke buik zal vieren erg he!! Alles goed met jullie?? Lees elke dag wel bij maar heb echt geen tijd energie om op alles te reageren sorrij!! Fafa gaaf kamertje zeg!!! liefs
xvlinder he bah nog geen uitslag balen meis kon dat maar tot 12 uur of zo? En nog goed geklust? Oh leuk trouwens taarten maken heb ik met een vrijgezellen feest gedaan heb je foto van je taart gemaakt? @ pluis ja dat wist ik alhoewel ze daar tegenwoordig verschillende uitspraken over hebben moet je maar is googleen wacht ik ga het nog maar is op zoeken plak ik het hier nog wel op! En wat leuk he met je eigen autootje! straks kan je echt niet meer zonder! Wat zielig voor je schoonmoeder ga maar snel helpen zoeken en hopelijk vinden jullie hem!
Effe snel op mijn werk: Nog niet getest, morgen wel als ik vandaag of vannacht niet ongi word natuurlijk. Temp. ietsje minder, vanmorgen bij "inwendig" onderzoek inimini beetje lichtbruin vlekje in verder witte afscheiding, euh ik weet het dus niet hoor haha Zit wel voor het eerst op 11 dpo op ff Ik hou jullie op de hoogte, nu snel verder werken haha O en jullie zijn schatten!!!!!!!!
Naamgenoot Ow hopelijk vinden jullie de kat nog Jaa was echt superleuk om te doen ! En eindresultaat mocht je inderdaad mee naar huis nemen Hier een foto van m'n taart: Bekijk bijlage 99140
Jaa het was workshop puzzeltaart maken Ik ga um ook eerst invriezen, want anders is tie nu nog 2/3 dagen goed..