Anneke loes: herkenbaar die fantasie. Ben zelfs wel is jaloers als ik weer een dikke buik zie maar gun het iedereen wel hoor zit dan meer in de knoei met mijn eigen gevoel!
ja je hebt gelijk kan je er nog iets langer van genieten! moet je wel af entoe dan in de vriezer kijken haha
Nou zit toch maar tegen me zelf te schrijven. Maar ga nu met meisje naar de speeltuin! misschien tot vanaaf!
Hoi Angels! Ehm, heb nie echt gelezen... @Pluis: Geweldig dat je je autotje al hebt en je rijbewijs natuurlijk! @MamaC: Ehm, t was iets met school??? @de rest: Sowwy...ik weet het niet meer! @hier: De nieuwe hoes van de bank vanochtend binnen gehad (om 7:30 ) en hij staat geweldig! Net nog even bij s-ouders geweest en Noukie ligt even op bed, maar of ze gaat slapen Mn foon is er nog steeds niet...pffff, wordt er een beetje moedeloos van. Ik hoop echt dat ie er morgen is. Dan nog effe een vraagje: Aangezien ik ervan uit ga dat ik een cyclus heb overgeslagen en nu toch echt veel "vruchtbaar slijm" heb. Ik heb sinds vanochtend echt ontzettend last van mn linkerlies en een soort krampen in mn onderbuik. Klinkt dit bekent? We hebben gisteravond ook nog geklust, dus hopelijk heeft mn mannetje raak geschoten (vanavond ook nog maar een keer voor de zekerheid ) Liefs, DD
DD@ komt zeer bekend voor het is je ei hier@ met 4 goldens gingen we lekker wandelen. waar we kwamen was er een rand aan het water en dat was VIES!!!!!!!!!! daarna gingen we verder lopen ze konden lekker in het ijsselmeer klooien en jacky heeft zelfs een paar keer een metertje gezwommen zonder hulp. verder niet hoor want ja dat doet ze nog niet. daarna moeten we een bruggetje over en de stond aan het begin en aan het eind onder water dus we moesten een sprongetje nemen voor de gene waar de schoenen liever niet nat van werd. daarna konden ze zich uitleven in een hele grote water plas op het gras. toen we het rondje af gingen maken kwamen we blauwalg tegen. de honden zaten er al in voordat we het door hadden dus die waren groen. daar heb ik geen foto's van het enige wat ik me bedacht was zo snel mogelijk naar het open ijsselmeer te lopen en daar weer het water in te laten gaan. zo gezegt zo gedaan we kwamen daar en toen heb ik zonder aarzelen mijn schoenen uitgedaan, mijn broek en mijn jas en ben zo het water in gelopen. daar zijn ook geen foto's van gelukkig. meer foto's zijn op deze link te vinden. http://moonmaiden.hyves.nl/album/54257751/2_september_2010/O-0Xlvwl/
Even offtopic : Wie heeft er gisteren oh oh cherso gekeken ? * Ik heb net de herhaling zitten kijken via internet, wat heb ik gelachen en vol verbazing zitten kijken * Zo'n meisje : "ik eet alleen kroketten en frikandellen want ik lust geen vlees!"
JAAAA, ik heb t ook gezien (deels). Manlief had volgens mij van de week een of ander voorfilmpje ervan...oh oh oh (sorry voor de blondine's onder ons) Maar zij was echt een mega dom blondje...
@ wjb: Fijn dat je ventje altijd wel zin heeft, haha! Dat scheelt @ xVlindertje: Workshop taartmaken, wat gaaf! Wat moois gemaakt? Ohhh, ik zie het nu, wat gaaaaf! Knap hoor, dat je dat kan! Balen dat je de dokter niet meer hebt kunnen bereiken, te laat wakker? @ Pluis: Zou inderdaad kunnen dat je nu weer even een wat langere cyclus hebt.. Hoop het niet voor je natuurlijk Lief dat je het vraagt, voel me gelukkig iets beter! Nog wel last van een droge keel en begin wat te hoesten. Maar het beroerde is weg Is de kat van je schoonmams al terecht?? Wat sneu! @ elke dag klussen: Dat is niet slecht voor het zaad hoor, het enige is dat het aantal zaadjes in het kwakje gewoon wat minder is De voorraad is dan nog niet helemaal aangemaakt! Maar het is zeker niet slecht hoor, voor de zaadkwaliteit! Slecht is juist om te weinig zaad te lozen Oh, ik lees nu dat er ook een artikel over is geplaatst door wjb! @ handbalster: Spannneenndd!! Maar nog niet ongesteld dus, dat is goed!! Ik duim! @ DD: Haha, lekker warrig ben je Never mind meis! Nee, ik had vandaag geen school gelukkig. Gisteravond wel! Goed dat jullie nog even geklust hebben, lijkt alsof er toch wel iets van een eisprong zat dan..! @ tricia: Zo, jij hebt ook wel een lekker dagje gehad met de honden! Haha, wat een vieze foto's idd! Maar ziet er wel leuk uit! @ oh oh Cherso: Omggg.... Het stond op de achtergrond aan.. Maar dat is nou zo'n typisch gevalletje van: Ik schaam me voor m'n landgenoten
@ hier: M'n moeder kwam vanmorgen op de koffie en dat is iets uitgelopen Zijn namelijk gaan kijken naar meubels voor in haar nieuwe huis! Beetje orienteren enzo! Lekker samen geluncht en samen een hapje avondeten gegeten. Was erg gezellig, net pas weer thuis! Alleen ben ik zoooooo moe weer nu.. Veel gelopen en geslenterd en helaas wordt m'n buikpijn als ik moe ben ook vele malen erger, dus daardoor ben ik echt helemaal gesloopt! Dus ik ga weer lekker vroeg m'n bedje in en maar weer keihard duimen dat we deze maand raak hebben geschoten! Zou zo fijn zijn! Dan hoeven we niet dat ziekenhuis-gezeik en dan ben ik waarschijnlijk ook van de meeste pijnen af! Ik ben er echt klaar mee, het heeft nou wel lang genoeg geduurd! Sorry voor het ego-gezeik even..
Ik heb aan begin van de avond opeens beetje rozige afscheiding gekregen ! Wat zou dit betekenen.. !?!?!? Zou ik nu toch al ongi gaan worden ?
Jaa te laat wakker maar komt omdat ik wilde uitslapen omdat ik vanavond de nachtdienst inga.. Ik vind m'n taart ook erg gaaf geworden, en dat voor een 1e keer
Echt? Wat vreemd joh! Kan me nauwelijks voorstellen dat dat nu al je ongi is meid! Spannend! Hopelijk zet het niet door! Maar roze is een goed teken he
Terecht hoor, dat je uit wilde slapen! Blij voor je dat het lukt, dan kom je die nacht toch nog een beetje door he! Eerste nachtdienst van een aantal na elkaar zeker weer? Dan moet je er altijd een beetje inkomen, dat gekke ritme! Jaaa, supertaart! Netjes gedaan hoor! Heb je hem al op?