Jaa vanavond 1e nachtdienst van de 3... dus hopelijk is het een beetje te doen * klopt het hier op tafel even af * Nee heb de taart in de vriezer gedaan, dan is tie nog minstend 3 maanden goed Anders maar een dag of 2/3 Pff wordt gek van het idee dat ik nu al ongi zou worden.. dan snap ik echt helemaal niks meer van m''n lichaam
@ xVlindertje: 3 nachtdiensten.. Tja, het valt opzich mee toch? Is vast wel te doen! *klopt mee* Komt goed Haha, cool dat je 'em in de vriezer hebt gedaan! Wanneer ga je 'em opeten? Bij een mooie gelegenheid? Maareh, ik geloof niet dat je nu ineens ongi zou worden hoor! Anders is je lichaam wel erg van streek! Maar omdat je ook net pas een eisprong lijkt te hebben gehad zal het toch niet?
@ hier: Pff.. Tijd voor een filmpje en een lang slaapje (en een chipje )! Dus welterusten voor iedereen!!
Hey meiden, @Handbalster: En..? Nog meer bruin gespot vandaag? Ik hoop ze hard voor je van niet en dat je morgen een mooie tweede streep ziet! @XVlindertje: Die taart is goed gelukt zeg! Wat leuk! Heb je 'm in z'n geheel ingevroren? Als je het in stukken doet kun je er een paar keer van eten. @Tricia: Haha,ik zie je al staan in je t-shirt en je onderbroek in de groene drek! Idd maar beter dat daar geen foto's van in omloop zijn! @MamaCharlotte: Leuk dat je zo'n gezellige dag met je moeder hebt gehad! Heeft ze mooie meubels gevonden? @Duveldraakje: Vreemd allemaal hoor,ik snap er nu eerlijk gezegd ook niks meer van.. @WJB: Hoe was het in de speeltuin? Thnx voor de info trouwens. Ik zie al dat hier dus veel meer geklust moet worden! @Hier: De kat van m'n schoonmoeder is helaas nog niet terecht Ik had al een aantal organisaties gemaild en er is op 1 site al een stukje met foto geplaatst. Echt raar om dat beestje daar te zien staan. M'n schoonmoeder is zooo verdrietig,echt heel sneu! M'n vriend is vanavond naar m'n werk komen rijden want ik vond het eng om voor de eerste keer in het donker naar huis te rijden Alles is gelukkig goed gegaan! Hier nog geen bruin of wat dan ook gespot maar af en toe wel een krampje of een pijntje. We zullen zien wat er gebeurd! Zo..en nu ga ik naar bed want morgen moet ik om 6 uur alweer op. Slaap lekker allemaal!
Nou was wel leuk in de speeltuin! Ik had Jen in het wit gekleed mee en ze kwam zwart mee terug dus ze heeft goed gespeeld. Kan de wasmachine ook goed spelen. @xvlinder denk niet dat het je ongi is hoor kan het niet een innesteling zijn? of is dat te vroeg ? @pluis geen dank hoor en misschien moet je is kijken wat smeppen is heb ik geloof ik hier als is laten zien? (schijnt bij veel wel te werken) wel zielig zeg voor je schoonmoeder was de kat gechipt? @tricia was een lekkere kliederboel dus nou als het maar gezellig was! @dd goed dat je nog geklust hebt duimen dat het nu goed geschoten is! weltrusten allemaal!