Nou mn VMK kan dit niet veroorzaken (das 2 juli geweest) en d.m.v. bloedonderzoek bevestigd. De testen zijn echt positief, maar worden om de een of andere reden niet duidelijker... Liefs, DD
Meiden, ovu-test is nu nog donkerder dan die van gisteren ! Vanmorgen nog geklust met m'n lief.. dus hopelijk komt het er vanavond of morgenochtend nog van.. Grr waarom heb ik nu avonddiensten ! Morgen namelijk ook nog...
@xVlinder: woehoe! you go girl. Maarehh... als je vanochtend nog geknikkerd hebt zou ik de volgende ronde voor morgen bewaren, anders schiet manlief voornamelijk met losse flodders
@mama hier met mij is alles oke....baal er gewoon van dat ik zon lange rondes heb, maar ja kan er verder toch weinig aan veranderen! ik heb mijn eisprong op dag 12 gehad..maar heb een erg lange lf. dus ja nu maar weer 20 dgn wachten!! @roske...ik heb dat 2 rondes geleden ook gehad zon vies gelei achtig iets..was redelijk dik van mij!
Hey meiden, weer een nieuw topic om helemaal vol te kleppen! @Roske: Oei,das vervelend meid. Sterkte ermee en een dikke knuffel! @MamaCharlotte: He getsie,niet ziek worden. Het word juist beter weer! @XVlindertje: Succes met klussen meid! Hopelijk is het raak deze ronde! @Duveldraakje: Hij lijkt mij idd ook lichter dan die van gisteren.. Laat het nu maar heeeeel snel donderdag zijn,dan weet je meer. @Hier: Vandaag een late dienst. Gelukkig brengt m'n vriend me dus ik hoef pas rond 15.15 uur weg..heeeerlijk! Vanmorgen,in een opvlieging, een testje gedaan en er verscheen ruim na de afleestijd een mooie indroogstreep. Helaas
Nou meid als je vanochtend nog geklust heb dan ben je echt op tijd hoor. Zaadjes hebben ook ff tijd nodig om bij t eitje te komen he. Maar misschien morgenochtend nog een keertje? Liefs, DD
Jaa vanmorgen nog geklust met vriendlief.. dus deze keer is alvast op tijd Hopelijk komt het er morgenochtend nog van... & anders hoop ik dat die van vanmorgen een goede kans maakt Wat denk jij ?
Sperma kan 3 tot 7 dagen overleven, dus je maakt een erg goeie kans. Maar ik zou toch ff lekker doorklussen!
@ xVlindertje: Wat super, een megapositieve ovutest! Fijn he Plaats een foto, vinden wij ook leuk @ fafa: "anders schiet manlief voornamelijk met losse flodders" Hahahha, bah @ sasje: Tja, je verandert inderdaad weinig aan lange cycli. Hoewel het bij jou nog wel meevalt ook hoor.. Er zijn hier ook meiden die echt zoooolang moeten wachten (63 dagen ofzo..) @ Pluis: Oooeehh spannend, een testje! Plaats je een foto?
Heey meiden, wat een geklets weer. Helemaal happy en opeglucht hier. Maandag gewoon start met prikken voor IVF en gelukkig heb ik een prikpen meegekregen. Dan hoef ik alleen zelf de vloeistofjes op te zuigen en dan de prikpen op mijn buik zetten en op een knopje drukken en dan PANG is de spuit gezet. Dan hoef ik zelf de naald niet erin te doen maar lekker op een knopje drukken, echt fijner voor mijn idee. 16 september is de 1e meting en dan weet ik of ik genoeg/teveel/ te weinig eenheden vd hormonen krijg dan kan het nog aangepast worden eventueel. @Pluiske, ondrooglijntje???? Ooh wanneer is jet NOD?? Oja meis, SUPERLIEF dat je met me mee wilt de 16e!!!!!
Hee meis! Alles dus ook goed gegaan met de echo? Oh wat fijn, dan heeft het duimen echt geholpen! Liefs, DD
@ Vlinder3: Jeej wat fijn meis!!! Heb aan je gedacht hoor! Nou, het komt nu mooi dichtbij he, echt super voor jullie!
@Vlinder: ow, wat fijn dat jullie nu groen licht hebben voor de eerste IVF (of in ieder geval de aanloop daartoe) Iedere keer komt een prachtig kindje van jullie twee weer een stapje dichterbij! Ik ben echt heel blij voor jullie.
zo weer helemaal bij gelezen wat gaat iedereen toch snel. DD@ ik hoop voor je dat het gewoon weer een nieuwe zwangerschap is en niet van je vmk ik blijf voor je duimen.
@ Pluis: Ik moet steeds aan je 'indroogstreepje' denken meis! Dat zit er niet zomaar, lijkt me! Maar je er een fotootje van?
@ hier: Even een stukje uit 't MC-dagboek.. even mijn ei kwijt: Ik heb deze cyclus duidelijk ergere buikpijn (cycluspijn) dan normaal.. Het baart me enige zorgen, het voelt echt niet oke. Als het inderdaad endometriose-pijn is, dan moet ik ook gewoon niet te lang meer wachten. Dan zou het nog wel eens schadelijk kunnen zijn voor m'n vruchtbaarheid, als dat het nog niet is. Papa (= arts) weet echt bijna 100% zeker dat ik het ook heb en de klachten die ik heb zijn exact hetzelfde als die van mama.. Aan de andere kant schuilt een heel ander gevoel: we zijn nog geen jaar bezig en het zou nog steeds kunnen. En heel misschien heeft er vorige maand toch iets gezeten, dan is de kans deze maand toch ook weer best groot dat het raak kan zijn.. Vandaag toch besloten om weer contact op te nemen met de gyn voor een kijkoperatie.. Ik zie er nu al tegenop, terwijl de afspraak nog niet eens staat! Maar het is nu mooi geweest.. Als er uit de operatie niks komt gaan we door met vruchtbaarheidsonderzoeken. Ik denk dus dat ik vandaag of morgen even contact opneem met het ziekenhuis weer.. Dan weten jullie dat..
@MamaC: Meid ik denk dat dat ook echt het verstandigste is. Hopelijk komen ze ergens achter en kan je alsnog op een "gewone manier" zwanger raken. Liefs, DD