Charlottes Angels :D (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Duveldraakje22, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ vlinder3 wat fijn zeg weer een stapje dichterbij!

@mama Charlotte oh meis ga idd maar naar het ziekenhuis beter dan die onzekerheid en pijn. moet je mij horen held op sokken ga zelf ook niet maar goed voor een ander weet je het altijd beter.

2. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pluis net wat mc zei denk ik ook hoor er komt niet voor niets een indroog streepje spannend hoor!

@vlinder kan je blij zijn he met alleen al een positieve ovu klusse meid

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Ik ben net zo'n held op sokken hoor, ik schijt echt 7 kleuren.. Terwijl zo'n hele kijkoperatie geen reet meer voorstelt tegenwoordig. Maar toch.. Het idee dat ze een sneetje in mijn buik gaan maken, er lucht in stoppen en naar binnen gaan om te kijken, brrr... Ik ben blij dat ik lekker een slaapje mag doen dan!

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Roske; rustig aan meid.. *knuff*

@DD; en toch hoef ik niet te turen naar je test..

@MamaC; leuk kado'tje gevonden?? Goed van je dat je contact hebt opgenomen met de gyn!

@Vlinder; Veel plezier meid! :D

@Pluis; Wat jammer meid.. Maar je zit 2 dagen voor je NOD, dus kan nog!

@Vlinder3; dus geen cyste gezien op de echo?? Dat is mooi meid!! Nog een paar daagjes en het wondertje is onderweg!

@hier; Vandaag hebben manlief en ik het 1e pakje gekocht. Zo lief :D
    We hebben heerlijk door de prenatal geslenterd en veel moois gezien!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Wat superleuk, het eerste kledingstukje voor Driek! ;) Ik neem aan dat je vanwege de kleur geen foto kunt posten? :p Lijkt me zooo heerlijk, door Prenatal waggelen!!

@ cadeautje: Het is echt heel erg, maar ik heb hem 't kado ook al gegeven.. Het duurt nog even voordat ie jarig is, maar ik kon het niet laten en daarnaast is het kado alleen leuk met het weer wat er nu nog aan schijnt te komen :) Ik heb 'em een mooie BBQ gegeven :D

@ ziek: Fcckk hee, ik word echt goed ziek! :( Blij dat ik morgen even niet hoef te werken! En misschien dat m'n buikpijn door m'n slechtere weerstand ook gewoon erger is..

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Nee kan idd geen foto ervan plaatsen.. Jammer hoor! Maar het is echt super! :D

BBQ, ja ze zeggen dat het deze week mooi weer wordt. Ik ben benieuwd.. eerst zien dan geloven!

Enne niet ziek worden meid! Goed voor jezelf zorgen he!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Maar je zet de foto vast wel op de babysite toch? :D

Ik zorg wel goed voor mezelf hoor, maar ik denk dat het kamperen en de weinige uurtjes slaap gewoon een beetje too much zijn geweest.
    Daarnaast ben ik altijd ziek deze tijd van het jaar, heel vervelend. Ga ik volgende week ook weer naar school (stage), lekker met al die snotkinderen, haha! Dan ben ik ook altijd meteen weer ziek.
    Vorig jaar was ik echt van september tot december grieperig, had ik elke week wat anders! :p

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Upje!

Ik heb even mijn handtekening + bannertje aangepast. Mijn afgelopen cyclus was namelijk niet 27 maar 28 dagen (ik had op dag 28 pas 's avonds wat bloedverlies, volgende ochtend zette het pas echt door). Daarmee ook mijn banner even op een cyclus van 27 dagen gehouden, want hij zal wel weer lang worden. Maar dat verklaart misschien ook waarom mijn ovutestjes nog niet willen doorkomen (zit nu dus op dag 9 en misschien weer pas dag 14 een eisprong?)..

Heel verhaal, lekker boeiend, maar ik verveel me.

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik ben helemaal in de veronderstelling dat ik al iets had geschreven in ons nieuwe topic, maar kan het niet terug lezen, dus dan denk ik toch van niet.

Vlinder3 meid wat spannend en fijn dat de IVF door kan gaan. Heel veel sterkte met spuiten.

Neeltje wat leuk kleertjes shoppen voor jullie drieka/driekes. Leuk hoor om nu echt gerichte kleertjes te kopen.

Roske hele dikke knuffel meid en doe het lekker rustig aan.

MamaC wat vervelend meid dat je weer zoveel pijn hebt. Die pijn moet toch ergens vandaan komen.... Misschien kan een kijkoperatie je veel duidelijkheid geven.

Oh pluis vind het ook wel spannend voor je hoor meid. Nog 2 dagen spannend spannend.

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; Nope, de foto komt ook niet op de site. Aangezien daar ook familie en vrienden kijken ;)

@hier; Ik ben moe, dus ik duik er vroeg in. Slaap lekker meiden!

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

Even een snel berichtje. Ik reageer morgen weer op iedereen,

Ik heb vandaag weer een heerlijk aanval van zuur en misselijkheid gehad. Ben ook helemaal bekaf...Morgen hoop ik me iets beter te voelen.

Slaap lekker allemaal!

Liefs,
    DD

12. fafa

fafa Niet meer actief

oei... ziekenboeg hier :( beterschap DD en MC!

oh, en MC... zo'n kijkoperatie stelt weinig voor hoor (en niet om het te bagatelliseren, maar meer om je moed in te spreken) narcose is altijd eng, en ja, het doet daarna even pijn, maar ik vond het best meevallen. En als dat betekent dat ze een oorzaak kunnen vinden voor die pijn is het dat wel waard... toch?

@Neel: heerlijk he, babyspulletjes shoppen?
    En hierbij voor alle foto-addicts *grin*, de troostprijs: mijn aankoop van vandaag, geen schattig babypakje, maar wel een (vind ik dan) schattig positiejurkje:
    Bekijk bijlage 98501

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@Neeltje: Oe leuk,het eerste pakje gekocht! Ik ben ook benieuwd:D

@Fafa: Superleuk positiejurkje zeg! Gaaf met een dikke legging of maillot en stoere laarzen! :) Waar heb je die gescoord?

@MamaCharlotte: Je hebt groot gelijk meid,dan weet je het in ieder geval zeker. Anders moet je ff pb'en met Vlinder3,die kan je ook heel veel over dat soort operaties vertellen en dan vanuit de patient gezien ipv vanuit een arts. Beterschap trouwens,hou je rustig.

@Duveldraakje: Misschien maak je gewoon weinig HCG aan ofzo? Ik heb ook weleens gelezen dat na een bepaalde periode (als je dus wel zwanger bent) de testen ook niet meer donker worden omdat de HCG afneemt? Of zou je daar nog te kort zwanger voor zijn? Misselijkheid en het zuur zijn toch wel echte symptomen en je geeft hier al een aantal dagen aan dat je misselijk of duizelig bent.

@Isra: Hoe is het met je? Nog reportages op de agenda staan voor de komende tijd? En hoe waren de foto's van de laatste keer geworden? (Toen met dat slechte weer)

@Hier: Ik heb geen foto gemaakt van het indroogstreepje en ik heb m ook al weg gefl*kkerd. Gelijk weg ermee want anders blijf ik kijken. (Ik heb al eens ondersteboven in de pedaalemmer gehangen)
    Momenteel witte afscheiding,dus in ieder geval nog geen bruin. Ach,als ik nou de 3e ofzo nog niet ongesteld ben zal ik nog eens een testje wagen maar ik schat de kans heel klein in aangezien ik geen positieve ovu-test heb gezien en niet echt gericht heb kunnen klussen. (Wel op de meest vruchtbare dag volgens mn banner)

14. fafa

fafa Niet meer actief

@Pluis: op dag 27 nog geen bruin, dat is wel hoopvol, toch? En je hoort genoeg verhalen van mensen die "ongericht" zwanger zijn geworden. En net zoals erg je best doen geen garantie geeft dat het wél lukt (zoals de meesten hier helaas wel weten) is niet heel erg je best doen geen garantie dat het níét is gelukt. Dus ik hou hoop voor je deze maand hoor.
    All good things come in three, dus ik zeg: je rijbewijs gehaald, zwanger en nog wat leuks voor je binnenkort! ;)

Oh en jurkje is van C&A, via wehkamp besteld (mocht je hem over een paar maanden ook nodig hebben :D)

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Fafa: Tsja,all good things come in three,zou heel mooi zijn als dat allemaal klopt! Mag ik dan stiekem ook hopen dat het derde een grote prijs in de loterij is?:D *droomt even weg en ziet zichzelf al als steenrijke thuisblijfmama in een asociaal luxe bak rond karren*

Ik vind het jurkje echt heel erg leuk! Goede tip alvast en laten we hopen dat ik zwanger ben vóór de nieuwe collectie alweer in de winkels ligt;)

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Pluis, ik duim!!!!

@MamaC, ik begrijp dat het allemaal heel dubbel is wel of geen kijkje nemen in je buik.... Ik heb er heeeeel lang tegenaan gehikt maar achteraf zo blij dat ik het gedaan heb. Ik wist van te voren al dat het endometriose was ( ivm flinke cysten) maar zo blij dat ik pijnvrij was.
    Bespreek het allemaal heel goed, als je er zelf geen 100% achter staat dan moet je het niet doen hoor....
    Het is jouw lichaam!!

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@MamaC: Meid doe rustig aan, ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

@fafa: Leuk, leuk, leuk, ik hou wel van dat soort positiekleding.

@Neel: Begrijpelijk dat je de foto niet kan plaatsen. Anders zet je een foto in januari op ZP. (Als Driekes/Drieka is geboren dan he).

@Vlinder: Ik vind het echt spannend voor je. Ik hoop zo dat je maar 1 keer IVF nodig hebt.

@Pluis: Yups the law of three. Die kan goed of slecht zijn en aangezien je al je rijbewijs hebt gehaald, dan zouden er dus nog 2 goeie dingen voor je in petto zijn...*duim, duim, duim*.

@hier: Als ik idd zwanger blijk te zijn, dan heb ik echt geen flauw benul hoever ik ben. Dat zal dan echt met een echo bevestigd moeten worden. De misselijkheid, duizeligheid, zere b(.)(.)bs, constipatie (errug fijn, not), krampjes, lage rugpijn, last van mn ogen en de vermoeidheid lijken echt allemaal op de bekende kwaaltjes...zou het echt vreemd vinden als er nu helemaal niets blijkt te zijn. Ook omdat ik alweer 2 dagen licht positief test. Maar ja, het is nog steeds afwachten...

Liefs,
    DD

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Bekijk bijlage 98536

Tadaaaaaa !

De bovenste ovu-test is van maandagmiddag & de onderste van gistermiddag :D Wat zeggen jullie.. ? :p

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Sterkte met de misselijkheid enzo..!
    Morgenochtend weet je meer he!

@ fafa: Vet leuk jurkje! Zoiets zit heerlijk :D
    Jij dus ook ervaring met een kijkoperatie? Ja, het zal ook wel meevallen hoor. Het is voor een goed doel he, moet ik maar denken!

@ Pluis: Thanks voor de beterschap meis!
    Jammer dat je de test al had weggegooid, maar wel verstandig. Ik ben altijd zo'n staarder, heel vervelend is dat! Ik ben superbenieuwd, ik denk wel dat jij wel eens zwanger zou kunnen zijn!

@ Vlinder3: Dank je meis, ik denk er goed over na! Fijn om iets te horen van iemand met ervaring :)

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Ik ben echt lekker ziek inmiddels, bah! Ik ga er vandaag maar een beetje aan toegeven en rustig aan doen, en hopelijk gaat het morgen weer wat beter. Dan moet ik namelijk voor t eerst naar mn nieuwe stageschool en 's avonds weer les!

Deel Deze Pagina