Oke, gelukkig! Haha, je liet me bijna schrikken hoor..! Had natuurlijk gekund dat je echt zoiets had van: jullie zijn eng in het echt (ofzo) Maar superleuk! Zullen we de rest (mbt de date) lekker over de mail doen?
Goedemorgen meiden, @MamaCharlotte: Wat gaar dat je nu toch ziek bent. En dat terwijl ik je nog zo heb gezegd dat je dat niet moest doen! Nou,rust lekker uit meid! @XVlindertje: Die onderste knalt bijna van het beeldscherm af! @Duveldraakje: Tsja,al die symptomen heb je toch niet voor niets. Hoe zit het met je buikje? Daar al iets te zien? @Hier: Ik ga vanmiddag voor een autootje kijken in Utrecht. Helaas heb ik m'n rijbewijs nog niet en kan er verder niemand anders meerijden (m'n moeder durft niet op de snelweg) dus ik kan m nog niet meenemen als ik m wil hebben! En dat denk ik toch wel! Ik ga nu dus maar eens douchen want Utrecht is,file en ander oponthoud niet meegerekend,anderhalf uur rijden. (Op mijn vaders tempo is dat wel 2 uur denk ik)
Nou vandaag naar dokter gebeld voor uitslag van het bloedprikken, alles zag er prima uit. Alleen uitslag van ziekte van pfeiffer was er nog niet, dat duurt wat langer dus moet het nu vrijdag nog een keer proberen. Ik blijf nog wel steeds hoesten nadat ik donderdag ziek was geworden, dus op het werk er even naar laten luisteren & heb nu antibiotica kuurtje van 1 van onze artsen voorgeschreven gekregen, dus vandaag mee begonnen Ik ga misschien straks nog voor de zekerheid een ovu-test doen, om te kijken of tie alweer lichter is geworden of niet. Gisterochtend wel geklust, maar gisteravond/vanmorgen niet meer.. Waren allebei echt te moe.. dus had ook zoiets van moet geen 'moeten' worden. Dus we zullen het zien Hoe voel jij je op het moment ?
Jaa he Denk toch een cyclus overgeslagen dan Ow spannend, voor een autootje kijken ! Wat voor auto ga je nu bij kijken ?
@DD; hopelijk voel je je vandaag beter! Ik ben benieuwd morgen naar de uitslag! @fafa; leuk jurkje !!!! @Pluis; Ik duim voor je meid! Oehh succes met auto'tje!! @MamaC; beterschap! @Vlinder; dat wordt klussen! @hier; vanmorgen al weer wat dingetjes geregeld.. Ik snap het niet.. Ik ga op tijd naar bed.. Ik slaap goed.. En toch ben ik na 2 uur al weer moe als ik uit bed kom! En vanmorgen had ik zelfs last van een ochtendhumeur? Nooit eerder last van gehad! Vreemd hoor..
@ Pluis: Tja, ik heb naar je geluisterd hoor, maar blijkbaar wou mn lichaam toch ziek worden.. Vet leuk dat je voor een autootje gaat kijken! Jammer dat je em zelf nog niet naar huis mag rijden.. Veel plezier! @ xVlindertje: Fijn dat de bloeduitslagen tot nu toe goed zijn! Hopelijk heb je ook geen pfeiffer! Dat is zo rot, heb ik ook een jaar gehad toen ik 17 was.. Maar het komt vast goed! Wel jammer dat je aan de antibiotica zit, dat is ook altijd wel zwaar he.. Slim dat je straks nog even een testje gaat doen! En goed dat jullie gisterochtend nog even geklust hebben En het moet inderdaad geen 'moeten' worden hoor, goed om dat in de gaten te blijven houden! Ik voel me momenteel echt zo verrot, stom he? En daarbij ook nog eens ergere buikpijn, bah! @ Neel: Thanks! Ennuh, niet zo gek dat je moe blijft en last hebt van een ochtendhumeur, Driek + je hormonen vragen een hoop van je natuurlijk! Nu even rustig aan doen? Succes meid!
Ovu-test van net was al minder positief dan die van gistermiddag.. maar nog wel erg goed zichtbaar. Is te vergelijken met die van maandagmiddag Vanavond misschien toch voor de zekerheid nog even aan de klus
Heey meiden! @MamaC: Heel veel beterschap meissie! @xVlindertje: Flink aan de klus nu he! @Neel: vermoeidheid hoort erbij, dat kan je ook echt overvallen. @xVlindertje: Heb je nu ook vruchtbaar slijm? @Pluis: Hoop dat je m dan wel snel hebt je autotje. We willen natuurlijk wel een foto zien als dat m is geworden! @hier: Owjee de twijfel slaat keihard toe. Voelde net iets heel (sorry alvast voor de details) nats in mn slip. Ga ik kijken, lijkt t echt op vruchtbaar slijm... Dus toen ook maar even binnenin gevoeld en ja hoor, wit/doorzichtig en rekbaar. Nu kreeg ik net ook links vlak boven mn heup een drukkende pijn, zoals eipijn. WTF krijg ik nu mn eisprong? En wat betekenen die vaag positive testen dan? Ik ga vanavond maar voor de zekerheid nog even aan de klus en als de uitslag morgen dan negatief is...wordt t weer 2 weekjes wachten... IK WORD GEK HIER! Liefs, DD
Ahhh DD, wat vervelend zeg! Je hebt dus ook echt eisprongpijn nu? Of weet je dat niet zeker? Nou ja, mocht je er ergens mood voor hebben, zou ik toch proberen te klussen.. Wat vreemd zeg! Dikke knuffel!!! En thanks voor de beterschap! @ xVlindertje: Jaaa, klussen jij
@MamaC: Nee, helaas niet meer. Begin nu wel te twijfelen of de testen van KV ook LH kunnen oppikken. Ze zeggen dat een ovu-test wel een zw kan aantonen, maar niet andersom. Dat zou dus in principe niet kunnen, maar nu weet ik het niet meer. @Neel, fafa en Isra: Hadden jullie dit in het begin ook? Liefs, DD