deel 3??? Als ie niet ergens anders is geopend tenminste is dus ergens anders geopend deze mag sluiten!
ik vind "Charlotte's Angels" toch cooler klinken dan "MammaC's Angels" Mag ik ervoor stemmen deze te behouden?
ik geloof dat ik de naam kon veranderen in het andere topic, want daar waren er al weer meer. maar t maakt mij niet uit welke er dicht gaat
nee, tot nu toe weing gekletst, noch hier, noch daar, dus maakt inderdaad weinig uit. Als we maar kiezen... anders raken we in de war lastig hoor, zo'n crash
Jeetje zeg! Alles weg Hoe gaar is dat?! Gaan we nou hier verder of op het topic dat Fioontje is gestart? Balen man..
Meiden!!! Ik ben helemaal verdrietig door de crash! Ons mooie topicje pleite!!! Maar hier gaan we dus verder? Ik ben net pas thuis en zie nu alle ellende..
Jeetje, ik heb ook in ene veel minder berichten, mijn avatar is kwijt en mijn banner klopt niet meer.. Wat een flop zeg! Gelukkig heb ik mijn NOD-lijstje goed bijgehouden meiden: (al weet ik dus nu niet wat er vandaag allemaal gebeurd is..) Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011) fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) Isra (uitgerekend: 23 april 2011) Duveldraakje22 (uitgerekend: 23 mei 2011) Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011) Vlinder3: 6 september start 1e IVF, 23 september Escape IUI! NOD: 6 oktober: Handbalster 7 oktober: Vlinder3 9 oktober: Pluis 12 oktober: MamaCharlotte 13 oktober: miracle of love 16 oktober: AnnekeLoes 11 november: Ukkepukkie Datumloos: xVlindertje, Corine, tricia82
En ik was vanmorgen ook begonnen met hier en daar reageren, maar vanaf toen lag hij er dus uit.. Dit is wat ik nog had opgeslagen!! Grr.. Weer hetzelfde als gisteren: terwijl ik aan het lezen en reageren was viel ZP er weer uit.. @ Mol: Haha, oh jij was het dus! Ik heb er denk ik overheen gelezen of ik heb het niet goed opgeslagen.. @ afscheiding: Een paar dagen na mijn ei heb ik ook tot aan mijn ongi heel veel afscheiding (wit van kleur). Soms loopt het eruit als ik aan het lopen ben bijvoorbeeld (heel irritant, daar doe ik echt nog wel eens een tampon voor in!) en soms is het ook heel brokkerig en dik.. (bah ). @ Pluis: Ik begrijp wat je zegt! Ik gun het Vlinder3 ook nog meer dan mezelf! Als ik die power zou hebben dan zou ik haar echt uit die baggerbak met ellende willen halen door haar op roze te kunnen zetten deze maand! Dan zou ik zo voor mezelf even een maandje overslaan (of meer). Want ze heeft nu wel meer dan genoeg ellende meegemaakt! Hoe gaat het met jou trouwens vandaag? @ fioon: Ja, zo'n zonnebank is huge natuurlijk he.. Ik wou dat ik er eentje in mijn huisje kwijt kon (en kon betalen ) maar ik moest even naar de zonnestudio Kost wel duur, maar tis wel een hele goede! @ Vlinder3: Zie ook mijn bericht voor Pluis Meis, we blijven voor je duimen!!! Meer dan genoeg ellende voor jou geweest nu! @ Corine: Meis, echt!! Wat ontzettend spannend!!! Ik hoop echt voor jullie dat het raak is en dat je nu een mooie plakbaby hebt Hou ons op de hoogte en ik duim voor je! @ handbalster: Ook voor jou nog steeds heel spannend! Ik ben heel benieuwd en heb erg goede hoop voor jou deze maand! (ennuh: echt knap dat je het volhoudt om nog niet te testen!) @ hier: Geen idee waarom, maar het goede gevoel dat ik deze maand had is ineens helemaal verdwenen. Nergens op gebaseerd en weet ook niet waarom, maar het is een sterk gevoel.. Nou maar hopen dat het niet klopt! Maar het geeft me wel iets meer rust om weer naar de gyn te gaan. Dan ga ik daar voor mn gevoel ook helemaal terecht naartoe en mogen ze ook aan me/in me gaan wroeten om erachter te komen waarom ik pijn heb (en waarom ik ook nog niet zwanger ben).
@MamaC: Tsja,helaas kunnen wij helemaal niets doen voor Vlinder3 behalve keihard voor haar duimen en hopen. Ik heb vannacht zelfs heel bizar over haar gedroomd..echt zo vaag! Wat vervelend dat je de hoop voor deze maand hebt laten varen.. Meid,wacht nog ff af. Wie weet hoef je wel helemaal niet naar de gyn en als dat toch moet weet je in ieder geval (zoals je zelf ook al zei) dat je geholpen gaat worden! @Hier: Even iets vaags! Gisteren kom ik een collega tegen die ik al maanden niet heb gezien (ze is langdurig ziek) en die zegt tegen me: "Ben jij zwanger?" Verder niet echt op ingegaan.. Vandaag op het werk zei een andere collega ineens tegen me: "Ik denk dat jij zwanger bent" Ik zeg: "Hoezo dat dan?" Nou ze vond dus dat ik er anders uitzie en zag iets aan de stand van mijn ogen. Ze zegt dat ze dat altijd aan mensen ziet,haar oma had dat ook. Hmmm ik hoop dat ze gelijk heeft..zou geweldig zijn! Ik heb wel wat "kwaaltjes" maar goed,dat zegt niets..daar ben ik na een aantal rondes wel achter. Spannend!!
Dus we gaan hier verder? Vaag gedoe allemaal zeg! Nou hier is ronde 16 ook voorbij... schrijf het met een brok in mijn keel.. Had me erg voorgenomen niks te verwachten, maar dat werkt toch niet! Heb nu blijkbaar een lf van 11 dagen ipv 10. Vriend en ik hebben besloten meteen deze ronde voor de cylcusanalyse te gaan (we konden het ook uitstellen). Dan wordt komende maand wel weer een intensieve, maar dan kunnen we het ziekenhuis daarna even loslaten. (merk dat ik behoefte heb aan rust, maar wil uitslag van samenlevingtest niet uitstellen, omdat dit bij mijn zus dus "mis" bleek te zijn) Ik snap op dit moment gewoon niet waarom ik maar niet zwanger word, terwijl alles er zo goed uitziet....
@ Pluis: Wat had je gedroomd over Vlinder dan? Wat ontzettend grappig dat 2 collega's denken dat je zwanger bent, zo uit het niets Hopelijk hebben ze gelijk!! Wanneer wil je gaan testen? @ handbalster: Meis... Wat onwijs balen!!!! Ik kan me voorstellen dat je het effe helemaal kwijt bent! Als alles er zo goed uitziet, waarom wil het dan niet? Toch slim dat jullie deze maand nu even doorzetten met de onderzoeken.. Het is wel even zwaar, maar dan weten jullie misschien snel meer en kunnen jullie geholpen worden! Hele dikke knuf meis, leef met je mee hoor! @ DD: Toch gelukt dus om op het forum te komen? Las net je mailtje
Ooowww hier zijn jullie Wat een gedoe gisteren allemaal.. Gewoon een maand weg.. nja die moeten we dan maar weer proberen vol te tikken. Er valt weinig aan te veranderen. Handbalster : Ook al neem je je voor om niks te verwachten, als het dan toch op niks uitloopt is dat toch een domper.. Wel goed dat jullie deze ronde gelijk voor de cyclusanalyse gaan en hierna het ziekenhuis even achter jullie laten.. Pluis : Zou het dan !? Wanneer ga je een test doen ? En welke klachtjes heb je ? Spannend meis ! 8) MamaC : Wat vervelend dat je hoop in ene keer weg is.. maar nog geen ongi toch ? Maandag naar de Gyn, hopelijk kunnen die wat voor je betekenen
@ hier: Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat ik ongesteld was geworden! (Is weer es wat anders dan dromen dat je zwanger bent he..) Hopelijk had mijn droom het fout voor deze ronde! Ik heb trouwens echt bijna 1000 berichten naar beneden gegaan Hoezo verslaafd..?
@ xVlindertje: Nee, gelukkig nog geen ongi! Hoe gaat het met jou?? Had je nog een positief ovulatietestje gehad eigenlijk?
Thanks meiden voor het meleven. Je voelt je gewoon zo machteloos omdat het niet lukt! @ PLuis: ik hoop zo voor je dat je collega's gelijk krijgen. Zou wel super zijn zeg. @ Mamac: nou, tot nu toe kwamen de dromen dat je zwanger was niet uit... dus nu komt deze ronde de droom dat je ongesteld wordt niet uit! Goed idee? @ Vlindertje: weet effe niet meer hoever jij in je veels te lange cyclussen zit... hoest ermee?
@ hier: Ook vreemd: ik had van de week 2 dagen dat ik echt extreem veel buikpijn had.. En van de 1 op de andere dag was het weg! Samen met die extreme moeheid! Zo vreemd, ik voel nu helemaal niks in m'n onderbuik! Heel af en toe een ministeekje, maar meer niet, geen 'cycluspijn'.. *kijkt naar boven* Kan dat ff zo blijven? Bedankt vast!
Hoi meiden! Wat een gedoe! Ik werd er gisteren gewoon chagerijnig van! Ik weet dus niet meer wie wat gisteren heeft geschreven.. Ik ga even een ego berichtje plaatsen, omdat ik nu toch wel een beetje bang ben Gisteren moest ik naar de huisarts ivm de benauwdheid etc. Longen zijn schoon, alleen is er een ruisje in mijn hart gevonden.. Nu hoeft dat niet ernstig te zijn, kan ook zijn omdat mijn ijzer laag is mijn hart iets te hard moet werken.. Maar kan ook 'fout' zijn.. Vanmorgen weer met spoed bloed moeten geven.. En nu weer wezeloos op de bank.. Ik ben zo moe, dat ik nergens fut voor heb. Maar slapen durf ik niet, want als ik lig wordt ik super benauwd.. Help..