charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Pluis; Foto !!

DD; ik ben benieuwd :)

2. fafa

fafa Niet meer actief

@DD: super dat je meedoet met MvM. Er zijn zoveel vrouwen die dat nodig hebben om zwanger te raken. (en jij gooit je plasje anders toch maar weg ;)) Two thumbs up.

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Duveldraakje: Zie je nou wel dat je een knaltest hebt! Leuk!:)
    Ik ben benieuwd naar de foto!

@fafa: Ik denk dat ik het op heb kunnen houden omdat de testdrang zo groot was. Ik was om 07.45 uur wakker en om 11.15 uur heb ik voor het eerst geplast.

@Hier: De controlestreep is ook niet helemaal ingekleurd maar goed,dat zegt ook niks. Ik kan het "streepje" echt amper zien dus ik denk dat het gisteren gewoon stom toeval was dat ze allebei een heel licht streepje gaven.. Jammer..;)

4. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Een streep is een streep toch?!

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Pluis; anders doe je die andere ook nog? Idd, een streep is een streep volgens mij!

6. fafa

fafa Niet meer actief

Ow en Pluis, super bedankt voor je uitgebreide lijstje... aan dat soort namen zitten we inderdaad te denken.

Isabel staat helaas als eerste op de lijst van een vriendin, dus die willen we niet "pikken"
    En bij "Annabel" moet ik altijd aan dat liedje denken: "Annabel... ik ben niets zonder jou, Annabel" :D
    En een paar andere zijn al afgekeurd (ik: "en wat vind je van rozemarijn" hij: "heerlijk op een lamsboutje"... fijn)

Maar Madelief en Liselotte zijn heel mooi, en die had ik nog niet aan vriendlief voorgelegd. Vandaag even testen wat ie daarvan vind.

7. fafa

fafa Niet meer actief

3x een licht streepje... dat is geen toeval hoor!

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Oooow..ik kan wel janken.
    Niet van verdriet maar van onzekerheid.
    Ik krijg het echt niet op de foto,heb net 10 pogingen gedaan en er is op de foto echt helemaal niets te zien!
    Ik zit nu ook 3 dagen na NOD,dan zou het streepje toch duidelijker moeten zijn? Pffff;)

@Neeltje: Ik ga die andere niet meer doen,dat heeft geen nut en wij proberen nu even op de centjes te letten en het is dan toch iedere keer weer 5 euro:)

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @fafa; jouw vriend is ook zo lekker bijdehand.. Die van mij ook.. hehe

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Pluis; Bewaar de andere test voor morgen..
    Zet de foto anders eens bij het topic ovulatie & zwangerschaps testen! Misschien zien anderen meiden wel iets, of kunnen ze hem in negatief zetten!
    Ik ben het met fafa eens, 3x een licht streepje is geen toeval!

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wat zijn jullie toch ontzettend lief zeg..ik kan er wel om janken dat jullie zo met me meeleven.

Nu de test een beetje droger word,is hij ietsje donkerder dan die van gisteren. *duim duim duim*

12. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow pluis...wat maak jij het spannend zeg!! Ik hoop het zo voor je. En idd een streep is een streep hor. Als je niet zwanger bent, horen de testen spierwit te blijven.
    Hopelijk kan je zo even een foto plaatsen.

@fafa: Namen verzinnen lijkt mij ook heel erg moeilijk. Wij vinden voor een meisje "vlinder" en "esmee" heel erg leuk!! Ik heb zo'n boekje met jongens en meisjes namen gekocht (ben nog niet eens zwanger, moet je nagaan..haha). Maar dan zie je zoveel leuke namen dat ik echt niet kan kiezen.

@neel: Succes met de verhuisdozen!! Denk je wel een beetje aan jezelf? *knuf*

@DD: Super dat je mee doet met MvM. Heb je dat bij Anouk ook gedaan? *respect*

@MC: Je bent nu al in het ziekenhuis, maar toch vanaf hier nog even een hele dikke knuffel. Komt goed lieverd.

13. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pluis: Jeetje meis, vervelend he die onzekerheid. Kan je hem nu wel op de foto krijgen, nu hij wat donkerder is geworden? Wil/willen graag met je mee kijken. *knuf*

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @pluis; krijg je m nu wel op foto?

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Ook hier wordt er heel erg met je meegeleefd hoor meis!!! Ik geloof ook niet dat het toeval is dat je testjes alle 3 een heel licht streepje hadden. Spannend he! Ik duim voor je! (en hoop stiekem dat je hem op de foto krijgt, haha)

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Even een lang ego-berichtje hoor.. maar neem aan dat jullie wel benieuwd zijn hoe het was.

Pff, wat een nacht en ochtend! Ik heb echt vreselijk slecht geslapen door menstruatiepijnen en spanningen. Ik was ook echt superzenuwachtig voor de afspraak in het ziekenhuis. Gewoon omdat ik niet wist wat ons te wachten stond.

Het gesprek was goed. Stonden snel weer buiten, maar wat we hebben besloten voor nu voelt goed. Dokter heeft nog gevraagd hoelang we nu bezig zijn om zwanger te worden en wat hij het belangrijkst vond was of de buikpijn erger was geworden. Ik heb aangegeven dat dit heel erg verschilt per dag, maar in grote lijnen is het denk ik niet extreem erger geworden. Als dit wel zo was geweest, wilde hij de kijkoperatie wel voorrang geven. Maar we hebben besloten om in eerste instantie even te beginnen met een bloedonderzoek bij mij om te kijken of mijn hormoonwaardes goed zijn (of ik wel een eisprong heb) en of mijn schildklier goed werkt. En een sperma-onderzoek, spreekt voor zich. We hebben voor de uitslag hiervan gelijk een nieuwe afspraak moeten maken: dit wordt 28 oktober. Dus ik heb gelijk bloed laten tappen en vriend levert vrijdagochtend zijn potje in..

Het hangt dus even af van deze uitslag hoe we verder gaan. Als dit allemaal goed is, gaan we hoogstwaarschijnlijk meteen door voor de kijkoperatie, daarmee wordt dan ook meteen gekeken of mijn eileiders goed zijn. Een HSG zou in dit geval niet zoveel zin hebben, omdat ze daarmee geen endometriose kunnen zien. Kijkoperatie is dus meteen 2 in 1.

Tot zover, wordt vervolgd..!

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Pluis; gaat het meis?

@MamaC; wat fijn dat het allemaal zo snel kan, de onderzoeken! Dat scheelt weer een hoop tijd! Nu afwachten tot de 28e..

@hier; Ik weet niet wat ik wil! Inpakken.. niet inpakken.. Chocolade.. geen chocolade.. Help!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Ja, ben ook blij dat het zo snel kon hoor! Was een mazzeltje omdat ik nu vlak voor mijn menstruatie zit (schijnt) voor het bloedonderzoek. Whatever, snap ik toch niks van! :p

Inpakken onder het genot van een stukje chocola? :D Lijkt me makkelijk, hihi!

@ Pluis: Joehoe meis! Alles nog oke aan de andere kant van de computer?

19. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MamaC: Wow, 28 oktober dat schiet lekker op! Dat is wel heel fijn. Zo te horen is het ook wel een fijn en goed gesprek geweest meis. Gelukkig nemen ze jullie serieus en sturen ze je niet gelijk weer naar huis. (is nl gebeurt bij een vriendin van mij)

Nu even lekker ontspannen....
    Ben je lekker vrij vandaag?

Een dikke digi-knuf voor jou meis

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Corine: Dank je wel meis, lief van je! Ben ook wel blij dat we gauw terecht kunnen voor de uitslag. Ik ben heel benieuwd hoe het dan verder gaat allemaal!

Ben verder wel vrij vandaag, maar moet ontzettend veel doen voor school + lesvoorbereidingen.. Ik moet nog steeds ff die knop omzetten en aan het werk gaan, maar dat is tot nu toe moeilijker dan ik dacht!

Hoe is het met jou meis?

Deel Deze Pagina