charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

MC: Fijn dat er nu echt wat gaat gebeuren...! Hopelijk zijn de uitslagen goed!

2. Ukkepukkie

@ Hier: Ja ik vermaak me nog wel thuis hoor ;) Druk aant kijken voorn nieuwe auto :)

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Gelukkig maar ! :) Al een auto op het oog ?

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @fafa; accupuntuur heb ik al eerder geprobeerd, maar helaas.. Het moet nu gewoon lukken!

@Vlindertje; teenslippers :$ Werd wel tijd voor winterschoenen ;)

@WJB: Succes met bloedprikken :(

@Uk; Wat leuk, een auto'tje uitzoeken! Al iets in gedachten?

@Pluis; Ben benieuwd! Hoe ziet ie er nu uit?

@hier; weer klaar voor vandaag! Kreeg het compliment dat mn werk er goed en netjes uitziet. Heb ik ook wel erg mn best op gedaan, is namelijk een onderdeel waar op ik beoordeeld wordt voor mn diploma. Maar altijd leuk, zo'n compliment!
    Nu even wat boterhammetjes eten en bij manlief op de bank liggen..

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Haha jaa op m''n werk liep ik nog op teenslippers :p Maar vandaag nieuwe schoenen gekocht ; dus die gaan morgen mee naar m'n werk :D

Altijd leuk een compliment ontvangen ; en vooral als je goed je best er op gedaan hebt! Morgen ook weer werken of.. ?

6. Ukkepukkie

Nou, wil een nieuwe..
    Heb een Seat Ibiza op het oog, nu ff op internet meer info zien te vinden over plus en min punten....

7. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MC idd hopelijk is het niet nodig!
    hoe gaat het nu eigenlijk met je eigen gemoedstoestand?

@ Neeltje fijn dat het zo goed gaat op je werk
    je praat er hier ook helemaal opgewekt over
    dat is wel is anders geweest kan ik herinneren

@ Anneke Loes hoe is het nu bij jou? Nog veel klachtjes?
    Duim dat het negen mnden trekjes zijn?

@ Mol en roske hoe is het bij jullie?

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Uk: Wat leuk, een nieuw autootje! Seat Ibiza'tjes vind ik leuk! Maar kan je niet vertellen wat de voor- en nadelen zijn van deze bakkies.. Daar heb ik echt geen verstand van ;)

@ Neel: Een compliment is altijd leuk ja! Goed gedaan meid! Ben je lekker op de bank aan het liggen?

@ xVlindertje: Wat voor schoenen zijn het geworden? 8)

@ wjb: Lief dat je het vraagt! Ik ben er zelf vrij rustig onder eigenlijk, het stomme is dat ik me echt geen zorgen maak over m'n eisprong ofzo! Maar ja, wie weet is er met vriendlief iets niet helemaal pluis, dat zou ook nog kunnen. Of met m'n schildklier, dat ik daarom ook zo moe ben. Ik probeer er niet teveel aan te denken. Hebben er toch geen invloed op! We horen het de 28e :) Nu nog even de wacht-tijd uitzitten! Doen we samen he! ;) Maar ben gewoon megablij dat we verder worden geholpen! En volgens mij mag ik ook best van geluk spreken met een redelijk makkelijke gyn en HA!

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Mijn nieuwe shoes ! :D

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hee meiden

zo nog ff snel voor ik ga slapen, ben zooo gaar, hele dag gewerkt, en de duitse herfstvak is begonnen en dan is t xtra druk....

@fafa, moeilijk he, namen, wij hebben al wel voor meisje maar nog niet zeker voor jongen. wat ik liefste wil vind man niet mooi
    over dat rozemarijn verhaal, dochter van collega heet metta, collega wilde eigenlijk mette, maar toen zei haar man mettuh ketchup of mettuh majo ... dus toch maar haar eigen 2e naam, metta.

MC jammer van je nega test,maar tis iig geen vals positief. en wie weet bellen ze wel van ZH dat je zwanger bent ....

@pluis, een streep is een streep zeggen ze toch ? ga je morgen weer proberen ?

@ukkepuk, ik heb rijles gehad in een ibizatje, vond t een lekker karretje

@xvlinder, nice shoes.

@neel, even hart onder de riem @ stoppen met roken, ik weet hoe moeilijk het is, toen ik wist dat ik zwanger was van lars, ben ik af gaan bouwen, deed er altijd een smorgens bij de koffie, die probeerde ik uit te stellen tot na het middageten, toen dat lukte, stelde ik hem uit tot koffiepauze, toen dat lukte tot avondeten, en toen dat lukte tot vlak voor slapen gaan, en toen helemaal niet meer. ik heb er dus verspreid over ongeveer 2 weken steeds een laten vallen. dus ging van 4 naar 3 naar 2 naar 1 naar niks. en daarna nooit meer begonnen.

zo toch nog een heel verhaal geworden. ga nu proberen te slapen, en dan morgen naar de vk. spannnnnuuuuuund.
    zal er gelijk bij melden dat het wel avond word voor ik hier weer ben, want moet morgenochtend heen en daarna lars wegbrengen en werken. dus als t rustig is op werk probeer ik snel te spieken, maar anders dus pas savonds :d, dan weten jullie dat vast :D

11. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    jij niet dan??? haha dat zou makkelijk zijn als je eije denkt oh oh nu spring ik want er is een zaadje aanwezig!! Neej ik bedoelde ik denk dat ik dan mijn eitje heb gehad

12. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Duveldraakje. Mijn nod is zaterdag en ga dan pas testen
    Mamac fijn dat je gehoord word en weer een stapje in de goede richting. En zo snel alweer terug fijn!!
    zelfde klachten als gister!!!!!!! verder accu leeg en naar bed sorrij

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@XVlindertje: Toffe schoenen,die lopen vast lekker!:)

@Neeltje: Fijn dat het nu zo goed gaat op je werk en dat je geen last meer hebt van vervelende collega's enzo.. Goed bezig meid!
    Waren de boterhammen lekker? Wat zat erop? (ben nieuwsgierig):D

@Fioon: Succes morgen bij de VK,spannend hoor!

@AnnekeLoes: Jij moet nog wel even geduld hebben tot zaterdag zeg..spannend hoor! Ik duim voor je.

@Ukkepukkie: Luxe hoor,een splinternieuwe auto! Ik vind een Seat Ibiza wel gaaf maar heb er ook echt geen verstand van verder..
    Succes met de zoektocht!

@wjb: Ik ben benieuwd naar de bloeduitslag meid,helaas moet je nog wel even wachten..net als MamaC.

@De rest: Sorry,deze keer ben ik het wel vergeten en ik heb geen zin om alles terug te zoeken.

@Hier: Toen ik vanavond op m'n werk naar de wc ging zag ik wat opgedroogd bruin spul in m'n ondergoed dus dat moet er vanmiddag uitgekomen zijn. Ik ben benieuwd of het doorzet, bruin is meestal een voorbode van rood (bij mij wel iig). Net gelijk ff het testje van vanmorgen gecheckt en dat was,zoals ik al dacht, ietsjes donkerder opgedroogd dan die andere twee.
    Ik weet het niet hoor meiden,ik heb zo'n voorgevoel dat ik ongesteld ga worden..waar dat gevoel vandaag komt weet ik ook niet maar ik heb nog maar weinig hoop eerlijk gezegd.

14. fafa

fafa Niet meer actief

@fioon: da's wel een hele goeie stopmethode, lijkt me. Nooit eerder iemand gehoord die het zo deed, maar volgens mij zou dat voor veel mensen werken.

@xVlinder: nice shoes... I luv sneakers :)

@AnnekeLoes: ik snapte wel wat je bedoelde hoor ;) maar ik vond denkende eitjes wel grappig. En inderdaad handig als ze zo denken ;)

15. fafa

fafa Niet meer actief

@Pluis... hmmm, bruin is over het algemeen niet goed nee. Maar ik blijf het zeggen: dé maand had ik ook bruin, precies zoals altijd, en dat hield gewoon op na 1 a 2 dagen. Dus cliché maar waar: geen bloed geeft moed.

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @fafa: Maar jij had bruin voor je nod toch?
    Ik zie het allemaal wel,ga me er niet al te druk om maken want ik kan er toch niets aan veranderen..wat de uiteindelijke uitkomst ook zal zijn. Ik blijf gewoon kalm en nuchter zoals altijd,hoe graag ik het ook wil hoor!:)

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Oh, die shoes vind ik echt supergaaf! :) Leuk hoor!

@ fioon: Heel veel plezier bij de vk! En succes met alle duitsers daar ;)

@ Pluis: Hoest met je vandaag? Bruin nog niet doorgezet? Hou hoop meis!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Ik heb stage afgebeld meiden, ik heb echt zoveel buik- en rugpijn dat het even niet meer gaat.. :( Ik voel me echt rete-schuldig, maar het is gewoon even teveel allemaal. Ik hoop maar dat die stomme ongi gauw doorzet (liefst vandaag, want nu ben ik toch thuis)!

19. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

Hier de beloofde foto!

Bekijk bijlage 100434

Gisteren is het er niet meer van gekomen, was echt zoooo moe (en dat al om 14:00 ), maar goed!

@MamaC: Ik blijf zo hard hopen voor je! Een hele dikke knuf en ik hoop dat je buikpijn wat minder wordt!

@Fioon: Hoe laat moet je bij de VK zijn?

@Neel: Ik weer hoe moeilijk het is om te stoppen. Bij Anouk :) rookte ik stiekem, dus ook meteen minder. Heb wel 7 pogingen gedaan, maar het lukte echt niet. Nu rook ik nog zo'n 5 tot 7 sigaretten per dag. (het waren er 18 ) Een vriendin van me gaf de tip om shaggie's te gaan roken met rijstevloei. Hierdoor ben ik minder gaan roken. Ik neem een paar hijsjes en dan leg ik m weg. Ik hoop dat ik nog zover kan komen dat ik er nog minder rook, maar op dit moment is het t belangrijkste dat ik minder. Ineens stoppen lukt me echt niet...:(

@Pluis: Hoe is het? Heeft t al doorgezet?

@xVlinder: Gave schoenen!

@fafa: Ehm hoe is het met Oebie?

@hier: Even een relaxte ochtend. Noukie hoeft vanmiddag pas naar de peuterspeelzaal en nu doen we dus rustig aan. Vanmiddag ook nog naar de fysio en dan zien we wel weer! Denk dat ik straks ook nog even ga slapen als Noukie naar school is! Maar dat zien we straks wel weer.

Liefs,
    DD

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Nou, als dat geen knaltest is!! :D Super meid!
    Dank je wel voor het hopen en dikke knuf terug!

Deel Deze Pagina