@ Pluis: Jammer dat je vandaag weer moet werken, verder wel een beetje vrij deze week? Echt zo raar dat je nog niet ongi bent.. Op welke CD zit je inmiddels? @ wjb: Jaa, gourmetten was lekker! Oh spannend, laat je ons woensdag even wat weten? Ik duim hoor! Ik mag voorlopig even niet terugkomen in het ZH.. moet 6 maanden zelf proberen.. Wat sneu voor je mams dat ze het er zo moeilijk mee heeft en dat alles weer naar boven komt van toen. Maar juist daarom kan je denk ik heel goed met haar praten! @ fioon: Lekker hoor, grieks! Ben je een beetje bijgekomen inmiddels? Wanneer moet je nog werken deze week? @ Neel: Spannend, ik ben heeel benieuwd wanneer Driekes gaat komen! Wel flauw van de TNT hoor, dat ze geen kerstgevoel door de brievenbus hebben gegooid! Bah Veel plezier met oma en in de stad straks, en geniet van jullie 3e kerstdag-etentje! Sterkte vast voor Neel-man!
@ hier: Echt zo'n lekkere domper na kerst (want ben nog steeds erg moe ): Vandaag heb ik een huiswerkdag.. Komt zo een schoolvriendinnetje en we moeten hard aan de slag.. Echt geen zin, whaha! Maar het moet.. Fijne dag meiden!
hey meiden zo ik ben er ook weer!!! gisteren bij schoonouders gegeten en kados gehad! was leuke geslaagde avond! wordt alleen altijd zo laat daar....waren geloof ik om 01.00 uur pas thuis vanavond moet ik zelf werken en dan heerlijk een week vrij!!!! tenminste als er weer geen zieken zijn!!! @ oh spannend wjb!! hopelijk is je ei gegroeid!! @ voor de rest weet ik eigenlijk niet meer wat ik heb gelezen ;(
grieks was zeker lekker @neel, sterke voor papadriekes @ verstandkiezen @mamaC, ben nu aan t werk, en morgenmiddag nog, dus valt mee, maar heb geen zin .... jij nog mazzel dat er een vriendin komt, kunnen jullie elkaar oppeppen
Hallo meiden, @Neeltje: Veel plezier vandaag met het vroege verjaardagsfeestje voor je man en ook veel succes voor morgen! @Sasje: Lekker hoor,een weekje vrij. Dat heb je wel verdiend zeg! @MamaC: Balen he,direct na de kerst weer aan het huiswerk. Gelukkig kun je het gezellig samen met je vriendin doen maareeeh...niet te veel kletsen dan he anders komt er niks van. @Fioon: Wat heerlijk dat je alleen vandaag en morgen nog maar hoeft te werken! Geniet van je vrije daagjes daarna! @wjb: Wat vervelend dat je moeder zo verdrietig is nu.. Hopelijk kunnen jullie haar heeeeel snel goed nieuws brengen! @Hier: Toen ik gisteren in bed stapte ben ik me toch een partij beroerd geworden,niet normaal! Ik was kotsmisselijk,lag te zweten als een rund maar had wel koude rillingen en m'n buik was keihard aan het rommelen. Poeh poeh,gelukkig is het nu bijna over. Ik heb net trouwens de kerstboom en kerstversiering al weggehaald. Die katjes zijn zo wild,ik kon iedere dag ballen rapen en heb de kerstboom in 3 weken tijd ook 3 keer helemaal opnieuw op kunnen tuigen omdat hij er niet meer uitzag. Vanmorgen was echt de druppel: zelfs de piek (een grote vlinder) lag er af en er lagen meer ballen op de grond dan dat er in de boom zaten!! Nu is alles dus weg en ik vind het heerlijk! Terug naar het normale leven
@ Neel: Thnx @ sasje: Fijn dat het gisteren ook een geslaagde avond was bij jou! Je kon vanmorgen wel een beetje uitslapen toch? Werkze vanavond, nog even en dan lekker een weekje vrij! @ fioon: Jij ook nog even doorbijten dus! Maar het zal niet zo druk zijn nu, toch? Werkze nog even! @ Pluis: We hebben veel gekletst, haha! Maar vooral over huiswerk hoor Goed dat je de kerstboom maar weer hebt opgeruimd, stoute katten! Hier nog 2 van die monsters, dus weet precies wat je bedoelt. Jij hebt trouwens ondertussen ook bijna alle zwangerschapskwaaltjes wel gehad he, jeetje! Nou nog pijn aan je borsten, dan is het plaatje compleet Wil je binnenkort nog een keer testen? @ hier: We hebben hard gewerkt, nu even relaxen (barst van de hoofdpijn..) Vriendin is weer naar huis en ik voel me weer goed dat ik even wat gedaan heb aan school
Heeey meiden!!! De feestdagen zijn weer voorbij op naar O&N!! @Pluis: Ik zie dat je ongi nog steeds niet is doorgekomen!! Wanneer ga ja naar de dokter?? Vind het wel vreemd hoor deze cyclus van je ben erg benieuwd!! @Mamac: Ahhh meis wat balen dat je zo mega ongi bent geworden!! Ik vind het echt mega rot voor je!! Ben wel blij dat je alsnog hebt kunnen genieten van de kerstdagen en dat je zo lekker verwend bent!! @XVlinder: Ga jij ook deze ronde weer tempen?? Ben benieuwd!! Was het nog gezellig op je werk hebben jullie nog kerstdiner met de collega's onderling gedaan?? @Fioon: Wauw wat een mooie echo vind ik zo bijzonder om te zien!! Ook super dat je de angelsound thuis hebt kan je gewoon lekker luisteren lijkt me heerlijk!! @Meiden die nog niet op het roze lijstje staan ik ben het ermee eens 2011 moet gewoon jullie jaar worden met z'n allen op roze!! @WJB: Jeetje wat is eerste kerstdag een emo dag voor jullie geweest. Ik snap dat je even schrok toen je vriend het vertelde, maar ik denk zoals ik het nu bij je lees het uiteindelijk wel prettig is dat de mensen van wie jullie houden het weten!! Succes meissie!! By the way wat een romantische kerst setting!! @Sasje: Fijn dat je niet hoefde te komen werken was ook wel erg oneerlijk geweest!! Snap dat je je zwager even knock out wilde slaan Is vervelend als mensen zich er mee bemoeien die er de ballen verstand van hebben!! @Isra: Hihi moest stiekem een beetje lachen dat Ryan een drumstel heeft gekregen, nu wordt je in je vrije weekend 's-ochtends wakker gedrumd !! Zou ik de stokjes even verstoppen hihi!! Fijn dat je kerst leuk was!! @Neeltje: Snap dat jij wilt dat het snel 2011 is je gaat gewoon al bijna bevallen spannend!!
@hier: Leuke kerstdagen gehad!! Leuke cadeaus gekregen pyjama out-fit inclusief duster en sloffen en twee luchtjes!! Alleen bijna niets gegeten ook niet in het restaurant, want ik was misselijk!! Verder ben ik af en toe wel een beetje onzeker hoop gewoon heel erg dat het allemaal goed gaat, vooral als mijn borsten even wat minder gevoelig zijn maak ik me zorgen (sorry voor de niet zwangere meiden klinkt misschien zeurderig bedoel het niet rot)!! Zal blij zijn als het 17 januari is!! Verder moet ik nu gaan eten, maar ik heb nergens zin in ga zo maar eens even in de koelkast kijken!!
mol, is heel herkenbaar hoor, ik ben al bijna op de helft, en denk af en toe, gaat t wel goed daarbinnen .... en ik kan je vast verklappen, t word alleen maar erger, eerst de twijfel of de zwangerschap wel goed gaat, dan de zorgen over de bevalling, en als je dan bevallen bent begint de ellende pas echt, de eerste keer dat lars een nacht doorsliep ging ik smorgens met bonzend hart zijn kamertje binnen of alles nog wel goed met m was omdat ik m nog niet gehoord had .... maar t komt allemaal goed hoor, de zorgen blijven (mijn moeder maakt zich nogsteeds zorgen ) maar je krijgt er zoveel moois voor terug dat je dat allemaal gewoon een beetje verdringt @hier, werk was wel druk, tis vakantie he, en aangezien hier geen sneeuw ligt gaan mensen maar shoppen ... maargoed, eten is bijna klaar, en dan lekker languit op de bank voor de tv
@Pluis; Groot gelijk dat je de boom hebt opgeruimd. Ik wil 'm ook weg hebben maar manlief nog niet.. Wat vervelend dat je je zo beroerd voelde! Hopelijk is het voor een goed doel @MamaC; Goed gewerkt meid! Nu lekker ontspannen he! @MoL; Ik snap wat je bedoelt.. Zelfs ik por soms (zachtjes) in m'n buik om te kijken of ik een schop terug krijg.. Het onzekere wordt straks minder als je je kleintje voelt, maar ook dan ben je nog wel wat onzeker hoor.. Tenminste, ik wel! @Fioon; Eet smakelijk! Groot gelijk dat je lekker op de bank gaat liggen, heerlijk toch! @hier; Vanmiddag nog naar de drukker geweest voor de proefdruk, helemaal super! Dat is dus ook geregeld.. Daarna naar het centrum geweest, een erg mooi cadeautje van manlief gekregen; een ketting met medaillon.. Als Driekes geboren is worden er van manlief en Driekes foto'tjes in gezet.. Vond de gedachte manlief zo super lief.. !! We gaan vanavond w.s. op tijd naar bed (als we kunnen slapen).. Manlief heeft te horen gekregen dat hij zich om 07.15uur moet melden (dat wordt voor het eerst in een maand m'n wekker zetten...)
Ha Lieve Dames, Ik kom even vragen hoe het met jullie allemaal gaat......? Sorry ik ben hier niet zo heel veel meer zoals jullie merken, maar dat komt voornamelijk omdat ik niet meer met mijn mobiel kan reageren, héél vervelend!! En als ik achter de computer zit ben ik druk met dingen uitzoeken... Maar wil even laten weten dat ik jullie echt niet ben vergeten lady's!!!!
@Fioon: Bedankt voor de gerustelling!! Ik heb gewoon even een dagje wat mindere pijnlijke boobs en dan gaan de alarmbellen af in mijn hoofd !! Ik geloof je gelijk als je zegt dat het nog veeeel erger gaat worden!! Wat heb je trouwens gegeten?? @Neeltje: Fijn te weten dat jij soms ooknog last hebt van die onzekerheid dan weet ik dat ik niet de enige ben hihi!! En wat ben jij verwend door manlief wat een super lief cadeautje ga je krijgen zeg heel erg lief!! Ook fijn dat de kaartjes goed waren!! @Ukkepukkie: Geeft niet hoor meis fijn om te weten dat het goed met je gaat!!!
@ MoL: Ik begrijp het wel hoor meis, dat je af en toe onwijs onzeker bent! Ik hoop dat de tijd voor je eerste echo lekker snel zal gaan! (Bel je me snel voor een date? ) @ fioon: Jammer dat het toch wel druk was! Je zou zeggen dat het juist na kerst weer even dimmen is voor iedereen, maar niet dus Nou, maak er een rustig avondje van! @ Neel: Ik ga zeker lekker ontspannen Mooi dat de kaartjes geregeld zijn en dat het gelukt is met de medaillon, erg leuk cadeau! Wat moeten jullie vroeg op trouwens, balen zeg! @ Uk: Geeft niet meid, als je af en toe nog maar even om de hoek komt kijken en laat weten dat alles goed met je gaat En gaat alles ook goed??
Reactie van familie op onze zwangerschaps met de kerst was trouwens super leuk!!!!!!! Iedereen is zo happy!! Van mijn ouders krijgen we de kinderwagen Verder vandaag de verloskundige gebeld, 12 januari kennismaking. En morgen of overmorgen bellen voor de eerste echo voor over 5 weken..
@ hier: Ik word al 2 dagen helemaal kriegel van de hoofdpijn, echt heel irritant! Hopelijk is het morgen weg, dan ga ik lekker n dagje shoppen in Utrecht Ik ben echt blij met ons roze lijstje en dat het zo heerlijk lang is al! Maar ik moet jullie wel eerlijk zeggen dat ik het steeds moeilijker ga vinden dat ik nog op die stomme NOD-lijst sta hoor.. Het is zo'n zielig lijstje nu..!
@ Uk: Wat leuk meis!! Lijkt me ook heerlijk om het te mogen vertellen aan iedereen! Spannend! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe MoL's familie reageerde!
Hi lieve forumvriendinnetjes, Neeltje kan me voorstellen dat jij de tijd vooruit kijkt. Nog maar even en dan is kleine Driekes er. En succes met Neel-man morgen bij de operatie van zijn verstandskies. MamaC vandaag nog veel voor school kunnen doen. Pluis gaat het inmiddels alweer wat beter met je? Hier kan ik ook niet wachten om de kerstboom weer weg te halen, normaal doe ik het altijd nieuwjaarsdag, maar ik bedenk me of hij het dit jaar zover gaat halen. Mol ja moest zelf ook wel erg lachen om dat drumstel. Ik zei al tegen mijn broer, wacht maar tot jullie ze ooit mogen krijgen je snapt nu natuurlijk wel dat ze in de kraammand al een blokfluit krijgen, hihi kan niet wachten . Fioontje heel herkenbaar je verhaal naar Mol toe. Oh oh toen Ryan net geboren was en ik snachts wakker werd ging ik gewoon even bij hem luisteren of hij het nog wel deed. Neel ah wat een super lief cadeau zeg. Alvast truste en een mooie tijd dat jullie je moeten melden zeg, pffff Ukkepuk wat leuk dat er zo leuk gereageerd werd. En super dat jullie de kinderwagen van je ouders krijgen, die heb ik destijds ook van mijn ouders gehad. Weet je al welke je graag hebben wilt. mamaC wat leuk shoppen in Utrecht, al had ik dat wat eerder geweten hadden we wel even wat kunnen plannen. Vandaag ook alweer voorbij gevlogen zeg. Vanmiddag verjaardag gehad van de dochter van een vriendin, die is gewoon alweer 10 geworden zeg.