@Uk; Wat fijn dat je familie leuk reageerde! Genieten he! @MamaC; Ik snap dat je het soms moeilijk hebt als je het NOD lijstje ziet.. *knuff* @Isra; Blofluit? Accordion joh! Gaat net iets harder
Even een buikfoto, net gemaakt.. Ik tuimel bijna voor over.. Enne.. Sorry voor de oncharmante outfit, maar ik draag liever geen broeken meer die over m'n buik gaan..
@Isra; Fanfare langs sturen.. Ja ik draag nu thuis echt allemaal 'hang' kleding.. Heerlijk! Het aftellen kan bijna beginnen.... Hoe is het met jou en de kleine?
Neeltje whaha, en Ryan speelt mee met de fanfare op een trommel Ja het aftellen gaat bij jou nu echt beginnen. Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Want vanaf volgende week mag je thuis... Ik vind het hier ook opschieten alweer 23 weken. Het buikie groeit goed. Morgen weer naar de Vk maar ga er helemaal vanuit dat het goed is hoor!
Ik zie het helemaal voor me, geweldig Tot nu toe wil ik in het ziekenhuis bevallen.. Maar wie weet op het moment zelf thuis.. Mooi dat het buikje groeit, dat is een goed teken he! Veel plezier morgen bij de VK! meiden, ik ga richting bed.. Slaap lekker allemaal!
@mol, spruitjes met kip @buik neel, ziet er goed uit meis enne, tja, leuke kleren aan komt over een maandje of wat wel weer, van de zomer lekker vlot achter de wandelwagen @isra, waar wil jij bevallen ?? ik moet zeer waarschijnlijk in het ziekenhuis, maar dat vind ik niet erg, bij lars was ik thuis begonnen en moest ik haasje repje om 3 uur snachts naar ziekenhuis, vk leek t nu beter maar gelijk ziekenhuis te doen, en als nu alles zonder problemen verloopt mag de volgende thuis ...... welke volgende, eerst deze maar eens haha
Hey ladies, @MoL: zelfs ik was een beetje zenuwachtig die eerste 12 weken, en ik ben echt Miss Nuchter, dus da's niks raars hoor @wjb: meis, da's wel even een rare kerst zo. Maar ik denk dat het uitendelijk wel fjn zal zijn dat je vanaf nu gewoon openlijk kan praten over alles. Zeker omdat je moeder hetzelfde heeft meegemaakt, kan zij je goed begrijpen. @Neel: wow, wat een mooi rond buikje (nou ja, buikJE ) En lekker in je gemakkelijke kleren lopen hoor, doe ik over 4 weken waarschijnlijk ook @Isra: lol@blokfluit ben je inderdaad mooi klaar mee, met zo'n drumstel, hahaha @Pluis: jammer dat de kerstboom alweer op hebt moeten ruimen vanwege de katjes, de plantenspuit werkte dus niet? En nog steeds geen ongi? vaaaaaag @AngelsNOD-lijst: ik geloof ook dat die in 2011 opgeheven gaat worden hoor! De afspraak voor taart eten bij de babydump als alle Angels roze zijn staat nog steeds, toch? Dat gaan we gewoon in 2011 doen! @hier: de kerst ook weer overleefd eerste kerstdag de schoonfamilie op bezoek - inclusief nieuw neefje (cute!!!... alleen jammer dat ie pertinent weigerde te gaan slapen waardoor ze om 20.00 uur al weer buiten stonden) en tweede kerstdag eten bij mn ma - en pa was er ook. Was allemaal erg gezellig. En vandaag de blije doos van de prenatal opgehaald, en toch nog maar 2 extra setjes kleertjes gekocht... ik kreeg zo veel commentaar op mn lege kledingkast
Hi meiden! @ Isra: Heb gelukkig nog wel veel aan school kunnen doen gisteren. Helemaal niet aan gedacht trouwens joh, dat jij natuurlijk ook bij Utrecht woont! Nou ja, ik ben er denk ik de hele dag wel, en je hebt m'n nummer Veel plezier bij de VK vandaag! @ Neel: Waauuuww, mooie buikfoto Echt wel gaaf! Lol @ voorover tuimelen En ik snap heel goed dat je relaxte kleren draagt hoor (doe ik hier thuis sowieso altijd)! @ fafa: Oja, de afspraak bij de babydump! Dat idee kwam oorspronkelijk van Neeltje, dacht ik! Staan we daar, bij de babydump, haha!
Goeie morgen! @MamaC: Hoest met de hoofdpijn? Al wat minder? Enne heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt. Ik ga heel hard duimen dat je binnen de 6 maanden zwanger bent, voor hetzelfde geld is het volgende maand raak, net als bij handbalster. @Neel: Wow mooi buikie hoor! Suc-6 vandaag met je man en doe rustig aan he! @Isra: Wow jij bent ook al 23 weken, pfffffffff tijd gaat wel erg snel nu. @fafa: Hihihihihi lege kledingkast , je wil niet weten hoe die van Anouk eruit zag (en toen was ze nog niet eens geboren). @bevallen: Ik moet in het zh ivm de keizersnede vorige keer, ik heb alleen al de hele tijd het gevoel dat dit ook weer een stuiterbal wordt. (Nouk noemde we een stuiterbal ivm stuitligging) Ach ja vanaf 34 weken loop ik bij de gyn en de vk houdt het nu al goed in de gaten. @Buikfoto: Zal er straks weer een maken, merk toch echt wel dat de kleine zeeeeeeeeeeeeeer aanwezig is, volgens mij zet ze zich af en toe af waardoor ik echt het ruggetje kan voelen. En het schoppen wordt steeds duidelijker, ben benieuwd wanneer je het aan de buitenkant kan voelen. @Nod-lijstje: De meiden die er nu nog op staan een hele dikke knuf, 2011 wordt jullie jaar, ik ga mn kaarsjes ervoor zetten! @Uk: Heey meid, fijn dat het zo goed gaat! En maak je niet druk, wij zijn hier en blijven ook hier! @de rest: Tja ben nu letterlijk een vergiet aan t worden, maar dat komt (hopelijk) snel weer goed! @hier: Sinds eergister heerst hier een waar verkoudheidsvirus. Manlief en ik begonnen allebei op 2e kerstdag met keelpijn en sinds gisteravond is die gelukkig weg, nu is het alleen die vervelende verstopte neus en het hoesten. Blegh, Anouk begon vanochtend ook al met hoesten, hopelijk gaat het snel over! Ben er nu alleen wat meer van bewust dat ik heel goed moet opletten nu, de longontsteking bij Anouk begon ook zo en ik ben als de dood dat ik het nu weer krijg, misschien maak ik me ook wel veeeeeels te druk, maar ja. Oja kerst! Kerstavond gezellig verjaardag gevierd, was weer ouwerwets gezwellig! 1e Kerstdag uit eten met mn s-ouders, was wel gezellig. Van manlief heb ik een Pandora-armband gehad met een draakje eraan. Superlief! 2e Kerstdag echt totaal niks uitgevoerd, gewoon een lekkere pyjama-dag gehouden en 's avonds lekker filmpje gekeken! Nu op naar O&N en dan de 20-wekenecho! Nu heb ik denk ik weer effe genoeg geouwehoerd! Liefs, DD
Hi, Mamac veel plezier vandaag! Utrecht gaat helaas niet meer in mijn planning van vandaag passen. Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen ivm een eerdere keizersnede. Met 36 weken kom ik bij de gyn te lopen en dan kijken we of ik weer een KS krijg of dat ik hetzelf ga proberen. De kleine ligt nu nog in voetligging dus zolang hij zo blijft zitten is er geen keuze maar hij kan tot 36 weken nog draaien dus we zien het wel! Fafa hihi toch nog maar iets bijgekocht! Is ook wel erg verleidelijk hè als je daar loopt! Dd oh bijna de 20 wkn echo alweer, spannend! Neeltje succes vandaag met je vriend, waarschijnlijk heeft hij het er al op zitten hopelijk is het goed gegaan.
hey, zo wat een geklets hier!! @dd hoe gaat het eigenlijk met jou hoofdpijn?? beter?? @neeltje sow wat een buik zeg wel een mooie buik!!!! spannend nog maximaal 6 wkn en dan ben je mama!!! ljkt me nog steeds erg onwerkelijk toch??? @mama shop ze vandaag!! @ukkie fijn dat alles goed gaat @isra whaha dat zijn altijd leuke kado's voor andere ja iets waar veel herrie vanaf komt @hier weinig te melden vandaag...
@Fioon; Precies, nu lekker losse kleding aan Wel fijn dat je VK nu direct is, dat je in het zkh moet bevallen. Beter het zekere voor het onzekere! @fafa; Jammer dat je neefje niet wilde slapen.. Nu al eigenwijs! Wat vond je van de doos van de Prenatal? Ach.. Ik krijg commentaar op de volle kast.. Tis nooit goed @AngelsNOD lijst; Taart eten bij de babydump in 2011, jazeker!! @MamaC; Winkelze meid! Je hebt het verdiend! @DD; Doe maar rustig aan, als jullie allemaal niet lekker zijn! Fijn dat je goede feestdagen hebt gehad.. @Isra; Hmm.. Hopelijk draait de kleine als nog de goede kant op! @Sasje; Heeeel onwerkelijk, maar heb d'r zo'n zin in! @Buik(je); Tja.. Kan er niet meer omheen 8) @Manlief & hier; Het zit erop! We waren om 7 uur in het ziekenhuis en om 1 uur thuis.. Manlief werd de OK uit gereden, ik zat op de gang te wachten. Zegt de verpleegster; We hebben hem bij! Dus ik zeg; dan ga ik mee! Waarop manlief zegt: Ze moet mee, ze moet mee!! Eenmaal op de kamer niets aan de hand.. Zegt ie opeens; misselijk! En er kwam toch een lading oud bloed uit, dat ik de verpleegster vroeg of dit wel normaal was.. Gelukkig niets aan de hand. Hij ligt nu lekker op de bank onder een dikke deken met veel drinken en een coldpack.. (wat zijn die verstandskiezen trouwens groot zeg! We mochten ze mee nemen naar huis.. Jippie..)
whaha neeltje ja ik mocht ze toen ook mee nemen maar ik heb ze niet mee genomen..pff wordt er nog misselijk van als ik er aan denk!!! maar ik heb ze gelukkig alle 4 eruit nu! heeft hij ze alle 4 tegelijk laten doen???
Hij wilde ze wel meenemen, maar denk dat die daar morgen van terug komt Ja ze hadden besloten dat ze ze allemaal tegelijk eruit zouden halen, omdat hij allergisch is voor de verdovingen van de tandarts/kaakchirurg. (1 heeft de kaakchirurg vorig jaar gedaan met een normale verdoving, met veel ellende van dien!) En anders zou ie over een paar weken/maanden weer onder narcose moeten.. Nu is ie ze mooi kwijt, en kan ie naar de orthodontist als het genezen is. Door die verstandskiezen zijn veel tanden scheef gaan staan.. Ben alleen aan het twijfelen of ik hem nu wakker moet maken voor zijn pijnstillers.. Deze moet hij rond 5 uur innemen, en ik zou ook graag zien dat ie even iets van soep eet..
is het ne de tijd voor medicijnen??? dan zou ik het wel doen...nu kun je miss pijn onderdrukken....anders duurt het heel lang voordat gaat werken
Neeltje : Zo wel beter dat hij ze nu gelijk allemaal in 1x kwijt is.. Ik moet nog steeds voor 2 verstandskiezen ; maar ben niet zo'n held... Het aftellen kan voor jullie bijna gaan beginnen ! en wat een mooie buik MamaC : Oewww shoppen ; i love it ! Nog leuke dingen gekocht ? Hier : Ongi is alweer paar daagjes over, vanaf gisteren weer begonnen met tempen En de etos zwanger worden pillen.. Dus ben benieuwd deze ronde.. Hebben jullie nog leuke plannen met Oud & Nieuw ?
is dit eerste ronde dat je etos pillen neemt??? wij gaan oud en nieuw vieren bij vrienden die sinds juli een baby hebben, dus gaan bij hun thuis vieren! en jij?