charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @sasje; heb 'm toch maar wakker gemaakt ;)

@Vlindertje; Ik hoor veel over die tabletten! Succes met tempen! Moet deze ronde dan toch goed komen! ;)
    Manlief is jarig met Oud & Nieuw.. en 's avonds gaan we naar mijn moeder toe en blijven daar slapen. Heb d'r zin in! En jij??

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nee dit wordt de 3e keer: ik heb ze tijdens ronde 4 geprobeerd.. en vorige ronde ook.. :)
    Wij hebben nog geen plannen met oud & nieuw, maar die komen vast nog wel :D

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik hoop dat komende ronde een goeie wordt ;)
    Ow hihi apart lijkt me dat om met oud & nieuw jarig te zijn ; maar wordt een leuk & druk dagje voor jullie dus.

Wij hebben nog geen echte plannen, maar komen vast nog wel :D
    Heb er in ieder geval zin in !

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Nou.. Het is niet zo leuk voor 'm.. Iedereen zegt altijd: Wij zullen er zijn! En vervolgens blijf je met al je boodschappen zitten omdat ze op de dag zelf af smsen dat ze andere plannen hebben.. Daarom heeft manlief besloten het dit jaar niet te vieren.. En gelijk heeft 'ie!

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa dat is vervelend dan ! :x

Heeft tie nu veel pijn ; of heb je hem toch niet wakker gemaakt ?

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Heb 'm om half 6 wakker gemaakt. Hij heeft pijn, maar het is te doen met pijnstillers en een coldpack zegt ie.. Hij heeft net ook een kom soep, geprakte banaan met ananas en een ijsje op.. Dus qua eten zit het goed ;)
    Ben benieuwd hoe het morgen gaat, dan is de werking van de narcose ook weg..

7. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Aah je zorgt in ieder geval erg goed voor um..:) Hopelijk valt het morgen ook allemaal mee..

Wat is het trouwens stil vanavond ;)

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Hij heeft niks te klagen qua verzorging ;)

Het is erg rustig hier vanavond.. Ben ik niet meer gewend!

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Joehoeeee waar is iedereeen ? :p

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Allemaal weg.. :(

Ik ga richting bed, ben kapot! Slaap lekker!

11. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben er ook hoor!! Hallooo!!!!

Neel mooie buik hoor! En beterschap met je mannetje.

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zit beat de mol te kijken :D

mamaC lekker gesjopt ??

neel, sterkte voor papadriekes, manlief had ze 2 aan 2, eerste niks geen last, 2e serie ontstoken, issie goed ziek van geweest ...

verder weet ik niet meer wat ik nog zou schrijven,heb nu lekker bijna week vrij, manlief ook, kunnen we lekker aan de slag met lars zijn nieuwe kamer (man is al begonnen, muren zijn gesausd, nu de schildering nog)

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Slaaplekker Neel ! :)

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow lekker bijna een week vrij ! Wat wordt het voor schildering ? :)

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

Vanavond een fotoshoot gehad en nu nog even snel het forum checken en gedag zeggen en dan kruip ik ook lekker mijn bedje in.

Fioontje oh leuk jullie ook bezig met Lars zijn nieuwe kamertje. Wij zijn nu ook druk bezig met Ryan zijn nieuwe kamer. De kozijnen zijn vandaag voor de 1ste keer geverfd en zijn bed staat in elkaar. Nu nog de kast in elkaar zetten, de kozijnen nog 1 keer verven en een leuk behangetje op de muur en zal zijn nieuwe kamertje dan even spammen.

Neeltje succes met je mannetje.

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

ik heb nu pas tijd om eventjes te kletsen hier. We hadden visite en die is net weg. Ik heb alleen heel veel bij moeten lezen en als ik daar allemaal op moet reageren zit ik hier morgenochtend nog.
    Even in het kort dus:

@Neeltje: Beterschap met je man,hopelijk heeft hij er niet al te veel last van. Wat een mooie buikfoto weer trouwens meis,ik zou er bijna jaloers op worden:)

@Fioon: Geniet van je mini-vakantie en succes met het kamertje van Lars.

@XVlindertje: Hopelijk krijg je deze ronde wat inzicht in je cyclus met het tempen en werken de Etos pillen. Succes!

@MamaC: Hoe was het in Utrecht? Ben je geslaagd?

@Duveldraakje: Jij hebt ook een leuke kerst gehad zo te horen,mooi zo! Is Anouk nog verwend door de kerstman?

@Isra: Bij jou gaat het idd ook snel zeg,23 weken alweer! Het is dat je het zegt hoor want jouw banner kan ik al helemaal niet lezen. Raar is dat he?

@Ukkepukkie: Welke telefoon heb je? Ik weet nog wat trucjes zodat je misschien wel op de telefoon kunt reageren. (Had ik al eerder gezegd tegen je maar misschien had je het niet gelezen)

@fafa: Is oebie inmiddels nog gedraaid of verplaatst?

@De rest: Ik weet het niet meer,heb m'n best gedaan zo uit m'n hoofd.

@Hier: Nog steeeeeeeeeeds niet ongesteld en ook geen enkel voorteken. Ik heb bij "zwanger worden" een topic geopend en daar denken ze eigenlijk allemaal dat ik pcos heb. Zou het?? Na de feestdagen ga ik maar eens naar de huisarts.

17. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Heeey lieverds!!

@Pluis: Meis ik zou idd gewoon even een afspraak maken met de huisarts dan weet je tenminste over een tijdje waarom je cyclus soms zo gekkig doet!! Knuffel van mij voor jou lieve pluis :):)

@Neeltje: Wooow wat een mooie buik super hoor!! Denk dat je wel waggelt ipv loopt?!?! ;)

@Fioon: Lekker even vrij ga ervan genieten!!

@Isra: Las op hyves dat alles weer goed was bij de vk en op de echo ben blij voor je!!!

@Mamac: Hoe is het met je buik meissie??

@Vlinder: Fijn dat je ongi weer voorbij is ben erg benieuwd wat het tempen deze keer gaat doen hoe laat gaat je iedere dag tempen??

18. fafa

fafa Niet meer actief

alles bijgelezen, maar te moe om op alles te reageren... maar wil wel even tegen pluis zeggen dat je je volgens mij geen zorgen hoeft te maken over pcos, meis.

Je hebt een prachtig rijtje vrij regelmatige cycli; en wat ik tegen MoL laatst ook heb gezegd (en wat nu onomstotelijk is bewezen! :D): dan heb je hoogstwaarschijnlijk gewoon een ei ieder maand.

Niet dat ik wil onderschatten dat het nu heel vervelend is dat je opeens zo'n lange cyclus hebt hoor, maar ik denk dat je je over pcos geen zorgen hoeft te maken.

Misschien volgende ronde (als die er komt) toch een rondje proberen te tempen? (ook al ben je daar niet zo'n fan van ;)) Dat geeft vaak een hoop duidelijkheid.

ow en @Neel: ik vond die prenataldoos wel okee eigenlijk. Heel leuk rompertje, luiers heb je nooit teveel, fopspeen is ook nooit weg (al schijnt het dat baby's over het algemeen niet van modelletje willen wisselen, en deze is anders dan de spenen die we al hebben... maar dat kan de prenatal niet weten) en de fabeltjeskrant rules, hahaha, dus die slinger vond ik ook cool. Maar vond jij hem niet leuk dan?

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@pluis als je twijfelt meid gewon een afspraak maken bij de ha!!

@hier ik word nu ook wel erg zenuwactig ik moet zometeen naar de ha!!!! ergens ben ik ook blij dat ik deze stap heb gezet, maar ergens ook erg bang voor wat komen gaat :( stom he???

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goedemorgen ladies!

@ DD: Hoofdpijn is helaas nog steeds niet helemaal weg, zal wel een virusje zijn ofzo.. Maar het voelt daarbij ook echt alsof m'n ogen niet goed in m'n kas zitten ofzo, weet niet hoe ik het uit moet leggen! Thanks voor het duimen en voor het kaarsje, heel lief van je!! Hoe gaat het met de verkoudheid in huize Muts?

@ Isra: Jammer dat het niet meer is gelukt gister ;) Heb nog wel aan je gedacht! Fijn dat de echo helemaal oke was!

@ sasje: Heel veel succes bij de huisarts meid! Goed dat je de stap genomen hebt, want die ongi duurt wel heel lang!

@ Neel: Hoe is het met je mannetje? De arme jongen, wat een narigheid allemaal! Maar hij heeft het nu wel gehad iig!

@ xVlindertje: Gelukkig is je ongi weer over! Ik duim dat je gauw een eitje zult vinden!

@ fioon: Geniet van je vrije weekje, heerlijk!

@ Pluis: Ik vind het toch altijd naar dat ze je soms op het forum/internet helemaal gek kunnen maken met vervelende dingen! Ik hoop echt niet dat je PCO hebt meis, maar ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Tot nu toe heb je een mooie en regelmatige cyclus gehad! Maar omdat je nu niet ongesteld wordt kan het geen kwaad om even naar de HA te gaan. Mijn mams had (toen ze aan het proberen was voor mij) ook een keer een uitblijvende ongesteldheid, bleek dat er gewoon een eitje was blijven hangen :p Heel apart! Maar ze kreeg een soort morning-after-pil en werd ongesteld, daarna kwam de cyclus weer gewoon op gang!

@ MoL: Hoe gaat het met jou meis?

@ Oud&Nieuw: Nog steeds niet echt plannen, wordt waarschijnlijk lekker thuiszitten. Maar da's ook zeker niet verkeerd! Lekker saampjes met manlief (waarschijnlijk ook mams erbij dan).

Deel Deze Pagina