@ shoppen: Shoppen was zeker geslaagd, ik heb veel mooie dingen gekocht en ook heerlijk gesnuffeld in de leuke kralenwinkeltjes in Utrecht! Heerlijk Manlief en ik waren wel helemaal kapot in de loop van de middag en het werd ook steeds drukker (vind ik altijd heel irritant ) dus zijn we weer lekker naar huis gereden. @ ongi + buikpijn: M'n ongesteldheid is eindelijk aan het afbouwen, maar ik heb nog wel last van m'n buik. Maar ja, dat blijf ik houden, vrees ik Tis voor een goed doel, zullen we maar zeggen! Ik ben alleen wel een beetje bang dat ik in zo'n groot gat ga vallen, de komende 6 maanden.. Dus ik hoop maar gewoon dat ik toch gauw zwanger mag zijn.
@mama fijn dat je geslaagd bent met shoppen hoor!!!!! ik vind dat idd ook altijd zeer vervelend als het druk is in de stad!!! dan kun je niet eens meer rustig staan kijken naar iets pff.....
@ sasje: Ja, daar kan ik ook nooit tegen. Ik hou sowieso wel van een beetje doorlopen, en dat gaat dan gewoon ook niet. Dan struikel je over iedereen Of ze gaan net voor je voeten lopen. Of draaien zich net keihard om, om ergens naar binnen te gaan.. enz!! Pff Hoelaat moet je bij de HA zijn? Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen en wat hij gaat doen!
@mamaC, toch zou ik vragen of ze niet meer onderzoeken kunnen doen, want die buikpijn komt ergens vandaan. misschien moet je dan wel niet bij de gyn zijn, maar komt het ergens anders vandaan ?? nouja, ik ben natuurlijk geen deskundige,maar als de gyn niks kan vinden moet je misschien wel bij een ander zijn. @lars kamer, bliksem, takel en mack van cars ... lars is dol op cars en thomas . als t gelukt is zal ik een foto plaatsen
zo ik kom net terug van mijn ha...is trouwens een vrouw! ik heb verwijzing gekregen voor naar zh te gaan naar feriliteits gyn. we mogen hier al 7 jan. naar toe!! dus volgende week vrijdag al. vriendlief moet in ieder geval zijn zaad al gaan inleveren zodat dit gecheckt kan gaan worden!!! dus de medische molen begint te lopen
Hallo dames! @fafa: Bedankt voor de bemoedigende woorden,ik hoop echt dat je het bij het juiste eind hebt. Over dat tempen; ik weet het niet hoor! Ik zit ook met m'n onregelmatige diensten en daarbij komt dat ik er ook gewoon geen zin in heb. Maar goed,dan mag ik ook niet klagen natuurlijk dus ik kan het beter eens een ronde doen. @Sasje: Wat goed dat jullie al zo snel aan de beurt zijn bij de gyneacoloog! Hopelijk weet je dan snel meer meid! @MamaC: Ik had eerst ook altijd van die heftige klachten als ik ongesteld was maar tegen mij werd ook gezegd dat er geen afwijkingen te zien waren. Er bestaat ook zoiets als extreme menstruatiepijn;de exacte medische naam kan ik nu even niet vinden. Gewoon een gevalletje pech.. @Miracle: Bedankt voor je lieve woorden meis! Hoe gaat het nu met jou en het kleine wondertje in je buik? @Neeltje: Hoe is het nu met je man? @Hier: Vandaag weer late dienst en morgen 1 dagje vrij! Lekker! Meiden,wat denken jullie? Zal ik al een afspraak maken bij de HA of zal ik nog even afwachten? Ik zit vandaag op dag 47.
Nou had al een groter eitje dan normaal nu met femara. Zit op dag 11 en mijn bms is 4,4 mm ze zei dat het nog aan de dunne kant was maar ik zag duidelijk dat het voor mijn doen dikker was en ze zei dat het nog kan dus hopen dan maar moet vrijdag weer terug. En mag me nu een kijkdoos noemen want heb alle gyneacologen gehad haha. Sasje dat is snel! Goed hoor was voor mij ook wel een opluchting dat het eenmaal bezig was mc hoe gaat het vandaag met de buikpijn? en vervelend zeg die hoofdpijn. Pluis even een knuff voor jou en als je het niet vertouwd schroom je niet om naar de huisarts te gaan anders blijft het alleen maar aan je knagen. En denk ook niet aan pco bij jou hoor. Ik had meestal cyclussen vanaf 60 dagen en die van jou zien er op zich wel goed uit!
@Roske; Gefeliciteerd met je verjaardag !! @fafa; ik vond de doos ook erg leuk! Alleen geen fabeltjeskrant slinger hoor @MamaC; Fijn dat jullie dag gister geslaagd was! Hopelijk is je buikpijn snel over meid.. *knuff* @Fioon; ben benieuwd naar de schildering op de muur! @Sasje; Wat fijn dat je zo snel al terecht kan!! @Pluis; Ik denk dat het voor je eigen gevoel fijner is als je een afspraak maakt bij de ha. Heb je ondertussen nogmaals getest? @WJB; Wat goed dat je eitje al iets groter was! Nu vrijdag afwachten.. Spannend! @Manlief; Het gaat steeds beter! Hij heeft vanmorgen brood op zonder korst, heeft al weer praatjes maar is nog wel wat suffig van de narcose, en neemt netjes zijn medicijnen in.. @hier; Ik wordt erg moe van die voorwee-en.. *zucht*.. Heb sinds gisteravond het gevoel dat het niet al te lang meer zal duren. Maarja, voor hetzelfde geldt duurt het nog 6 weken!
Hey girls, hier ben ik dan weer...wel echt lang geleden *schaam*, maja, jullie weten ook waarom Allereerst wil ik jullie bedanken, jullie zijn mijn operatie niet vergeten, wat ik van mijn broers nie kan zeggen en ook bedankt voor de felicitaties die ik van jullie heb gekregen voor mijn verjaardag zowel hier als op hyves (dat ik niemeer open maak lol ), gelukkig stuurt hyves een mailtje of ik had je krabbel niet gezien pluis, thx meid! Pluis, als ge u zorgen maakt, maak dan een afspraak bij ha, dan weet je mss ietskes meer MC, thx voor het overbrengen van mijn boodschap en ook voor felicitaties owja, voor ik het vergeet, congrats Mol!!! en Neeltje, echt een mooie buikfoto! en ook thx voor gelukwensen voor de rest heb ik wel alles gelezen, maar om op alles te reageren....ahum alleen zal ik wel proberen om wa vaker te komen, want heb toch niks anders te doen lol
Ja ik vind het ook wel fijn dat we al zo snel kunnen @wjb vriendlief en ik moesten wel lachen om je kijkdoos haha
Effe snel! ROSKE GEFELICITEERD! Heb je wel een leuke, mooie, fijne dag ondanks je herstel? Liefs, DD Reageer straks weer verder!
@ Pluis: Heb je Samsung Wave... Hoop dat je een paar truckjes hebt, kan ik hier hopelijk weer reageren!!
@ fioon: Onderzoek voor die buikpijn zou een kijkoperatie zijn, ivm mogelijke endometriose.. Daar gaan ze toch nog steeds wel vanuit met alle klachtjes die ik heb. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik daarmee niet zwanger zou kunnen worden.. Nou ja, het zal mij benieuwen! Omdat mijn mams exact hetzelfde had, vind ik het toch wel erg spannend of het allemaal wel zal kunnen! Gaat het trouwens goed met Lars' kamertje? @ sasje: Fijn dat je bent doorverwezen. Ik hoop dat ze gauw iets voor jullie kunnen betekenen! @ Pluis: Tja, als het inderdaad om endometriose gaat, dan kunnen ze dat nu niet zien, dat zou dan met een kijkoperatie moeten. En ik heb natuurlijk ook meer klachten dan alleen die menstruaties. Maar ja, kan er toch niks aan doen verder.. Wat betreft jouw enorme overtijd-heid: ik zou de HA lekker bellen hoor! Ook al is het uiteindelijk voor niks, dan weet je dat tenminste ook toch! @ wjb: Wat fijn dat de Femara goed z'n werk heeft gedaan. En je bm is voor je eisprong natuurlijk sowieso dunner he, wie weet wat die straks nog gaat groeien! @ Neel: Gelukkig gaat het wat beter met je ventje! Wel weer balen dat jij zoveel voorweeën hebt. Spannend zeg!! Ik ben zo benieuwd wanneer Driekes zich gaat melden! @ Roske: Hee meid, wat leuk dat je hier even bent! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Rustig aan hoor, en leuk als je hier af en toe weer even bent!!
@ hier: Hard gewerkt vandaag, het was zo druk in de winkel en ik stond alleen. Ik ben er echt een beetje chaggo van! Bah! Hoofdpijn is gelukkig iets minder en de buikpijn, tja, daar leren we langzaamaan mee te leven.. Ik heb bedacht dat ik - als ik over 3 rondes nog niet zwanger ben - toch naar de gyn wil bellen en ga smeken om een samenlevingstest. Ik sluit toch liever weer meer dingen uit. Daarnaast is het ook een mooie overbrugging om naar het einde van die 6 lange rondes 'zelf proberen' toe te leven. Verder lijkt het me toch ook een vrij essentieel onderzoek, als ik aan handbalsters verhaal denk!
hey all, @MC: ja, bizar dat ze dat niet standaard doen. Bij die vriendin van mij die nu al meer dan 3 jaar aan het 'proberen' is hebben ze dat ook nooit gedaan. Is nu aan de IUI terwijl ze misschien wel meer aan zo'n spoeling zou hebben. Ik zou er inderdaad gewoon om vragen. @Neel: ow, nog steeds zoveel last van die voorweeen? Dan hoop ik voor je dat het inderdaad geen 6 weken meer gaat duren... pffft. Heb je gemerkt dat er iets is wat je kan doen of laten om het te verminderen of kun je er helemaal niks tegen beginnen? @DD: hoe is het met jou, meid? nog verkoudheden en/of hoofpijnen? @Roske: leuk om weer even wat van je te lezen! En van mij een gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe gaat het herstel van de operatie? @wjb: hoop dat je femara zn werk gaat doen... tot dusver klinkt het wel hoopvol @fioon: over foto's gesproken: je had ons nog een kapsel/buikfoto beloofd... nu die eerste weer in model gebracht is @sasje: wat fijn dat je een verwijzing hebt gekregen, en zo snel al.
@hier: weinig te melden... lekkere huislijkheid hiero: vandaag geborduurd (ja, je leest het goed ) gelegpuzzeld en geklust aan een insectenflat
pluis ik zeg bellen, ik baal acheraf zo dat ik dat niet eerder heb gedaan, dan had ik nu misschien al lang een tweede spruitje gehad, ik kon tenslotte de afspraak afzeggen @roske, gefeliciteerd meis, ben je nog een beetje verwend @neel, nog weekie of 3 wachten hoor, prematuurtjes redden t ook wel prima, maar ze hebben wel vaak een moeilijkere start. @sasje fijn dat je zo snel terecht kan, hier is de wachttijd 6 weken @wjb, gaat de goede kant op dus, met je ei @hier, tekening staat op de muur,nu inkleuren
thx meiden, wa zou'k zonder jullie doen eh!! euh, herstel gaat redelijk, alleen word ik echt onnozel van niks doen en maar op de zetel liggen, heb ondertussen een gat gemaakt door constant op dezelfde plaats te zitten in't begin isda wel tof, want dan zit je lekker te niksen in de zetel en zien hoe manlief alles doet, maar nu....pffff, kwou dat ik weer zelf alles kon doen, maar helaas....wat ook positief is, is dat mijn zoon van bijna 18 vorige zaterdag voor het eerst een strijkijzer van dichtbij heeft gezien, man man man wa moest ik lachen, maar heb da wel in stilte gedaan en en en, voor het eerst krijgt dan een vrouw respect voor alle taken die ze thuis doet wel erg dat het zover moet komen eer ze da allemaal inzien maja, beter laat dan nooit @verjaardag....niemand is mij vergeten, dus veel sms'jes gekregen, ma voor de rest zit ik hier helemaal alleen thuis met dochter,manlief is naar frankrijk getrokken met een vriend om een moto te gaan halen dusja...maar euh...hij mag wel stilaan komen want HEB HONGER en mijn cadeau had ik al gekregen, namelijk mijn DSi XL @fafa, borduren....euh....chapeau lol, ik zou het allezins nie kunnen en nogmaals meiden, thx jullie allemaal!