Goeie avond, @Roske: Ah balen dat je nu nog steeds zo aan de zetel gekluisterd bent. Hoe lang moet je nog? @fafa: Ehm borduren, neh niet echt mijn ding. Heb t wel eens geprobeerd, maar heb er werkelijk geen geduld voor. @hoofdpijn/verkoudheid: Hoofdpijn is (thank god) een heel stuk minder, verkoudheid gaat wel, kan er alleen niks voor innemen, maar ja! @plannen O&N: Wij gaan naar mn s-ouders en dan rond midddernacht nog even snel naar een stel vrienden om gelukkig nieuwjaar te wensen(wonen 1 straat van mn s-ouders vandaan). @de rest: Ehm mn vergiet steekt weer de kop in het zand (of zoiets hahahahaha) @hier: Oh oh oh wij gaan een spannend nachtje tegemoet. Anouk ligt nu voor het eerst zonder luier in bed...spanning alom (volgens mij meer voor mama, maar ja). Ik hoop zo dat het goed gaat, dan zijn we weer een stapje verder en ik ben dan ook wel uber trots op mn meisje! Ik heb vandaag ook iets gedaan waarvan ik volgens mij een paar weken geleden had gezegd dat ik dat NOOOOOOOOOOOIT zou doen, maar bij deze bewijs ik maar eens dat "zwangere vrouwen" zo wispelturig als de pest kunnen zijn. Ja, ja ik heb UGGS besteld. Heb ze hopelijk binnen 2 weken in huis! Oh oh ik voel t aan mn water dat dit weer een superlang bericht wordt, maar ja komt goed! Ehm ik zit sinds een paar dagen (misschien toch al stiekem 2 weken) met een ontzettend dubbel gevoel. Ik denk (ondanks de echo van 2 weken geleden) nog steeds dat het een jongen wordt. Volgende week woensdag hebben we de 20 weken echo en ik denk echt dat ze dan zeggen dat het een jochie is, maar als ze zeggen dat het een meid is dan ben ik ook wel weer zo nuchter om me er echt bij neer te leggen en het te geloven. (Btw een meid is echt niet erg hoor, maar mn gevoel wil er niet in mee) En nou? Pfffff, het duurt nog maar 1 weekje maar voor mij mag het zo volgende week zijn. (Sorry voor mn geklaag ) Dikke kus en knuf, een onzekere DD
@ fafa: Ik geloof ook zomaar dat er veel meer stellen zijn die een hoop aan zo'n spoeling zouden kunnen hebben. Maar goed, nog even afwachten. M'n geduld heeft door de HSG weer een kleine 'boost' gehad, ik kan er weer even een tijdje tegenaan met een sprankje hoop, nu de kansen wat hoger worden geschat. Als ik weer 'instort', hang ik zo weer aan de lijn met meneer de gyn Hoe gaat het met borduren? Je ging toch ook zo'n tas maken trouwens? Hoe gaat het daarmee? En wat moet ik me voorstellen bij een insectenflat? Zo, dat zijn weer even genoeg vragen @ fioon: Jaa, inderdaad! Jouw foto! We wachten er nog steeds op En doe ook maar een foto van de muur van Lars! @ Roske: Heb je inmiddels al eten? @ DD: Haha, Uggs voor DD! Welke heb je besteld? Ben benieuwd of Anoukje het droog gaat houden vannacht! En ik ben ook benieuwd of je gevoel klopt volgende week! Het is maar een weekje wachten he meis.. Op een 20-weken-echo, hartstikke leuk! Een luxeprobleem, ik zou zo met je ruilen hoor
@MamaC; Niet chago worden/zijn! Groot gelijk dat je om een samenlevingstest gaat vragen. Weer iets uitgesloten en het geeft jou en je vriend wat meer 'rust'.. @Pluis; Heb je al besloten of je naar de ha gaat..? @fafa; Een kruik helpt af en toe, maar helaas niet veel.. Borduren! Leuk! Dat wil ik ook gaan doen, maar moet nog steeds een keer naar een handwerk winkel.. Wat ben je aan het borduren?? En wat moet ik me voorstellen bij een insectenflat.. ?? @Fioon; Wil je een foto'tje maken om te laten zien hoe het nu is? Ben erg benieuwd! @Roske; he meid wat vervelend dat je je zo begint te vervelen.. Heb je wel leuke spellen voor op je DS? Wanneer heb je een afspraak in het ziekenhuis voor controle?? En hebben ze verteld wat de vooruitzichten zijn nu? @DD; Hopelijk slaapt Anouk lekker in d'r bedje zonder een nat bed.. Spannend!! UGGS! Die wil ik ook, alleen niet de uggs uggs, maar anderen.. Alleen zijn ze bijna 300,- en tja.. Laat ik dat nou net niet hebben voor schoenen Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat ze het geslacht niet goed hebben.. Nu duurt een week wachten helemaal lang.. Pff.. @Driekes; Kan weinig doen aan die voorwee-en, sinds gisteravond heb ik het gevoel dat het niet lang meer gaat duren.. Maarja; wat is niet lang? Een dag, een week? Ik weet niet! We wachten af.. @hier; Morgen hebben we de begrafenis van m'n oom.. Aangezien manlief niet mee kan gaat een vriendin van me mee.. Zij is hier om 09.00uur.. Manlief voelt zich nog niet fit genoeg om mee te gaan, ik kan hem geen ongelijk geven.. Wel gaat ie even langs de Ikea om een kast voor Driekes op te halen.. Mja, klinkt stom niet naar een begrafenis kunnen maar wel een kast halen.. Maar voor de begrafenis moeten we een uur rijden, dan de dienst, dan eten met mijn familie en dan een uur terug.. En ik wil wil de 'zekerheid' hebben dat ik de dienst bij kan wonen, niet dat ik halverwege weg moet omdat manlief het niet trekt.. Klinkt dit stom of niet? Enne.. volgens mij ben ik verantwoording aan het afleggen..
@ Neel: Ik begrijp wel dat je ventje morgen niet mee gaat hoor. Maar hij moet ook uitkijken dat hij zich niet de pleuris gaat sjouwen morgen met die kast (in z'n eentje?) als hij zich nog niet helemaal top voelt. Maar als jij er maar bij bent, het is toch jouw familie.. Veel sterkte morgen meis!!! *knuf*
@MamaC: Ik wilde ook niet "zeurderig" overkomen (als dat wel zo was dan bij deze sorry, wil niemand een vervelend gevoel geven). Het is idd een luxe-probleempje. Ach ja, nog een weekje en dan weten we het zeker. Ik zou als ik jou was deze ronde toch echt even afwachten, kijk naar handbalster, die was ook een ronde later aangeteld. Ik hoop en duim dat je over een week of 22 hetzelfde luxe-probleem hebt al mij! @Neel: Goed zo dat je vriendin mee gaat. Kan me goed voorstellen dat je echt wel iemand erbij wil hebben, nu maar hopen dat je niet vannacht aan de gang gaat. Balen dat manlief nog niet fit is, kan ook wel een paar dagen duren natuurlijk zo'n ingreep en dat ook nog eens onder narcose. Hopelijk voelt ie zich met O&N een stuk beter. Liefs, DD
@Neel: sterkte morgen, meis. En niet raar dat je manlief niet meeneemt hoor, als hij of jij twijfelt of ie het wel trekt (en inderdaad.. je hoeft je aan ons niet te verantwoorden ) En ik hoop dat driekes het toch nog ietsje langer dan een week volhoudt daarbinnen... hoe "affer" hoe beter natuurlijk. @DD: hahaha, relax, je kan morgenochtend vast supertrots op je kleine meisje zijn En er zal ongetwijfeld nog wel af en toe een ongelukje gebeuren, maar komt allemaal goed! @geknutsel: tas is inderdaad af, maar hij is niet supermooi geworden ... ik kan beter borduren dan haken, geloof ik en een insectenflat (heet geloof ik eigenlijk "insectenhotel") is een plekje waar verschillende "nuttige" insecten eitjes kunnen leggen, kunnen overwinteren of 's zomers een slaapplekje voor de nacht kunnen vinden. Hoop dat ie in de lente veel lieveheersbeestjes trekt, tegen de bladluis in mn rozen
Bekijk bijlage 117835 voor kapsel moeten jullie het maar even met de profielfoto op mijn hyve doen, daar moet ik eerst mijn nichtje even afhalen, want hoe mooi en lief ze ook is, het is niet aan mij om haar hier te plaatsen
@fafa; Ahh dus dat is een insectenhotel! Weer iets wijzer! @Fioon; Dat komt wel goed, met die muur schildering! Mooie buikfoto, kindje groeit! @all; Bedankt voor de sterkte wensen.. Lief van jullie! Over Driekes.. Ik weet 't niet meiden! Steeds zit er vocht op mn inlegkruisje, maar het is te weinig voor vruchtwater (denk ik) en slijmerig is het niet.. Ook m'n buik is onrustig.. Het lijkt wel alsof er 'down under' iets uit wilt. Moeilijk uit te leggen.. Of er is iets op komst of ik wordt ff flink in de zeik genomen door m'n lichaam Ga nu weer de film van god los kijken.. En proberen te slapen dadelijk.. Liefs!
@fioon: mooi buikje.. en nog subtiel qua formaat voor een tweede kindje, toch? @Neel: hoe ruikt je afscheiding? want volgens mij ruikt dat wel duidelijk anders dan normale afscheiding?
Hi meiden, Ik had afgelopen dinsdag geen echo hoor meiden moest alleen op controle! Neeltje sterkte vandaag en ik begrijp heel goed dat vriendlief niet mee gaat! En sterkte met je voorweeen, nog heel even volhouden! Dd tja het zal zomaar kunnen hoor dat het toch een jongetje is, ze hebben het welbis vaker mis! Volgende week nog even extra laten checken! Fafa lekker aan het borduren meid, dat zal niks voor mij zijn zeg ik nu Mamac mocht het idd over een paar maandjes nog niet zover zijn zal ik ook om zo'n test aandringen we zien hier uiteindelijk dat het toch zeker resultaat heeft! Sorry meiden als ik iemand vergeten ben. Lig nog lekker met mijn lieve kleine mannetje op bed en reageer met mijn iPhone en doe het uit mijn hoofd!
Goedemorgen meiden, allereerst wil ik Roske nog even feliciteren. En een dikke digi knuff geven want ik denk dat je idd helemaal gek wordt alleen in een zetel. Wel een beetje respect en waardering is mooi meegenomen. En lol om het strijkijzer had ook wel eens om het hoekje willen kijken. Dd vervelend die verkoudheid kan je ook geen babyluuf opsmeren en een ui naast je bed helpt ook wel. En zou ook super trots op noukie zijn goed zeg heb je straks als nog maar 1 pak luiers nodig. En ben jaloers op je uggs en je luxe probleem. Fioontje ik wou net sturen dat je isra even in moest huren kan dan je foto's maken. Maar mooie buikfoto hoor en gaat helemaal goed komen Luuk zijn kamertje leuk hoor wat zou hij trots zijn! Mc balen zeg die onzekerheid konden we maar voorspellen dat het ieder geval goed kwam hè was een stuk rustiger geweest. En wat betreft met die samenlevingstest je hebt groot gelijk. Pluis hoe gaat het vandaag met je. En idd dat wat ze hier al zeggen gewoon bellen hoor beter dan die onzekerheid. Sasje tja je moet er maar een beetje lollig mee om gaan. En hoe is het bij jou vandaag lekker van je vrije daagjes aan het genieten? Handbalster hoe gaat het meis al klachtjes?? Ukkiepukkie en bij jou? Xvlindertje deze ronde hopelijk raak net als de andere niet Zwangere natuurlijk. Mol kan er overheen gelezen hebben maar hoe vond de familie het?? Fafa borduren wow goed zeg hier ook geen geduld voor. En het haken jammer dat de tas niet zo gelukt is . Hopelijk niemand vergeten. Hier baal wel weer een beetje van het stomme lichaam anders was ik vandaag naar Amsterdam gegaan vriendlief was vanmiddag al vrij en me vader had vanavond vrij genomen maar ja ik moet morgen weer een fm hebben en het kon er niet na maar goed ik heb er alles voor over. Lol hier om Jenn oma vroeg aan haar waar de baby vandaan kwam ( was voor het kerst avondeten) nou zegt ze uit de buik tot zover goed en toen dan moet je pilletjes halen bij de Kruidvat en dan krijg ik een broertje of zusje dus dames allemaal naar de kruidvat!! Haha was het maar zo makkelijk. Ik denk trouwens dat ze gewoon wat gelezen heeft in de badkamer me foliumzuur van de Kruidvat.
En Neeltje dacht dat ik jou ook al had. Geen verontschuldigingen hoor hier haha. Maar groot gelijk dat hij dat nog niet trekt maar idd wat fafa zegt hij moet dan ook wel uitkijken met die kast maar ach hij zal het zelf wel het beste aan voelen. Jij heel veel sterkte trouwens en lief van je vriendin dat ze met je mee gaat. En over je vochtverlies het kan al kleine beetjes zijn hè wel even in de gaten houden hoor. Maar het kan ook urineverlies zijn klinkt stom maar dat voel je ook niet meer helemaal. En hoe was trouwens van God los??
goedemorgen meiden, @mama met een samenlevingstest bedoel je dat het zaad van je vriend gecheckt wordt???? @ roske nog voor jou gefeliciteerd meid! @wjb ik hol naar de kruidvat hoor!!! @ neel oh spannend zeg!!!!!
@ DD: Nee hoor meis, ik bedoelde het niet alsof je zeurderig overkwam ofzo. Kan me heel goed voorstellen dat je het dolgraag wilt weten en dat een week wachten dan echt killing is! Maar ja, als het er maar lekker warm zit en mooi groeit, en als het maar gezond is! En natuurlijk ben ik stiekem jaloers Maar we wachten met je mee hoor meis! En wat betreft het wachten: ik had ook geschreven dat ik dat wilde doen als het over 3 rondes nog niet raak is Dus niet meteen deze ronde hoor! Maar dan kan ik weer even naar iets toeleven wat iets dichterbij is dan 6 rondes! Hoe heeft Anouk het vannacht gedaan? @ fafa: Wat gaaf joh, zo'n insectenflat! Hoe kom je erop! @ fioon: Cooool, die tekeningen! En een hele mooie buik zeg! En je kapsel heb ik op Hyves gezien Echt een superleuke foto van je! @ Neel: Nogmaals succes vandaag meid! Wat onwijs spannend dat je al wel vocht op je inlegkruisje hebt.. En het gevoel dat het toch wel gauw zal komen.. Heeel benieuwd!! @ Isra: Oh.. controle, echo.. Ach, ik noem het allemaal hetzelfde, haha! Nou ja, gelukkig was alles iig goed! @ wjb: Haha, wat grappig dat Jenn denkt dat het zo makkelijk is Tja, kids he! Hoelaat moet je morgen voor je FM? @ sasje: Nee, een samenlevingstest wordt gedaan vlak voor de eisprong, dan kijken ze de ochtend nadat je seks hebt gehad of het zaad wel kan overleven in jouw slijm, zeg maar.
@ hier: Het gaat toch nog niet helemaal lekker, ik heb toch weer zoveel hoofdpijn.. Ik blijf maar paracetamol innemen (echt tegen mijn principes in, al die medicijnen, bah) en het helpt niet echt geweldig. Maar even aankijken nog hoe het gaat. Vandaag ga ik iig lekker shoppen (jaja, alweer!) met m'n zusje. Ik krijg een bijdrage van haar voor nieuwe laarzen, nog voor m'n verjaardag. En daar gaan we vandaag even voor kijken. Helemaal leuk om weer even met haar op pad te zijn. Benieuwd of we gaan slagen!
Hallo, @Neeltje: Ow wat spannend zeg! Als ik Driekes was zou ik toch nog een poosje blijven zitten hoor,het is veel te koud! Sterkte vandaag met de uitvaart van je oom. @Fioon: Leuk zeg,die tekeningen! Ga je ze zelf inkleuren? Mooie buikfoto ook trouwens. Ik had je kapsel ook gezien op Hyves trouwens,staat je goed! @fafa: Hoe gaat het met het borduren? Wat ben je eigenlijk aan het maken? Wat ben je toch een creatief mens met je handwerken,insectenflat & cavia-appartement (ofzoiets). Hihi! @wjb: Haha,wat een grappige opmerking van je dochter over de Kruidvat! Ging het maar zo makkelijk he! Ik ben benieuwd naar de meting van morgen meid. @Duveldraakje: Ik ben benieuwd of je gevoel klopt. Nog even geduld meid! @Isra: Fijn dat alles goed was bij de vk. Wanneer had je weer een echo? @Sasje: Ik ren met je mee naar Kruidvat!! @MamaC: Veel plezier met shoppen vandaag! Hopelijk vind je mooie laarzen. Zo ja, kom je ze ff showen hier met een fotootje? @De rest: Weet het ff niet meer..sorry @Hier: Pfff,gisterenavond was ik pas om 00.30 uur thuis van m'n werk. Een client was ziek en ik moest met hem naar de Huisartsenpost. We hadden om 21.30 uur een afspraak en rond 22.45 uur waren we pas aan de beurt. Toen nog langs de apotheek,op de woning alles regelen en hem op bed leggen. Ach ja,voor de clienten doe ik het graag! Grappig: Hij kent helemaal geen schaamte. Zitten we in die overvolle wachtkamer en hij zit me toch een partij harde scheten te laten!!! Hahaha,iedereen zat keihard te lachen,ik schaamde me dood
Haha das gênant pluis. En jeetje moet wat over hebben voor je werk hè! Maar gelukkig bestaan er mensen zoals jij want anders Zou het erg slecht met die mensen gaan en ze zijn al genoeg gestraft met een beperking. Mc wat k*t die hoofdpijn maar gelukkig even afleiding met je zusje. Shopse meis. En ik moet morgen om half 9 maar ja ze zei dat het heel druk was dus ik niet gelijk om half 9 aan de beurt was maar wel bijna als eerste. Sasje en pluis ik ren ook mee hoor! Ze krijgen ineens een stormloop de Kruidvat denk ik haha